Страница 22 от 38
Публикувано на: Сря Апр 14, 2010 1:36 pm
от bdz46
Часа на тръгване е друг въпрос. Трябваше да е поне 17 ч, но ще пристига твърде късно в Бс.
Както и да е, влакът още не е тръгнал, ако не го отменят до Петък, ще видим какво ще му е сефтето.
Публикувано на: Сря Апр 14, 2010 4:05 pm
от svd90
И сега какво излиза

Че новите вагони серия 44 ще се движат на новия влак само в Петък ? Ако ги връща 8626 ще ги "оправят" за 1 месец най-много.

Публикувано на: Сря Апр 14, 2010 4:21 pm
от svd90
VESO написа:Хора , защо толкова спрягате Ямбол? Пазарджик е по - голям град от него и в реда на на нещата , е редно влакът да спира там.Гарите и в двата града са отдалечени на порядъчно разстояние , с тази разлика , че в Пзк новата автогара се намира точно зад гарата и доста хора пътуват до там.Още повече , че от София за Пазарджик ще има доста хора , отколкото Пловдив - Ямбол , или Ямбол - Бургас.
Пазарджик въобще не е по-голям от Ямбол. Почти са еднакви по големина и население ,като ако трябва да издребняваме Ямбол е по-големият. По население Ямбол е 12-я град , след това са Хасково и Пазарджик.(14)
http://bg.wikipedia.org/wiki/Списък_на_ ... _население . За площта не съм проверявал

.Aко на някой му се занимава да провери

Публикувано на: Сря Апр 14, 2010 8:47 pm
от Nikss
Интересна дискусия се заформи, което ме радва. Остава някой "от горе" да се сети и да прочете написаното тук и да се направи нещо, а също и цялостно да се премисли много добре пускането на този влак, тъй като положението е сложно, много сложно и е трудно да се намести по 1-ва и 8-ма линия където и без друго е каша. Ще се опитам да му изготвя разписание с проектни скорости да видим дали ще може по-късно от 17:00 да се тръгва, та за в бъдеще да се знае ако просъществува как ще се движи. Имам чувството, че щом е свален от разписанието вероятно го дообмислят и може да претърпи корекции на разписанието. 5-те минути на Пловдив са задължителни и не може да бъдат пренебрегвани. Освен това както каза SoAlien по-горе ако наистина е предназначен за пътуващите към морето, трябва коренна промяна на часа на тръгване. За сведение, навремето е имало ЕВ Сф-Кв-Ва, който не е спирал никъде и е тръгвал към 6:30 ч. от ЦГ Сф и по обяд е бил във Варна, та ако такъв е замисълът и тук да се вземат мерки и да се промени нещо, но Слънчев бряг е в 06:30 ч., ако искат 8691 може да го "пъхнат" между 8611 и 8613, примерно 09:00 ч. е идеален час, до 14:30 ще стига, пък след време с по-големи скорости и преди 14:00 може да стига. Личи си, че има опити да се подобри нещо в пътническите превози, но определено са далеч от истината макар да долавят вече какво трябва да се направи. Да видим все пак дали ще тръгне, но определено не е предназначен за хора, отиващи на море, а за спиранията не знам вече... Сз е голяма възелна гара и не е хубаво да се подминава, особено ако влакът мине в друг часови пояс, пък и по принцип, но ако 8615 е пред него наистина няма смисъл, за Ямбол има Дианата, за Пзк има влакове... за Септември никой нищо не спомена... връзки от/за Добринище...? за Карнобат няма смисъл макар, че е възелна гара макар, че Чайката спира, а също е БВЗР.
Сега по другия въпрос... заговори се за пускане на такъв влак и в Северна България. Нека да си кажа мнението. 2007 г. пускаха по празниците допълнителни извънредни влакове Сф-Пл-Сф 2691/2692, като от Сф тръгваше някъде малко преди 20205, в Пл беше някъде към 13:50, а от Пл тръгваше към 15:00 ч. и към 18:00 беше в Сф. Вероятно ако пускат подобен на 8691 влак и в Северна България, то той ще е 2691, но вероятно на по-късен етап (когато станат готови повече вагони - най-вече и от Дряново). Да обсъдим спиранията му. Мездра е възелна гара, но едва ли ще има заинтересовани да пътуват, аз бих оставил "?". Червен бряг въпреки, че вече не е възелна гара ще генерира стабилен пътникопоток, особено през лятото когато "Златните пясъци" взимат немалко народ за/от морето, та пускането на влак с нови рециклати ще е един голям плюс и пред иначе загубилите битката автобуси и за направение като Плевен. Същият този не е за пренебрегване и заслужава 2 минути внимание, ще генерира добър пътникопоток. Левски е възелна гара, но според мен е под "?". Павликени - транзит, ГО няма как, голяма възелна гара е и няма мърдане. Нататък Шумен не е за подминаване и оттам чак във Варна. Ами така виждам аз нещата, ще видим какво ще стане.

