
Акредитиран фотограф

Актуална информация за днес 08-ми май от гара Червен бряг:
ПВ20133 днес се тегли от ЕЛ 45 162.5 пристигна и замина точно навреме
ПВ20130 днес се обслужи от ЕМВ 32 029.1 + 32 030.9 пристигна точно навреме
БВ4612 днес се тегли от ЕЛ 44 123.8 пристигна -2 мин и замина точно навреме
БВ2611 днес се тегли от ЕЛ 44 062.8 пристигна и замина точно навреме
УБВ2602 "ЗЛАТНИ ПЯСЪЦИ" днес се тегли от ЕЛ 44 114.7 пристигна -1 мин и замина точно навреме
ДТВ20683 се тегли от ЕЛ 44 105.5
БВ2613 днес се тегли от ЕЛ 45 190.6 пристигна и замина +5 мин
КПВ20233 днес се тегли от ЕЛ 45 181.5 пристигна точно навреме
БВ2610 днес се тегли от ЕЛ 44 137.8 пристигна и замина точно навреме
БВ2612 днес се тегли от ЕЛ 44 1204 пристигна и замина +4 мин
ПВ20111 днес се тегли от ЕЛ 45 178.1 пристигна и замина точно навреме











Доколкото знам , на центр. Русе , след пристигането на влака , машината не се разкача , а кара вагоните към вагонния район.Пример мога да посоча , когато пътувах лятото с 9620 , в крайната гара електровозът мина отзад на композицията и я задърпа в посока Русе - разпр.44.123 написа:Само по някога се извършва с влакови локомотиви по-някога 43-та изпраща до разпределителна вагоните и след това се връща в вагонно депо отново.
Интересно ми е защо не се използват 51-00-ците , с които депо Р разполага.

Добре , но става дума за поне 8 машини: 008 , 009 , 010 , 021 , 049 , 052 , 061 и 072 (поне за тези знам).Толкова ли не могат да отделят една или 2 за маневри с пътническите вагони на центр. гара , вместо да се ангажират магистралните локомотиви?
Така в последните години на теснолинейката Червен бряг - Оряхово , влаковите машини пристигаха на гарата направо със съставите.Обратно , след като дойде влакът , пътниците слизаха , а 76-00-цата (аз засякох 77-00-ца) изтегляше вагоните към участъка.
За сравнение , на теснопътна гара Септември , след пристигане на влак , магистралният дизел се изтегля , а композицията се поема от маневрената 81-00-ца.
Така в последните години на теснолинейката Червен бряг - Оряхово , влаковите машини пристигаха на гарата направо със съставите.Обратно , след като дойде влакът , пътниците слизаха , а 76-00-цата (аз засякох 77-00-ца) изтегляше вагоните към участъка.
За сравнение , на теснопътна гара Септември , след пристигане на влак , магистралният дизел се изтегля , а композицията се поема от маневрената 81-00-ца.
Гара Русе няма нужда от маневрени дейности, защото влаковият локомотив докарва състава от Русе-разпределителна. Единствено магистралните локомотиви извършват маневра, когато трябва да закачат вагоните от Русе и Букурещ към руските на 383. На 463 също. На гара София такива маневри са ежедневие - пример влак 462.
Обръщал ли си внимание как е направено коловзното развитие на Чб-теснопътна и Оряхово? Приемното здание и перона се намират след коловозното развитие, все едно спирка непосредствено до гарата. Така влаковете в Чб се композират, извършват им се проби, прикача се влаковият локомотив и т. н, в гарата, след което готовият влак се изтегля от коловозното развитие на перона, където се качват хората.VESO написа:Така в последните години на теснолинейката Червен бряг - Оряхово , влаковите машини пристигнаха на гарата направо със съставите.Обратно , след като дойде влакът , пътниците слизаха , а 76-00-цата (аз засякох 77-00-ца) изтегляше вагоните към участъка.
На Оряхово аналогично влакът спира пред приемното здание и преди коловозното развитие на гарата, хората слизат, след което влакът влиза в същинската гара, където се прави маневра, завърта се машината и готовият за заминаване обратен влак се изтегля пред приемното здание, където има само един коловоз - текущия път.
Тъй че на Червен бряг си имаше маневри (с влаков локомотив, защото маневрени не бяха останали), но те оставаха скрити за редовия пътник, чакащ на перона, от къдено изобщо не се вижда развитието на гарата.
По линията Сп - Дщ за разлика от Чб - Ох всички гари са изпълнени в класическа конфигурация и няма горепосочените особености като на Чб и Ох.VESO написа:За сравнение , на теснопътна гара Септември , след пристигане на влак , магистралният дизел се изтегля , а композицията се поема от маневрената 81-00-ца.
Последно промяна от bdz46 на Чет Май 08, 2008 9:53 pm, променено общо 1 път.

