Страница 22 от 27

Публикувано на: Чет Юли 29, 2010 9:13 am
от Nikss
07 написа:
vkakachev написа:И друго ми е интересно защо БДЖ е избрало 06-00 вместо този
http://www.locopage.net/cfr700025a.jpg http://www.locopage.net/cfr670001b.jpg
Това не е ли по-ново от 06?
Вероятно, защото параметрите им (понеже са 2 различни серии, но с идентичен дизайн отвън) са много по-добри, сега поразрових за информация - 3000 конски сили, 140 км/ч за серия 67 и 4000 конски сили (16 цилиндров двигател) и скорост до 115 км/ч за серия 70. Освен това, имат и серия 71, която е за 140 км/ч също както серия 67, но мощността е 3955 конски сили. Като цяло са хубави машинки. 8)

Публикувано на: Чет Юли 29, 2010 9:24 am
от pavel
В Гърция е имало от този, по-новия и по-мощен тип, но отдавна не са в движение.

Публикувано на: Чет Юли 29, 2010 10:45 am
от disell
Ако намерите информация за тях ще видите ,че е само ОТРИЦАТЕЛНА , особено за варианта с 4000 к.с. Даже румънците са вдигнали ръце от тях още с влизането им в експлоатация.

Публикувано на: Чет Юли 29, 2010 12:53 pm
от Nikss
disell написа:Ако намерите информация за тях ще видите ,че е само ОТРИЦАТЕЛНА , особено за варианта с 4000 к.с. Даже румънците са вдигнали ръце от тях още с влизането им в експлоатация.
Аз намерих информация с технически данни. Можеш ли да ни опишеш накратко в какво са се дължали недостатъците им :?:

Публикувано на: Чет Юли 29, 2010 1:51 pm
от disell
Основният е бил много високите експлоатационни разходи и много честите повреди .

Публикувано на: Чет Юли 29, 2010 2:14 pm
от VESO
pavel написа:В Гърция е имало от този, по-новия и по-мощен тип, но отдавна не са в движение.
За този тип ли става дума? Кога са ги спрели? Към една от снимките , коментарът е следния:

These are the strongest locomotives OSE has (3920 hp.) but many of them suffer from mechanical problems. Because they have no heating, when used in passenger trains, a steam generator wagon is attached behind them.

Публикувано на: Чет Юли 29, 2010 3:39 pm
от disell
В румънски статии пише и за често късане на връзките при стартиране на ДД , доколкото разбрах те са били с американски двутактови ALCO.

Публикувано на: Вто Авг 03, 2010 11:19 am
от 44142
06060 е ходил на проби но се е скапал лок. Скоро сигурно ще го изпишат от ПР.

Публикувано на: Вто Авг 03, 2010 11:57 am
от VESO
Актуална снимка на мездренската 06069-9 , видяна от мен на 31-ви юли.Товарният влак е дошъл от Чукурово и се подготвя на път за София.

Публикувано на: Нед Авг 22, 2010 7:23 pm
от 44142
06029 е в СЗ за ПР.

Публикувано на: Нед Авг 22, 2010 10:08 pm
от Mario Evstatiev
44142 написа:06029 е в СЗ за ПР.
След като първо позапали главния генератор. Днес още три Сф 06-ци сдадоха багажа и ще чакат добри времена. 06-42 трети ден остава в ремонта за ниско маслено налягане, 06-111 има ел. проблеми, 06-122 е за смяна на главен генератор.

Публикувано на: Пет Окт 22, 2010 10:29 am
от 44142
06112 лъскава след ПР.

Публикувано на: Съб Окт 30, 2010 9:13 am
от VESO
От снимката на Марио се вижда някаква 06-00-ца , която явно е горяла.Някой знае ли кой номер е тя и какво точно се е случило с нея?

Публикувано на: Съб Окт 30, 2010 10:02 am
от 44142
06090 мисля, че се запали генератора.

Публикувано на: Вто Ное 02, 2010 10:30 am
от WOLFMX
ПФФФФФФФ!Такова нещо за първи път виждам. :o Възможно ли е?