Публикувано на: Сря Апр 14, 2010 9:20 pm
от svd90
Промени в разписанията на някои влакове в района на Пловдив
14/04/2010
От 16-ти април (петък) се въвеждат постоянни промени в разписанията на няколко влака на „Български държавни железници” ЕАД, които преминават през района на град Пловдив. Промените в графика за движение на тези влакове се налагат във връзка с технологична необходимост.
Влаковете, които ще се движат с променени разписания, са следните:
• бързият влак № 8632 от Варна за Пловдив, който заминава в 15:10 ч., ще се движи по обичайния си график до гара Нова Загора. От Нова Загора влакът ще заминава със 17 минути по-късно, т.е в 18:55 ч. От всички гари, разположени в участъка между Стара Загора и Пловдив, този влак ще тръгва с 17 до 42 минути по-късно. В Пловдив композицията ще пристига в 21:27 ч.;
• пътническият влак № 80112 от Стара Загора за Пловдив, който обичайно тръгва в 16:45 ч., вече ще заминава с 20 минути по-рано от редовния си график, т.е. в 16:25 ч.;
• пътническият влак № 80101 от Пловдив за Ямбол, който заминава в 17:05 ч., ще пътува по редовното си разписание до гара Черна гора. От гара Черна гора влакът ще заминава в 17:57 ч., т.е. с 3 минути по-рано. От всички гари и спирки, разположени в участъка между Черна гора и Стара Загора, този влак ще заминава с 3 до 1 минути по-рано, след което ще продължи да се движи по обичайния си график;
• пътническият влак № 10113 от София за Пловдив, който заминава в 14:10 ч., ще се движи по обичайното си разписание до гара Пазарджик. От гара Пазарджик влакът ще заминава с 13 минути по-късно, т.е. в 16:41 ч. От всички останали гари и спирки по своя маршрут този влак ще тръгва с 13 до 16 минути по-късно. Влакът ще пристига в Пловдив в 17:17ч.;
• пътническият влак № 10254 от Пловдив за Костенец, който обичайно заминава от Пловдив в 21:00 ч., вече ще тръгва в 21:35 ч., т.е. с 35 минути по-късно;
• крайградският пътнически влак № 19233 от Пловдив за Асеновград, който обичайно тръгва в 21:30 ч., вече ще заминава от гара Пловдив в 21:45 ч., т.е. с 15 минути по-късно;
• крайградският пътнически влак № 19234 от Асеновград за Пловдив, който обичайно заминава в 22:00 ч., вече ще тръгва от гара Асеновград в 22:17 ч., т.е. с 17 минути по-късно.
За подробна информация клиентите на „Български държавни железници” ЕАД могат да се обръщат към гишетата „Информация” и билетните каси в съответните железопътни гари.
Публикувано на: Сря Апр 14, 2010 9:48 pm
от Vancho
Като ще е нещо различно, нека е така. За северния влак смятам че е повече от наложително да спира в Плевен. Ако ще го пускат между 20111 и 4612 и ГО може да подминава. Шумен също не е за пренебрегване, но Плевен на всяка цена. На ГО няма смисъл ако няма да прави връзки, но за чий ще се пускат подобен влак с цел спестяване на времепътуване като ще спира за връзки. Ако е някъде между Дунава няма смисъл от правене на връзки на ГОлямата гара
Публикувано на: Сря Апр 14, 2010 9:57 pm
от nikol4yy
Просто няма как да подминава ГО, защото тя е една от най-големите жп гари в северна България и както винаги там ще спира всеки влак. Според мен е по-добре да спира на Мездра, Ч.Б. , Плевен, Левски, ГО, Шумен и Варна , а пък може и да заминава за Русе, но тогава няма да има смисъл от Дунава.
Публикувано на: Сря Апр 14, 2010 10:02 pm
от Nikss
Въпросът какво къде да спира и не спира е сложен. Влакове неспиращи никъде по дестинациите към морето е абсурдно да се движат. Представяте ли си как ще реагират жителите на другите градове, които ще са лишени от ползването на екстрата, която ще е само за софиянци примерно? Хубаво е да спира на по-големите гари, за да има наистина пътникопоток като за 5 вагона, иначе е безмислена цялата работа, драги Ванчо.

