Страница 23 от 65

Публикувано на: Чет Мар 04, 2010 1:32 am
от Ekcnpec
VESO написа:Да не забравяме , че Белият кон през 1999 г. също беше с 63-ки. При това все първокласни. :wink:
Помня го този момент, като бледен пловдиски студент...
Пътувайки редовно сутрин с 8110 (сегашния 80110) и раздрънканото ЕМВ 32 серия, което често беше доста студеничко, защото тръгваше около 4 и половина сутринта от Стара Загора... Та тогава този влак минаваше през Филипово и беше приеман около шест и половина в Централна гара Пловдив на челните коловози... На съседния, първи челен, винаги беше композиран "Белият кон"... Със синички вагони...
Изглеждаха внушително съвсем новите първокласни вагони 63-та серия...
Гледайки го, се чувствах, сякаш този влак не е за нас... Не знам защо...

Публикувано на: Чет Мар 04, 2010 6:33 am
от 07
svd90 написа:
07 написа:Дианата беше със 43ки, но нейните бяха с климатик... УБВ Пловдив-Варна беше втория влак със 63ки и първия на които ги махнаха...
Не знаех за климатика. Интериора им иначе като на нормална 43 ли беше ?

Не знаех това за Родопите :o Откакто пътувам по-редовно винаги са били купейни :D Защо са им ги махнали ?
43ките с климатик бяха със синьо-жълта ливрея, вътре не мога да се сетя за някаква разлика, аз съм пътувал с тях само през зимата, за климатика знам от Весо.... На Родопите 63ките изчезнаха когато депо Пловдив ги предаде на депо Надежда.....

Публикувано на: Чет Мар 04, 2010 7:34 am
от VESO
Снимката съм я правил на 25-ти май 2000 г. Конят е готов да тръгва към Пловдив.Забелязвате ли нещо интересно в композицията (освен , че 63-ките са само първокласни)?

Публикувано на: Чет Мар 04, 2010 8:20 am
от refil
Стар виц :D :D :D
Има вагон ресторант или бюфет !!

Публикувано на: Чет Мар 04, 2010 9:49 am
от VESO
Да , това е една от 40-ките , които тръгнаха на Дианата и Чайката ( в последствие и на "Родопи").Доколкото знам , двата бюфета сега се намират на гаражните коловози на центр, СФ и дали някога ще тръгнат , не се знае.
А кой е този стар виц за вагон - ресторант или бюфет , я го разкажи , че аз не се сещам? Виж за други вагони , дори и за локомотиви са ми разказвали вицове , но за ресторанти и бюфети досега не си спомням да съм слушал.На вицове за DESIRO също не съм попадал.

Публикувано на: Чет Мар 04, 2010 9:49 am
от Mario Evstatiev
VESO написа:Снимката съм я правил на 25-ти май 2000 г. Конят е готов да тръгва към Пловдив.Забелязвате ли нещо интересно в композицията (освен , че 63-ките са само първокласни)?
Вагон - бюфет, който в момента седи на гаражните в София :lol:

Публикувано на: Чет Мар 04, 2010 11:37 am
от refil
Имах предвид снимката-коментирана е на друго място.
Знаех отговора-ама съм паметлив-пък и скромен !!!
Затова казах стар виц :D

Ей да не вземеш да се обидиш :oops:

Публикувано на: Чет Мар 04, 2010 12:14 pm
от VESO
Аа , така ли , аз си мислех , че искаш да ни разкажеш виц за вагон - ресторант или бюфет , та се зарадвах , че такъв досега не съм слушал все още.
Не се безпокой , ни най - малко не си ме засегнал , просто се настроих да видя вица , ама нищо. :lol:

Колкото до бюфетите и двата ли в момента са на гаражните коловози , или само един? Помня , че имаха разлики в интериора.

Публикувано на: Пет Мар 05, 2010 2:32 pm
от rosko0172
Някой ще даде ли някаква информация (дори и слух да е),кой чифт влакове,ще намаже пръв от новите 63-ки?

Публикувано на: Пет Мар 05, 2010 3:18 pm
от Mario Evstatiev
rosko0172 написа:Някой ще даде ли някаква информация (дори и слух да е),кой чифт влакове,ще намаже пръв от новите 63-ки?
Чакай първо да ги платят, после ще им се намери влак. Може да намаже 2611/2610, но не е сигурно. Видин ще се размине за сега с тъз благина...

Публикувано на: Пет Мар 05, 2010 3:48 pm
от rosko0172
Видин кога ли не се е разминавал с благините в тъз държава,все едно не сме нейни граждани,данъците ни не отиват в републиканския бюджет на България,а в бюджетите на Румъния и Сърбия!? Защо ли се учудвам,че околностите на Лондон са най-богатият регион в Европа,а северозападна България най-бедният,като държавата не прави нищо,което да съживи района. :toimonster:

Публикувано на: Пет Мар 05, 2010 4:13 pm
от nikol4yy
Според теб кое е по добре , да има хубави вагони за главните ЖП линии като 2-ра например за Янтрата или за Златните или за видинската прелест? Според мен е по-редно тези вагони да отидат на някой от БВЗР, защото тези техни 63 вече не стават за нищо (освен на Янтрата), а и талигите са им проблемни.

Публикувано на: Пет Мар 05, 2010 4:43 pm
от rosko0172
nikol4yy написа:Според теб кое е по добре , да има хубави вагони за главните ЖП линии като 2-ра например за Янтрата или за Златните или за видинската прелест? Според мен е по-редно тези вагони да отидат на някой от БВЗР, защото тези техни 63 вече не стават за нищо (освен на Янтрата), а и талигите са им проблемни.
7-ма линия,от кога е второстепенна?БВ7621/7624 се пълнят повече от ”Янтра”-та,дори повече и от ”Слънчев бряг”!

Публикувано на: Пет Мар 05, 2010 5:23 pm
от nikol4yy
Като се пълнят повече какво? Този влак си е добре и дори със стари 63-ки и може и 74-ки. Сигурно ти не знаеш, че много вагони от "Янтрата" са дадени на ППП София и от две композиции и няколко резервни вагона остана само една композиция и два-три вагона резерви.

Публикувано на: Пет Мар 05, 2010 5:25 pm
от svd90
Ако става въпрос за пълнене,то влакове като София-Бургас 13,45 и София-Бургас/Варна 10:45 се пълнят изключително много ,нерядко има и правостоящи,ама едва ли някой има намерението скоро да им пусне по свестни вагони