Страница 24 от 27

Публикувано на: Вто Сеп 08, 2009 1:01 pm
от 44.123
Нали и аз това си казвах по-добре 32.129/130 от колкото 32.055/56, но какво да се прави ирония какво нарядят геческите шефове :evil: това се изпълнява.

Публикувано на: Вто Сеп 08, 2009 1:18 pm
от Nikss
Айде да изкарат най-дългата повезка с тоя кошник и после пак да преговаряме с тях... :twisted: със сигурност ще наредят да се извади от експлоатация, а 129/130 да замине за КР в ЛВЗ... :twisted: :twisted:

Публикувано на: Сря Сеп 09, 2009 3:00 pm
от Ghost
ЕМВ 32 041/042, 32 045/046, 32 121/122, 32 135/136, 32 011/012, 32 013/014, 32 129/130, 32 099/100, които са бракувани след свалянето на всички ремонтнопригодни части ще бъдат продадени за скрап. 8)

Публикувано на: Сря Сеп 09, 2009 3:05 pm
от Labros
Голямата Предколедна разпродажба се започна. 32 ххх, 07 ххх, 06 ххх... Така ли ще вързват бюджета... :?:

Публикувано на: Сря Сеп 09, 2009 3:35 pm
от VESO
Актуалното състояние на пловдивските електрички е такова:
32041-6+32042-4;
32045-7+32046-5
Снимките са от депо Карлово и както от тях се вижда , мотрисите са горели.

Публикувано на: Сря Сеп 09, 2009 3:39 pm
от Labros
Вижда се провисване на кошовете следствие на пожар.
Ясно е, че за горели машини (в случая ЕМВ) възстановяването е трудно и струва много пари. Но за тия спрени за ремонт и после изтърбушени за части...

Публикувано на: Сря Сеп 09, 2009 3:44 pm
от Ghost
Списъкът според мен е малък. Има още доста бройки. Единствено съжалявам за 07 00 серия към която имам слабост. Положителното е че се освобождава място из депата. Толкова много спрели локомотиви има, че не можеш да се обърнеш. А ремонтно пригодни части едва ли има всичко е отдавна свалено. В депо София съответно откраднато. 8)

Публикувано на: Сря Сеп 09, 2009 3:48 pm
от Labros
Сваля се от спрени машини дори и за дребни ремонти. Няма пари (но за кражби винаги има!). Естествено е, че като на една ЕМВ няма абсолютно нищо, тя да предаде за брак и съответно сркаП (пиша го така, защото е правилно с буквата П). Но пак казвам- това е следствие на кражбите през годините, комбинирано с абсолютно криминално безхаберие.

Публикувано на: Сря Сеп 09, 2009 3:56 pm
от Ghost
Labros приемам забележката и коригирах постовете.
Колкото до ПЖПС не трябва да се забравя, че няма нищо вечно. Винаги трябва да се прави съпоставка между стойноста на ремонта и стойноста на ПЖПС преди да влезе в него. Въпросът - трябва ли да се възстановява архаична техника и да се влагат пари в нея е изключително актуален в момента. 8)
Извинявам се на модераторите, че малко разводнихме темата за 32 и 33 000 серия.

Публикувано на: Сря Сеп 09, 2009 5:18 pm
от VESO
Не се извинявай , това , което го пишете с Labros касае с пълна сила и 32-00-ките.Oт всички изброени не съм виждал наживо само варненската.За останалите ще има да си спомняме.

Публикувано на: Пет Сеп 11, 2009 11:11 am
от Nikss
Весо, 32 013/014 също не е нещо особено - седи забутана на глухия коловоз, на който са наредени няколко ДМВ, спрените 42 и 44 071... миналата година май бяха взели единия от моторните вагони (32 213) за сваляне на части за другите ЕМВ, но не съм влизал в самия ЕМВ да знам в какво състояние е - отвън е нашарена с графити - май за последно през 2005-2006 г. се е движила, по шаблона пишеше, че е ходила на ПР в ГО, но не си спомням точно кога - знаещите да кажат кога е спряна, но определено не е седяла много, а липсата на поддръжка, части и пари я е направила годна за продаване на скрап... това е положението в нашата България... няма да има скоро оправия и това е... а инак за 32 129/130 не ми се вярва толкова да е изтърбушена, обрана и т.н. макар отдавна да е спряна за СР и се е взело решение да не се ремонтира тъй като имало много ЕМВ... от 32-ките за нея най-много ще ме е яд... как ми се искаше да мине на мястото на 32 055/056... но от другите щом не става нищо ще трябва да се примирим - определено са се засилили доста с нарязването и продаването на спрян и бракуван ТПС... вярно, че и в депата няма място, донякъде е оправдана тази чистка, свалени части и т.н., но за някои можеше да се направи изключение - а за 07-ма серия Ghost прав си - все пак това са най-сложните машини в парка на БДЖ - аз също много им се кефя, но какво да правим - ще се радваме на останалите движещи се и ще си спомняме за отминалите славни времена... :cry: :( :?

Публикувано на: Пет Сеп 11, 2009 12:46 pm
от 44142
Интересно защо не отчисляват и 33 серия. единствено 33007-008 може да тръгве. Всичко друго е тотално обрано.

Публикувано на: Пет Сеп 11, 2009 12:56 pm
от VESO
Аз се чудя дали от тези 33-00-ки , които са в Асеново и от останалите в София може да се вземат части , за да се поддържат поне два броя годни за движение.

Публикувано на: Пет Сеп 11, 2009 1:03 pm
от 44142
Тези в Асеново са също обрани.

Публикувано на: Пет Сеп 11, 2009 7:26 pm
от borislaviv
32-129/130, щеше да върви СР в Русе,но докато я приемат,завода спря работа.И докато чакаше, мургавите сънародници обраха де що има медно по нея.Как се възстановява след техните набези?