Относно разписанието, хубаво е да го мушнат преди 20111 въпросния 2691 ако ще го има, иначе много късно ще пристига във Варна. Аз обаче съм си направил труда да направя разписание с проектни скорости и спирания на най-важните и големи гари на някогашния влак 203 "Варна", тръгвал в 14:00 ч. от Сф тъй като 2691 ако го пуснат ще го замества. При мен той тръгва в 16:05 ч. и пристига във Ва в 21:50 ч. (5 ч 45 мин), това е абсолютният максимум, който може да се изцеди, но лок 4400Х, иначе е трудно с оригинал.

Публикувано на: Сря Апр 14, 2010 10:13 pm
от rexkos
Според мен идеално би било 2691 да се движи малко след 2615, тъй като последният така или иначе винаги се препълва. Новият експрес да спира на гарите Плевен, Г. Оряховица и Шумен, докато 2615 да обира пътникопотока от гарите, обслужващи по-малките градове (Мездра, Червен бряг, Търговище, Провадия и др). По-този начин ще се разтовари така или иначе препълненият 2615 и хората, пътуващи на по-дълги разстояния естествено биха предпочели 2691 като по-бърз и по-удобен като час на тръгване (13:20 като че ли е малко раничко).
Идеалното решение според мен би било 2691 да се движи по следния график:
София 14.20 Плевен 16.55 Горна 17.00 Варна 21.05 (посочените часове са приблизителни)
Огледалният вариант на този влак да се движи по същото време, тръгвайки от морската столица в 14.20 и да пристига в София малко след 21 часа.
Публикувано на: Сря Апр 14, 2010 10:17 pm
от Nikss
Аа тук вече не съм съгласен. На Мездра може и да не спира (макар, че и за там може да има пътници), но на Чб смятай, че няма да съм единственият, който ще протестира ако 2691 не спира.

Особено като научат с какви вагони ще е (а той сигурно ще е с дряновските, които са трепач). Пък и да не е с тях малко са влаковете и са необходими още за попълване на дупките. 14:20 ч. е идеален час за 2691, 14:35 примерно да тръгва 20111, че да има време да дръпне напред експреса.

Обратният вариант Ва-Сф в 14:20 ч. също е перфектен тъй като 2614 реално е последният дневен влак за столицата.
Публикувано на: Чет Апр 15, 2010 10:03 am
от disell
Докато се движеше експрес "ВАРНА" спираше само на Мездра , Плевен , Г.О , Търговище и Шумен , тръгваше от Сф около 15.00 ч и пристигаше във Варна около 22.00 , обратно тр. 06.00 от Ва и в Сф 12.58 ч.
Публикувано на: Чет Апр 15, 2010 11:36 am
от Иван_Вълков
Вече има информация в сайта на бдж за БВЗР 8691
http://razpisanie.bdz.bg/SearchServlet? ... TrainStops
Жалко ще бъде ако тези вагони (ако са 44 серия) не ги пуснат и на други влакове , поне да видим как ще возят

Публикувано на: Чет Апр 15, 2010 12:07 pm
от Nikss
Колега, оправи си линка.
А да те утеша, че няма за какво да съжаляваш, сараньовските творения не са кой знае какво предвид начина на изпълнението им в сравнение с дряновските. Пробвай и 2-та вида и пак ще си говорим.

Публикувано на: Чет Апр 15, 2010 12:15 pm
от Иван_Вълков
Извинявай ме за тъпият въпрос но все още навлизам в тази материя и бих искал да те попитам кои влакове се движат с Дряновски и кои със Септемврииски 63

Публикувано на: Чет Апр 15, 2010 1:22 pm
от SoAlien