Страница 23 от 33

Публикувано на: Пон Яну 02, 2012 2:02 pm
от 42 072.9
Не може без нощен влак по 3-та.

Публикувано на: Пон Яну 02, 2012 2:26 pm
от Nikss
Супер. Остава да върнат 1650 от Дг, 3660/3661, 4646/4647, 10144, 24101/102 до/от Гр, 28202/203, 51203/204, както и да се махне ненужният 23200, който е най-нерентабилен от всички спряни влакове, които докато се движеха бяха по-рентабилни от него сега. :!: :evil: :arrow:

Публикувано на: Пон Яну 02, 2012 2:42 pm
от Mario Evstatiev
44142 написа:Говори се, че от 05.01.2012г ще върнат вл: 2636, 2637, 3636 и 3637.
Това се очакваше. Между дургото, на 5-ти ще е "Януарския пленум" за БДЖ, доста повратна дата е.

Публикувано на: Пон Яну 02, 2012 2:50 pm
от Saruman
Адаш, ма нимой ДМВ-то да нощува на Чкв, никой и това е. Искат да спрат един чифт: ОК. Да спрат 23200 и 23205, след като 23204 стигне в Чкв, нощува там и сутринта с 23201.

Публикувано на: Пон Яну 02, 2012 3:19 pm
от disell
Ами то по сегашната схема 28201/204 генерират по-големи загуби (да не кажем нещо по-силно ) от това ако бяха почнали да возят хората с таксита до Варна и обратно на най-високата тарифа.

Публикувано на: Пон Яну 02, 2012 3:29 pm
от Vancho
28201 изобщо на хората каква работа им върши при това абсурдно късно пристигане в морската столица по обяд ? Спомням си лятото на 4 юли го видях влака на Девня се пукаше по шевовете имаше и правостоящи :roll: а сега с това шантаво разписание и късно пристигане във Варна, губи се и връзка със Златните .. Едно след друго недоразумения ... Това със спалния и седмака пък не се нуждае от коментар .. ''Ше го оправдая с глъм'', както обича да казва един форумец ...

Публикувано на: Пон Яну 02, 2012 6:58 pm
от Nikss
Saruman написа:Адаш, ма нимой ДМВ-то да нощува на Чкв, никой и това е. Искат да спрат един чифт: ОК. Да спрат 23200 и 23205, след като 23204 стигне в Чкв, нощува там и сутринта с 23201.
Нимой, щото така им е угодно. Всеки защитава собствените си интереси, нали знаеш тая приказка :?: :wink: :idea:
Иначе твоето предложение е идеално, аз го бях мислил по друг начин, но твоето е най-добро. Жалко, че няма кой да го проумее - трябва да мине известно време, докато го осъзнаят и чак тогава вече да се предприемат мерки за подобряване на графика. :evil: :x :arrow:

Публикувано на: Пон Яну 02, 2012 7:06 pm
от 42 072.9
Трябва да се върне сутрешния 28201 с Дезиро-то до Варна, като се осъществи връзката с 2610. Също така за 28204 с 2615 на Повеляново. На практика разрушиха най-доброто пътуване за региона. Да не говорим за товарния влак 2627/6.

Публикувано на: Пон Яну 02, 2012 7:23 pm
от disell
28201 правеше три връзки сутрин в Пвя-за София , Русе и Пловдив т.е. за ВСИЧКИ НАПРАВЛЕНИЯ и именно затова още от Дч тръгваше пълен на 70-80 % всеки ден а в петък , неделя и празник 110% .Просто умът ми не го побира , сегашния 28201 може да се похвали само с една екстра-можеш да пътуваш в спален вагон до Варна :D

Публикувано на: Пон Яну 02, 2012 7:38 pm
от dobo
Ааа ъъъ тоя спален за какъв чеп идва с тоя влак ? И той не е ли с ДМВ ?

Публикувано на: Пон Яну 02, 2012 7:47 pm
от 42 072.9
Ползва се композицията от нощния влак за 28201/4. Така поне вагоните се греят през деня.

Публикувано на: Пон Яну 02, 2012 7:56 pm
от Vancho
Това ''греят'' не е много обнадеждаващо за очаквано отопление на 2637 :lol:

Публикувано на: Пон Яну 02, 2012 8:22 pm
от dobo
В интерес на истината последния път кат ползвах нощни от Варна на 25.12, дето закъсня само 80 минути на София, дизела май имаше и влаково отопление, щото го нямаше вагон отоплител.Ама пак не е гаранция, щото пък нито exDB, тея с вратите по средата, нито спалния можеше да ползва "екстрите" на вагон отоплителя.

Публикувано на: Пон Яну 02, 2012 8:22 pm
от stani_46001
[quote="Nikss"]Супер. Остава да върнат 1650 от Дг, 3660/3661....

Преди няколко дни, с писмо БДЖ ми отговориха, че БВ 3660/3661 ще се движат през лятото.

Публикувано на: Пон Яну 02, 2012 8:30 pm
от Vancho
Барем се сетят да ги пуснат от Плевен :evil: 5 вагона няма да им стигат ....