
Ясно значи за какво е чакала последната от серията си.Ето снимка на 011+012 от преди 2 години , когато все още и 4-те и вагона си бяха на мястото.Преди време минах оттам и съзрях , че е имало някакво местене - двата челни пак бяха разделени един от друг (дори обърнати един срещу друг) , единия с тягово оборудване беше зад тях , но другия го нямаше.Къде ли може да се е дянал? 

Последно промяна от VESO на Чет Сеп 03, 2009 11:32 am, променено общо 1 път.

Двата моторни багона на 32-11/12 бяха обърнати за да не може да се влиза в нея и да се взимат части защото смятаха да я възстоновяват ама не можаха да я опазят.Друга на депо Бургас които нямат шанс да тръгне е 32-51/52 която в момента е в Тулово и разграбена от всякаде.


Администратор
Бургаската 32049-9+32050-7 се намира в Ст.Загора , но така е пръсната , че трябваше да обхождам по няколко пъти депото , за да и търся 4-те вагона.Вътре бе един от вагоните с тягово оборудване , отвън пред халето се намираше командния 050 , зад него 43516-4 и чак след електровоза бяха другите два вагона на мотрисата (от тази снимка се виждат).

Администратор


Благодаря ти за информацията,а така чакахме 32-137/138,тя е свястна ЕМВ.А относно 32-49/50 нищо хубаво да не се чака от нея,само ще хвърлят пари на вятъра за кабелиlok45111 написа:Два от вагоните на ЕМВ 32-137/138 са на оградата в Депо Горна Оряховица. Значи нещо не се вързва - няма как само половин ЕМВ да е в Русе.

Администратор
Тя 49/50 не беше лоша като излезе. В началото, непосредствено след ермонта въртя Враца - Мездра и тогава успях да я тествам, ускоряваше добре, не даваше РП и(или РЗС, нямаше откази по СМ. И компресорите имаха страшен дебит. Преди да я спрат за ремонта в СЗ не знам в какво състояние е била, но съдейки по другите ЕМВ, минали през Русе, има какво да се желае от ЛВЗ. Но все пак хората правят нещо, че в депата хептем е зле положението. В София, всички ЕМВ 32 са пред тотален разпад и само чудо ги крепи още.
64.19

Мнения: 198
Регистриран на: Вто Дек 30, 2008 1:06 pm

32-55/56 влиза за подемен ремонт и слуховете за нейното нарязване са силно преувеличени.За нещастие на някои машинисти.
А на 32-113/114 наистина се вижда края на ремонта.Забавянето не по вина на изпълнителите.

Акредитиран фотограф

Да му се не види... колега borislaviv раздвижи малко нещата... по-добре 32 129/130 отколкото дръгасник 32 055/056... дори се опасявам, че последната ще глътне средства колкото за 2 капитални ремонта, а какво ще коства на 129/130 да се изпрати в Русе където ще я стегнат и ще стане бонбон... един качествен КР при нея няма да отнеме повече от 1 година (дори и това ми се струва множко, но горе-долу толкова), а 055/056 ще отнеме поне година и половина... направете сметка кое е по-разумно, а боята, а другите консумативи? Да я бяхте подарили поне на депо Сф или на вечно закъсващите бургазлии, които инак в момента са приватизирали 031/032...



Информация
Модератори