Страница 24 от 65
Публикувано на: Пет Мар 05, 2010 7:47 pm
от 43.309
Особено 8615, и повечето мрънкат заради 43-ките. В петък има хора и на платформите на вратите.
Публикувано на: Пет Мар 05, 2010 8:00 pm
от bobara_e_tuk
и тези вагони са си добре, за какво ще са ни 63-ките на 8615 но виж за 8614 е друго нещо

Публикувано на: Пет Мар 05, 2010 8:04 pm
от 43.309
Пътувай ти в 43 серия до Бургас. Трябват купейни вагони за този влак, не ги ща 63 да се тътрим със 100 км/ч.
Публикувано на: Пет Мар 05, 2010 8:11 pm
от bobara_e_tuk
пътувал съм, но не до Бургас, а до Ст. Загора, и от Ст. Загора... и да ти кажа не ми прави впечатление дали са 43-ки или 63-ки

Публикувано на: Пет Мар 05, 2010 8:21 pm
от svd90
bobara_e_tuk написа:и тези вагони са си добре, за какво ще са ни 63-ките на 8615 но виж за 8614 е друго нещо

63-ките на Сл.бряг.а 97 на 8615
Само дето едва ли ще стане

Публикувано на: Пет Мар 05, 2010 8:28 pm
от Nikss
За Видин въпросът е обсъждан многократно... при положение, че никъде няма над 80 км/ч какъв е проблемът да се пуснат ревизирани (реновирани) 63-ки, макар и със старите талиги... какъв е смисълът вагони за 140-160 км/ч да се лангъркат и спират на вили и могили, а влакове 2611/2610 да се движат с полуразпадащи се каруци?

Публикувано на: Пет Мар 05, 2010 8:30 pm
от 43.309
Те новите не са с нови талиги, същите драгалясници са.
Публикувано на: Пет Мар 05, 2010 8:31 pm
от bobara_e_tuk
svd90 написа:bobara_e_tuk написа:и тези вагони са си добре, за какво ще са ни 63-ките на 8615 но виж за 8614 е друго нещо

63-ките на Сл.бряг.а 97 на 8615
Само дето едва ли ще стане

ако беше така курбан щях да давам

Публикувано на: Пет Мар 05, 2010 8:31 pm
от rexkos
Положението с 2611/2610 е малко по-сложно, понеже за него трябват две композиции. Това прави 10 вагона плюс 1-2 в резерва и стават 12 общо. За съжаление май все още нямаме достатъчнен брой готови новорециклирани 63-ки, които да сформират двете композиции на "Златни пясъци".
Публикувано на: Пет Мар 05, 2010 8:33 pm
от bobara_e_tuk
Nikss написа:За Видин въпросът е обсъждан многократно... при положение, че никъде няма над 80 км/ч какъв е проблемът да се пуснат ревизирани (реновирани) 63-ки, макар и със старите талиги... какъв е смисълът вагони за 140-160 км/ч да се лангъркат и спират на вили и могили, а влакове 2611/2610 да се движат с полуразпадащи се каруци?

имаше случаи, когато пускаха 63-ки на видински влак

Публикувано на: Пет Мар 05, 2010 8:37 pm
от Nikss
43.309 написа:Те новите не са с нови талиги, същите драгалясници са.
Ще ги видим като ги пуснат как ще се представят със 120-130 км/ч на правите.

За кривите знаем, че ще минават гладко.

Публикувано на: Пет Мар 12, 2010 12:38 pm
от Mario Evstatiev
След проведената вчера среща на високо равнище в "БДЖ - Пътнически превози" ЕООД, представителите на Сдружение "Български локомотивен форум" получиха и достоверна инфомация за това, каква ще е съдбата на новите 63-ки.
Вагоните ще се пуснат на БВЗР 8611/8614 като състава ще е с общо 4 септемврийски вагона, един дряновски и бистро. Очаква се в най - скоро време тази конфигурация да влезе в сила. Съставът на влака и подредбата са:
2В, 1С, 1Ar, 2В
Първокласен вагон няма да има, тъй като няма новопроизведени, пък и сегашните първокласни 63-ки имат нужда от ремонти. За влаковете с новите вагони се подготвят и интересни оферти от "БДЖ - Пътнически превози" ЕООД.
Публикувано на: Пет Мар 12, 2010 1:12 pm
от VESO
Тъй като сега съм зает , ще попитам моят познат в дирекцията и привечер ще пусна отговора му.Но доколкото знам , в композицията ще има първокласен вагон.
Публикувано на: Пет Мар 12, 2010 1:33 pm
от NiGhtPiSH
А защо не се пуснат на влак като Дунай например?
Публикувано на: Пет Мар 12, 2010 1:40 pm
от svd90
lok45111 написа:След проведената вчера среща на високо равнище в "БДЖ - Пътнически превози" ЕООД, представителите на Сдружение "Български локомотивен форум" получиха и достоверна инфомация за това, каква ще е съдбата на новите 63-ки.
Вагоните ще се пуснат на БВЗР 8611/8614 като състава ще е с общо 4 септемврийски вагона, един дряновски и бистро. Очаква се в най - скоро време тази конфигурация да влезе в сила. Съставът на влака и подредбата са:
2В, 1С, 1Ar, 2В
Първокласен вагон няма да има, тъй като няма новопроизведени, пък и сегашните първокласни 63-ки имат нужда от ремонти. За влаковете с новите вагони се подготвят и интересни оферти от "БДЖ - Пътнически превози" ЕООД.
ооо Сл.бряггг !!! Супер яко !

Явмо БДЖ наистина са получили доста оплаквания от 97-ците,които хората по мои наблюдения така и не приеха
