Страница 23 от 59
Публикувано на: Пет Юни 11, 2010 4:47 pm
от n0_aLoNe
Не само от машината зависи,а и от куп други неща.
Публикувано на: Пет Юни 11, 2010 6:01 pm
от VESO
Да не са тогава вкарали в състава скопена до 100 км/ч 63-ка. Ще падна.

Публикувано на: Пет Юни 11, 2010 7:53 pm
от n0_aLoNe
Според ел. таблото 8691 е пристигнал навреме. В момента 2691 също се движи навреме.
Публикувано на: Пет Юни 11, 2010 9:11 pm
от stani_46001
Дали не греша, но ми се стори, че тази вечер влак 2691 мина с по-малко на брой вагони или по точно само с един от новите вагони, но може и да греша.
Публикувано на: Съб Юни 12, 2010 4:56 am
от disell
Хич не грешиш-3 А+1В , а снощи в състава на "ЧАЙКА"-а беше един от дряновските вагони-44 002
Публикувано на: Съб Юни 12, 2010 6:45 am
от Mario Evstatiev
VESO написа:Коя е машината?
44 076.8 е машината, а състава беше от 4 септемврийски вагона и обичайното бистро 85 97 001-3. Населеността от Сф до По беше задоволителна - 142 пътника. Имаше проблеми с климатиците на септемврийските вагони, изнервени пътници, които буквално заради септемврийската некадърност си изляха яда върху превозната бригада и придружаващите служебни лица.
Публикувано на: Съб Юни 12, 2010 6:55 am
от 07
lok45111 написа:VESO написа:Коя е машината?
44 076.8 е машината, а състава беше от 4 септемврийски вагона и обичайното бистро 85 97 001-3. Населеността от Сф до По беше задоволителна - 142 пътника. Имаше проблеми с климатиците на септемврийските вагони, изнервени пътници, които буквално заради септемврийската некадърност си изляха яда върху превозната бригада и придружаващите служебни лица.
Колко е площта на пътническия салон на един вагон? Искам да проверя колко ще струва климатик за такова помещение (марков, със гаранции и екстри като овлажняване или осушаване на въздуха.....)
Публикувано на: Съб Юни 12, 2010 11:34 am
от bdz_bg
2691 беше с 4 вагона.Три стари 63-ки и един дряновски + бистро.Машината беше 44.113.Във Варна пристигна с +5 закъснение.В бистрото климатика не работеше.Извънредно спиране на Каспичан, поради това,че пред нас имаше товарен влак.

Публикувано на: Съб Юни 12, 2010 6:01 pm
от 46 242
До Плевен бяхте около 50-тина души, след Плевен останaхте ти, двама жепееца без служба и бригадата...
Публикувано на: Съб Юни 12, 2010 7:21 pm
от svd90
lok45111 написа:VESO написа:Коя е машината?
44 076.8 е машината, а състава беше от 4 септемврийски вагона и обичайното бистро 85 97 001-3. Населеността от Сф до По беше задоволителна - 142 пътника. Имаше проблеми с климатиците на септемврийските вагони, изнервени пътници, които буквално заради септемврийската некадърност си изляха яда върху превозната бригада и придружаващите служебни лица.
Петият вагон къде е отишъл ?
Публикувано на: Съб Юни 12, 2010 7:47 pm
от VESO
Вероятно там , от където е излязъл.

Публикувано на: Пон Юни 14, 2010 6:17 pm
от Mario Evstatiev
Вчерашния БВЗР 8691 след По беше прилично населен - 181 пътници. Имаше малък гаф заради извадения в Петък вагон, но са събрали народа.
Както винаги, в два от вагоните, климатика правеше каквото си поиска. Наложи се доста лутане без резултат, тъй като калпавата техника не се даде.
Публикувано на: Пон Юни 14, 2010 6:48 pm
от SoAlien
Ех, тези климатици...
Публикувано на: Пон Юни 14, 2010 7:16 pm
от rexkos
Днес влак 5624 с лок. 45 165 и пет първокласни вагона серия 63, като четири от тях бяха с неработещ климатик.

Публикувано на: Пон Юни 14, 2010 7:28 pm
от n0_aLoNe
Или бригадата не може да ги включи, или не работят по default.
