Модератор
Мнения: 7683
Регистриран на: Вто Яну 31, 2006 5:49 pm
Местоположение: Пловдив
Аватар
Модератор

Мнение от VESO »

Ясно значи за какво е чакала последната от серията си.Ето снимка на 011+012 от преди 2 години , когато все още и 4-те и вагона си бяха на мястото.Преди време минах оттам и съзрях , че е имало някакво местене - двата челни пак бяха разделени един от друг (дори обърнати един срещу друг) , единия с тягово оборудване беше зад тях , но другия го нямаше.Къде ли може да се е дянал? :?
Мнения: 42
Регистриран на: Вто Авг 11, 2009 4:26 pm
Местоположение: Sliven
Двата моторни багона на 32-11/12 бяха обърнати за да не може да се влиза в нея и да се взимат части защото смятаха да я възстоновяват ама не можаха да я опазят.Друга на депо Бургас които нямат шанс да тръгне е 32-51/52 която в момента е в Тулово и разграбена от всякаде.
Мнения: 6143
Регистриран на: Чет Яну 18, 2007 9:51 pm
Местоположение: червен бряг
Обратна връзка:

Мнение от Nikss »

Трябва да се примирим, че някога ще дойде края и на ЕМВ 32, макар и не веднага и навсякъде, а постепенно и тогава ще се задели някоя горнооряховска за действащ музеен експонат и като ламинатните 42 ще ги гледаме на атракционни влакове. 8)
Администратор
Мнения: 7749
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 3:58 pm
Местоположение: София
Администратор

Мнение от Mario Evstatiev »

Два от вагоните на ЕМВ 32-137/138 са на оградата в Депо Горна Оряховица. Значи нещо не се вързва - няма как само половин ЕМВ да е в Русе.
64.19
Модератор
Мнения: 7683
Регистриран на: Вто Яну 31, 2006 5:49 pm
Местоположение: Пловдив
Аватар
Модератор

Мнение от VESO »

Бургаската 32049-9+32050-7 се намира в Ст.Загора , но така е пръсната , че трябваше да обхождам по няколко пъти депото , за да и търся 4-те вагона.Вътре бе един от вагоните с тягово оборудване , отвън пред халето се намираше командния 050 , зад него 43516-4 и чак след електровоза бяха другите два вагона на мотрисата (от тази снимка се виждат).
Администратор
Мнения: 7749
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 3:58 pm
Местоположение: София
Администратор

Мнение от Mario Evstatiev »

Снощи моторния вагон 32-050 беше набутан в халето от 44 061, която излезе от ТП. ЕМВ вероятно ще излезе след някой и друг месец - на нея се сменя частично кабелаж, който е дал отклонения при измерване на изолацията.
64.19
Мнения: 6143
Регистриран на: Чет Яну 18, 2007 9:51 pm
Местоположение: червен бряг
Обратна връзка:

Мнение от Nikss »

Извън темата: Какво прави 43 516 набутана тук :?: :o :roll: Доскоро се движеше... явно са я спряли за ремонт. :?
Мнения: 42
Регистриран на: Вто Авг 11, 2009 4:26 pm
Местоположение: Sliven

Мнение от tunio_slv »

lok45111 написа:Два от вагоните на ЕМВ 32-137/138 са на оградата в Депо Горна Оряховица. Значи нещо не се вързва - няма как само половин ЕМВ да е в Русе.
Благодаря ти за информацията,а така чакахме 32-137/138,тя е свястна ЕМВ.А относно 32-49/50 нищо хубаво да не се чака от нея,само ще хвърлят пари на вятъра за кабели
Администратор
Мнения: 7749
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 3:58 pm
Местоположение: София
Администратор

Мнение от Mario Evstatiev »

Тя 49/50 не беше лоша като излезе. В началото, непосредствено след ермонта въртя Враца - Мездра и тогава успях да я тествам, ускоряваше добре, не даваше РП и(или РЗС, нямаше откази по СМ. И компресорите имаха страшен дебит. Преди да я спрат за ремонта в СЗ не знам в какво състояние е била, но съдейки по другите ЕМВ, минали през Русе, има какво да се желае от ЛВЗ. Но все пак хората правят нещо, че в депата хептем е зле положението. В София, всички ЕМВ 32 са пред тотален разпад и само чудо ги крепи още.
64.19
Мнения: 198
Регистриран на: Вто Дек 30, 2008 1:06 pm

Мнение от БДЖ »

Някой знае ли какво е състоянието на 32 113-32 114 ? Миналата година към края, казаха че е ПР. Какво става ?
Мнения: 6143
Регистриран на: Чет Яну 18, 2007 9:51 pm
Местоположение: червен бряг
Обратна връзка:

Мнение от Nikss »

Нямам ни най малка представа приятелю... очаквам нашият колега и съфорумец borislaviv да се включи и да ни "светне" по въпроса, въпреки, че самият той в краят на месец Май тази година каза, че на ПР-то по ЕМВ му се виждал краят... нищо чудно вече и да се движи, но ме съмнява... :roll:
Мнения: 323
Регистриран на: Чет Фев 05, 2009 12:26 am
Местоположение: Bulgaria
32-55/56 влиза за подемен ремонт и слуховете за нейното нарязване са силно преувеличени.За нещастие на някои машинисти.
Мнения: 323
Регистриран на: Чет Фев 05, 2009 12:26 am
Местоположение: Bulgaria
А на 32-113/114 наистина се вижда края на ремонта.Забавянето не по вина на изпълнителите.
Акредитиран фотограф
Мнения: 695
Регистриран на: Пет Фев 29, 2008 6:35 pm
Местоположение: РУСЕ
Акредитиран фотограф

Мнение от 44.123 »

След като писах преди време, че 32.129/32.130 беше изчезнала от оградата на депо ГО и някой си мислеха, че е отишла в ЛВЗ-Русе а аз на база Асеново. Като се свърщах от Велинград я видях отново се беше върнала на старото си място на оградата и си е в същия вид както преди.
Мнения: 6143
Регистриран на: Чет Яну 18, 2007 9:51 pm
Местоположение: червен бряг
Обратна връзка:

Мнение от Nikss »

Да му се не види... колега borislaviv раздвижи малко нещата... по-добре 32 129/130 отколкото дръгасник 32 055/056... дори се опасявам, че последната ще глътне средства колкото за 2 капитални ремонта, а какво ще коства на 129/130 да се изпрати в Русе където ще я стегнат и ще стане бонбон... един качествен КР при нея няма да отнеме повече от 1 година (дори и това ми се струва множко, но горе-долу толкова), а 055/056 ще отнеме поне година и половина... направете сметка кое е по-разумно, а боята, а другите консумативи? Да я бяхте подарили поне на депо Сф или на вечно закъсващите бургазлии, които инак в момента са приватизирали 031/032... :arrow: :?
Заключено

Обратно към “Архив "Електрически мотрисни влакове"”

Информация