Страница 22 от 23
Публикувано на: Пет Сеп 21, 2007 8:45 pm
от bdz46
bdz46 написа:IVAN написа:Е има ли още осакатени вагони до 100km/h ?
Няма, но
Чайката е до 100 по книжка-разписание.
Публикувано на: Пет Сеп 21, 2007 8:46 pm
от 43.309
100 По КР ако ще и ТЕ ЖЕ ВЕ ДА ДОКАРАТ.
Публикувано на: Пет Сеп 21, 2007 10:14 pm
от 44142
lok45111 написа:IVAN написа:Е има ли още осакатени вагони до 100km/h ?
Няма нищо за под 140 км/час сега в състава на 3601/2 освен машината, която често е 44 100 за 100 км/час. Виж ако отпред лепнат онова прелестно жълто - сиво създание с галеното име "ТАУРИ", то тогава...
Бюфета е до 140.
Публикувано на: Съб Сеп 22, 2007 7:26 am
от Mario Evstatiev
Аз за бюфета знам, че е до 140 км/ч. Инвалидния е до 160, останалите за до 200, но в КР за 3601/2 е посочена максимална скорост 100 км/час.
Публикувано на: Съб Сеп 22, 2007 3:41 pm
от rexkos
И без това няма смисъл да се кара с над 100, независимо с каква машина,, защото разписанието е правено до 100.
Публикувано на: Съб Сеп 22, 2007 4:02 pm
от Ivan
Имам един въпрос, защо търкалят хубавите вагони за високата скорост да се износват, като не могат да вдигнат повече от 100

Пътнически вагони - обща дискусия
Публикувано на: Съб Сеп 22, 2007 4:16 pm
от choveka_vlak
А отговора на този въпрос е толкова отегчителен!!!.

Публикувано на: Съб Сеп 22, 2007 4:37 pm
от rexkos
В ПКВ (план за композиране на влаковете) пише, че вл. 20103 е с 7 вагона и въпреки недостига им в депо Надежда, вчера той беше с 8 вагона. До Своге всичките бяха пълни, даже имаше и правостоящи.

Публикувано на: Съб Сеп 22, 2007 7:33 pm
от lok43r
И за 20204 пише че трябва да е с 4 но вървят 6.
Публикувано на: Съб Сеп 22, 2007 8:02 pm
от rexkos
lok43r написа:И за 20204 пише че трябва да е с 4 но вървят 6.
Точно толкова са.

Eдната половина са от 20132, а другата мисля че е от 70204. Хубаво е тези влакове да са с повечко вагони, защото от София до Своге и обратно в повечето случаи са пълни. За сметка на това влакове 20203, 20205, 70101, 70102, 20133, 20132, 20233, 20234 трябва да се движат с 4 вагона, но се движат с 3, а даже някои с 2. Напоследък забелязвам влак 70102, движещ се по дълга дестинация като за пътнически влак, да е само с 2 вагона. Не че е много пълен (поне в участъка М-Сг). За останалите участъци от маршрута на този влак нямам наблюдения, но имайки впредвид малкото количество влакове по седма линия, е възможно и да се пръска по шевовете. Който е пътувал с него, може да каже какви наблюдения върху населеността има. Има още много такива примери, където поради недостига на вагони, планът за композиране на влаковете редовно не се спазва, са следните: втора (влакове 20203 и т.н.), трета (ПВ Сф-Кв и т.н.), пета (50131/2/3/4 и др.) и седма. Това важи и за някои от отклоненията от посочените линии. Нямам наблюдения от линиите с номера осем и девет.
Публикувано на: Съб Сеп 22, 2007 8:07 pm
от lok43r
Не е особено пълен по 7ма. 2 ваг за там стигат.
Публикувано на: Нед Сеп 23, 2007 8:11 am
от Nikss
За 20133/20132 са нужни 3-4 вагона.В някои случаи е пълен като за 4 вагона,в други случаи е за 3.За 20233/20234 също толкова.За 20103/70103 и за него толкова.20103/70103 говоря от Мездра до Чб и обратно.Иначе мисля,че 20103 трябва от София до Мездра да е със 10 вагона.
Публикувано на: Нед Сеп 23, 2007 2:34 pm
от 07
lok45111 написа:Аз за бюфета знам, че е до 140 км/ч. Инвалидния е до 160, останалите за до 200, но в КР за 3601/2 е посочена максимална скорост 100 км/час.
44 100 бях останал с впечетление че за 130..... нали е след КР
Публикувано на: Нед Сеп 23, 2007 4:07 pm
от Nikss
След ПР е.Не знам и аз защо не е до 130.
Публикувано на: Нед Сеп 23, 2007 4:12 pm
от 42 072.9
Какво от това, че е ПР?-не е осигурен комплект за нея. Лятото се търкаляха и валове и комплекти, но...