Мнения: 2515
Регистриран на: Вто Фев 07, 2006 4:48 pm
Принципно в Русе има наневра която се извършва от 43 или 44. Доста често съм срещал по бордовите дневници колеги са писали 5-та маневра. Предполагам, че тази маневра прегарира съставите на пътническите влаци на разпределителна. Може и да греша. Обикновенно за тази маневра работят 43 или 44 който са пред спиране за голям ремонт.
Точно така се правеше и на теснопътна гара Пазарджик , след идването на влака от Варвара.Композицията пристигаше на втори теснопътен коловоз (7-ми на гарата) , 6-ти (първи теснопътен) беше неизползваем , намираше се от другата страна на перона и в близост до 5-ти , който пък беше 1435 мм.Последният 8-ми коловоз на гарата (3-ти теснопътен) бе зает от цистерни.След слизането на хората , машината откарваше вагоните на някакво място , в близост до Хлебозавода , след което се завърташе и закачаше състава отзад.По този начин идваше на перона и чакаше.bdz46 написа:........Приемното здание и перона се намират след коловозното развитие, все едно спирка непосредствено до гарата. Така влаковете в Чб се композират, извършват им се проби, прикача се влаковият локомотив и т. н, в гарата, след което готовият влак се изтегля от коловозното развитие на перона, където се качват хората.
На Оряхово аналогично влакът спира пред приемното здание и преди коловозното развитие на гарата, хората слизат, след което влакът влиза в същинската гара, където се прави маневра, завърта се машината и готовият за заминаване обратен влак се изтегля пред приемното здание, където има само един коловоз - текущия път.
......
Eто ти една снимка , от която се вижда това , за което говоря.Коловозното развитие е след перона.3-те теснопътни колвоза се виждат ясно.Изчезнали са само цистерните.
Днес, 9 май, по-същото време:Naskoni написа:Днес, 8 май, около 13 часа на гара Благоевград:
за пореден път засякох 55093 - гарова маневра;
50191 пристигна с 10 минути закъснение заради автобусните разходки по селата, начело с 61019 и два вагона - 21-50 и 20-47. След малка почивка трябваше да замине обратно за Дупница като 50190.


А на патетата нещо не мога да им хвана "врътката"...

Вчера 61019, която би трябвало да е в Петрич, днес 61007, която пък би трябвало да си е в София. Дочух, че 61012 била развалена, а пък уж скоро излезе от ГПР. Някой знае ли коя машина е в Петрич сега?
При нас (от Благоевград надолуlok43r написа:Разликата е че на Русе маневрите се правят с влакови локомотиви, назначени за обслужване на влакове. В много гари се правят такива маневри. А в случая в По става въпрос за назначена маневра с магистрален л-в.



Актуална информация за днес 09-ти май от гара Червен бряг:
УБВ2608 "ЯНТРА" днес се тегли от ЕЛ 44 114.7 пристигна -2 мин и замина точно навреме
ПВ20110 днес се тегли от ЕЛ 44 117.0 пристигна -3 мин и замина точно навреме
ПВ20130 днес се обслужи от ЕМВ 32125.7 + 32126.5 пристигна точно навреме
ДТВ20622 днес се тегли от ЕЛ 44 107.1 (начело) и ЕЛ 44 105.5 (бутащ на опашката)
БВ4612 днес се тегли от ЕЛ 44 123.8 пристигна -2 мин и замина точно навреме
КПВ20233 днес се тегли от ЕЛ 45 147.6 пристигна -1 мин
БВ2610 и днес се тегли от ЕЛ 44 137.8 пристигна -1 мин и замина точно навреме








Мнения: 507
Регистриран на: Пет Авг 04, 2006 5:58 pm
Все пак говорехме за влакообразуващите гари. И ние на Клт правим маневра с електровоз от влак 5623 за 5622, както и от 463 за 462.Naskoni написа:При нас (от Благоевград надолуlok43r написа:Разликата е че на Русе маневрите се правят с влакови локомотиви, назначени за обслужване на влакове. В много гари се правят такива маневри. А в случая в По става въпрос за назначена маневра с магистрален л-в.), маневрите по всички гари се правят от дизел 07 серия, който влачи локалния ТВ през нощта надолу и през деня нагоре. На Благоевград 55-ца или 07-ца. На Кулата ползват 61 серия от 50131, а на Г. Тодоров и Петрич 61-ва от КПВ-тата. Поради малкото електрифицирани коловози на гарите в югозапада, основна сила е дизелака.

Информация
Модератори