Страница 23 от 54
Публикувано на: Чет Юни 03, 2010 11:07 pm
от gonzo8611
VESO написа:46231-7 от кога не е "на линия"?

От посочените само 009 , 033 и 243 не съм мяркал скоро , а 012 първо я засякох на 8660 , след това се разписа последователно на "Сл.бряг" ( 3 дни "in a row") и последно на 3621.

009 и 033 работят по 3-та линия и м/у Кн и Бс , а 243 вчера беше на Локалния Я-Кн-Я
Публикувано на: Чет Юни 03, 2010 11:48 pm
от 46 242
gonzo8611 написа: Може да ме базикате ама аз съм фен на тези машинки

Oт мен по-голям фен на тежката тяга не може да си

Публикувано на: Пет Юни 04, 2010 5:58 am
от Nikss
231 към днешна дата работи в Сф на товарачките за ГС.

Публикувано на: Пет Юни 04, 2010 7:31 am
от stankos
За април и май месец съм видял повече 40-ки на БЖК -3 бр. и нито една 46-ца на БДЖ по 5-та линия !
Задължително трябва да уточня , че наблюденията са ми само от Викендите и то от светлата част на денонощието , какво върви през нощта идея си нямам !
Публикувано на: Вто Юни 08, 2010 5:47 am
от Mario Evstatiev
stankos написа:За април и май месец съм видял повече 40-ки на БЖК -3 бр. и нито една 46-ца на БДЖ по 5-та линия !
Задължително трябва да уточня , че наблюденията са ми само от Викендите и то от светлата част на денонощието , какво върви през нощта идея си нямам !
Ами не гледаш където трябва. В момента на бързите влакове 3622/3621 и 8614/8611 редовно се подвизават оригинални "Станимирки". Вчера 3621 беше с 46 021.9, а 8611 е заминал с 46 032.9, която предната вечер го е докарала.
Отделно в товарния график всеки ден в Подуяне почива поне една карловска бригада с 46 0ХХ.
Публикувано на: Вто Юни 08, 2010 7:10 am
от stankos
Марио , нещо ме четеш между буквите !
Хайде сега ми прочети мнението още веднъж ,и ми кажи кой от цитираните от теб влакове се движи по
5-та линия!

Публикувано на: Вто Юни 08, 2010 8:02 am
от VESO
lok45111 написа:.
.....Вчера 3621 беше с 46 021.9, ...
....
Това ще е интересна машина. Снимка има ли да я видя , понеже я знам като модернизирана и с друга цифра като трета в номера?

Публикувано на: Вто Юни 08, 2010 6:52 pm
от Nikss
VESO написа:lok45111 написа:.
.....Вчера 3621 беше с 46 021.9, ...
....
Това ще е интересна машина. Снимка има ли да я видя , понеже я знам като модернизирана и с друга цифра като трета в номера?

Визира 032. В момента тя, 036 и 012 са редовно на бързите влакове на депо Бс. 026 която е другата бърза е спряна за ремонт.
Публикувано на: Вто Юни 08, 2010 8:25 pm
от Mario Evstatiev
Заранта в бързината съвсем съм се олял - визирам 46 012.1

Публикувано на: Нед Юни 13, 2010 11:16 pm
от VESO
За любителите на високи скорости - вижте тази
снимка.
Локомотивът е 46012-1.
Публикувано на: Пет Юли 02, 2010 9:43 am
от Mario Evstatiev
Вчера пътувах с 46 219.2 и видях в работа прословутите електронни амперметри, за които някъде по - назад бе споменато. Според мен са удобни и прецизни и се виждат еднакво добре и денем и нощем, което е най - важното за машиниста. Като недостатък може да се определи, че яркостта на осветеност на светодиодите не се регулира.
Ето ги:

Публикувано на: Пет Юли 02, 2010 4:33 pm
от vesko7
Така от пръв поглед са доста симпатични. Нощно време обаче предполагам, че ще "пекат" доста.
Публикувано на: Чет Юли 08, 2010 4:46 pm
от spirach
Въприсните , индикатори имат дневен и нощен режим, и не пекат никак нощем , виждат се перфектно и денем и нощем , не зависимо на кой режим са ,без да дразнят машиниста.
Има и още един , уред на машината за задаване на скорост.
Публикувано на: Чет Юли 08, 2010 6:33 pm
от Mario Evstatiev
spirach написа:Въприсните , индикатори имат дневен и нощен режим, и не пекат никак нощем , виждат се перфектно и денем и нощем , не зависимо на кой режим са ,без да дразнят машиниста.
Има и още един , уред на машината за задаване на скорост.
Да, има и такъв уред, разположен е под потенциометъра. Пробвах ги и на нощна, наистина са доста добри и лесно се възприемат от машиниста по време на работа.
Публикувано на: Пет Юли 09, 2010 8:37 am
от Mario Evstatiev
lok45111 написа:spirach написа:Въприсните , индикатори имат дневен и нощен режим, и не пекат никак нощем , виждат се перфектно и денем и нощем , не зависимо на кой режим са ,без да дразнят машиниста.
Има и още един , уред на машината за задаване на скорост.
Да, има и такъв уред, разположен е под потенциометъра. Пробвах ги и на нощна, наистина са доста добри и лесно се възприемат от машиниста по време на работа.
Допълвам себе си със снимка на панела +F2 на 46219.2 с посочените от колегата, чието мнение е в подцитат уреди:
