Мнения: 304
Регистриран на: Пон Окт 08, 2007 12:38 pm
Местоположение: Благоевград
Обратна връзка:

Мнение от Naskoni »

Naskoni написа:От края на декември досега на няколко пъти засичам пътническите между Дупница и Кулата с по два вагона, само веднъж обаче успях да видя коя серия са - 50 :D :D :D
Да ни е честито!:) :D
Прочетете пак какво съм писал :)

Вече са с по два вагона. Дано за в бъдеще има увеличаване на състава, а не намаляване (както досега).
Мнения: 1990
Регистриран на: Вто Дек 26, 2006 1:40 pm

Мнение от Labros »

Дано,дано.А иначе някой има ли наблюдение как се движи пътникопотока по нея линия в пътническите влакове?
Мнения: 182
Регистриран на: Съб Сеп 22, 2007 8:58 pm
Местоположение: София

Мнение от RWman »

Последния път, когато видах ПВ Кулата-Дупница с по-голям състав беше преди 2-3 години и имаше 4 вагона.Трябва да увеличат състава поне в определени дни.
Скоро един роднина се оплака точно от това.Последно като е пътувал от спирка Кресна до Благоевград се е наложило да си купи билет от кондуктора, защото на спирката е нямало никой, билета-по-скъп, влака е бил с един вагон, претъпкан, жега, меко казано неприятна миризма и т.н.И от тогава се е заклел, че повече няма да пътува с влак, освен ако не е наложително или на големи разстояния.
Мнения: 1990
Регистриран на: Вто Дек 26, 2006 1:40 pm

Мнение от Labros »

Значи заключението е,че барем за един вагон има народ...
Мнения: 49
Регистриран на: Съб Окт 21, 2006 9:18 pm
Местоположение: СОФИЯ

Мнение от Ryan »

Преди 3 или четири години пътувах с 50131 От Кресна до Петрич. Тогава състава бе следният : 3 вагона + лок 61. НА гара Генерал Тодоров се прекачих на 52207 (погледнете сегашната връзка :evil: ), който бе в състав от 2 вагона + лок 61. Въпреки ранния час на тръгване от Дупница пътници тогава не липсваха - от Кресна, градешница и Струмяни се качиха доста хора и населеността бе над 60-70 %, а във влака до Петрич-над 90%. Това лято през Август в Кресна видях 50132 с един вагон и лок 55 отпред :shock: . другото ми пътуване с ПВ по 5-та, което си спомням, че бе 50223+50133. НАселеността във втория бе отново завидно висока. На 16.12.2007 г. направих снимка от 5624 на се по-късно заминаващият вагон + лок. като 50133 ( Изображение) Вагонът бе само 1. Извинявам се за качеството :roll:
Техник
Мнения: 4170
Регистриран на: Пет Фев 25, 2005 8:36 pm
Местоположение: София
Обратна връзка:
Аватар
Техник

Мнение от bdz46 »

Ryan написа:Тогава състава бе следният : 3 вагона + лок 64.
Лок 61.
Мнения: 1990
Регистриран на: Вто Дек 26, 2006 1:40 pm

Мнение от Labros »

НА гара Генерал Тодоров се прекачих на 52207 (погледнете сегашната връзка)
За пореден път се убеждавам,че по 5-та линия нарочно правят такива калпави разписания и връзки...И за жалост за сега,на този етап,битката с авто-мафията е загубена...Много "Троянски коне" има,които продават интересите на родната ни железница...
Мнения: 304
Регистриран на: Пон Окт 08, 2007 12:38 pm
Местоположение: Благоевград
Обратна връзка:

Мнение от Naskoni »

Вчера, 18.01, се наложи спешно да ида до Петрич рано сутринта. Хванах 50131 в 5:37 от Благоевград. Докато чаках пристигането му, разгледах състава на 5620 - 6 вагона 43-та серия. 50131 отново беше в състав 2 вагона 50-та серия. Попитах кондуктора откога е с тези вагони, той ми каза - от новото разписание. Старите вагони са ги разкарали нанякъде, в Дупница са останали само два. Направи ми впечатление, че доста хора пътуват, въпреки прекалено ранния час. Предполагам, повечето са работещи, а на Сандански слязоха почти всички. С пристигане в 6:57, ако си на работа от 8:00 - какво да правиш? Моите родители например, доскоро пътуваха с 5622 от Дамяница до Сандански, защото работата им беше точно до гарата и висяха всяка сутрин в кафето от 6:20 до 8:00 - по старото разписание. 5622 е с тенденция всяко ново разписание да бъде с десетина минути по-рано - сега е в 6:05 от Дамяница - още по-зле за работещите.
Другата дивотия - на Генерал Тодоров :(. Слизам от 50131 и тръгвам към 52207 - едно старо вагонче и едно пате начело. Попитах бригадата кога тръгваме и :shock: - в 7:45 ми казват. Аз се ядосах, че уж бързах за Петрич, а сега какво, да вися на Генерала половин час. Машиниста ми каза: "Ти се радвай, че не е в 11!" :x и ме прати при колегите му от товарния влак, който заминаваше след малко пак за Петрич. И така, повозих се на 07063, който пък повече от 40 не вдигна, въпреки че беше с 6 празни вагона, но все пак пристигнах по-рано, отколкото БДЖ ми беше предвидило. Реших да погледна после разписанието за обратно и се оказа, че за 50132 няма връзка, само за бързите. Добре, че съм фен на железниците, иначе :arrow: на автобуса. За връщането с 5610 нищо особено, само на Черниче се разминахме с 50133, който беше с една 50-ка и една синя 43-ка, а начело с 45-ца, чийто номер не видях, но беше за чудене, че не е с 61, както обикновено. Беше доста пълен, нормално за петък вечер.
Мнения: 6143
Регистриран на: Чет Яну 18, 2007 9:51 pm
Местоположение: червен бряг
Обратна връзка:

Мнение от Nikss »

Днес ПВ 20111 беше в състав само с 3 вагона.2 бяха 17 серия,а 3-тият беше 47-ма.
Мнения: 261
Регистриран на: Пет Ное 03, 2006 7:02 pm
Местоположение: София
Обратна връзка:

Мнение от Nikola VS »

ИИ кво става със състава на тоя влак? :shock: нямало е и фургон???

А по 2611 движи ли се Бюфет, щото миналата седмица, засичаше, че го няма..
Мнения: 3359
Регистриран на: Сря Фев 15, 2006 10:28 pm
Местоположение: Костинброд, София

Мнение от rexkos »

20110/20111 още от средата на миналата година няма фургон.
Модератор
Мнения: 7683
Регистриран на: Вто Яну 31, 2006 5:49 pm
Местоположение: Пловдив
Аватар
Модератор

Мнение от VESO »

Пътникът от / за Горна от доста време пристига и заминава от Сф без фургон. Най - честите гледки , които съм наблюдавал са или 3 вагона серия 17 , или две 17-ки и един 47.С 4 вагона не съм го виждал от септември.На форумската среща от 27-ми октомври , когато групата се качваше в електричката за Банкя , доколкото видях , 20110 пристигна пак с 3 вагона.
През 2002-ра , когато се връщах от Бяла Слатина и на Чб чаках 2612 за София , преди него на гарата спря тогавашния 2101 , аналог на сегашния 20111.Композицията беше фургон и след него 5 вагона , почти пълни с народ.Доста хора от теснолинейката се прехвърлиха на него в посока Горна.
Мнения: 93
Регистриран на: Вто Авг 01, 2006 12:53 pm

Мнение от aizi »

за 20111 има заповед да се движи с 3 вагона до второ нареждане...но това е от няколко дни.иначе си бе с 4 17-ки
дали не го гласят да е ел.дезиро,че и такива работи чувам...
А влаковете мездра -видин- 70101,и видин -софия 70102 вече няма да возят фургон.от гарите ,където не спират бързи влакове ,колети ще се качват в купето на нач.влака.
Модератор
Мнения: 7683
Регистриран на: Вто Яну 31, 2006 5:49 pm
Местоположение: Пловдив
Аватар
Модератор

Мнение от VESO »

То едва ли от спирки като Власатица , Палилула , Охрид , Синаговци - Гургово и Слана бара се регистрира кой знае какъв трафик на пощенски и колетни пратки , но все пак един пътнически влак с фургон на ден , мисля че беше нужен.Кой знае колко тази 57-ца (предполагам) е утежнявала композицията , та е попречила на някой "мозък" и той решил , че по - добре ще бъде като я разкара . :D
Всъщност с колко вагона ще остане 70101 / 70102 след изваждането на фургона от състава?
Мнения: 1990
Регистриран на: Вто Дек 26, 2006 1:40 pm

Мнение от Labros »

aizi написа:за 20111 има заповед да се движи с 3 вагона до второ нареждане...
А за какво е издадена тази заповед...? Предполагам,че се оправдават с липсата на пътници...
Заключено

Обратно към “Архив "Вагони"”

Информация