Мнения: 43
Регистриран на: Чет Фев 25, 2010 8:03 am
Местоположение: BUCURESTI-ROMANIA Букурещ Румъния

Мнение от COSTACHE MIHAIL »

Мнения: 148
Регистриран на: Чет Окт 23, 2008 3:51 pm
Местоположение: София

Мнение от pach »

Според последната книга на Деянов (единствената достъпна информация за човек извън системата на железниците)
тези три локомотива все още са в експлоатация.
06-33 ; 06-89 и 06-94.
На последният намерих две снимки в галерията на форума тук.
Интересуват ме снимки, както на него, така и на другите два.
Също така към кои депа се числят (числяли) въобще каквото може да се научи за тези три конкретни локомотива.
Защо питам ли?
Ами имам информация от немски форум, че тези машини през 1972-1973 години
са теглели на българска територия "Турист" експреса от Русе до Варна.
Тоест "оня" влак-спалня с автомобилните платформи отзад, който се е движил през летните месеци от Лайпциг до Варна.
Та за това де... :wink:
Модератор
Мнения: 7683
Регистриран на: Вто Яну 31, 2006 5:49 pm
Местоположение: Пловдив
Аватар
Модератор

Мнение от VESO »

Тук ще видиш снимки на 033.
А тук на 089 (само две са) и на 094.

089 е пловдивска , 094 е димитровградска , 033 беше старозагорска , сега не знам каква е , а една от снимките на този локомотив в галерията е моя и съм я правил на Н. Загора.
Мнения: 148
Регистриран на: Чет Окт 23, 2008 3:51 pm
Местоположение: София

Мнение от pach »

Много благодаря
:!: :!: :!:
Ще те хваля пред жените !!!
:D :D :D

Така описани (в днешно време) гледам и трите са в южна България. Възможно ли е немците да бъркат, или са били и по депата на север от Стара планина?(Варна, Русе)
Мнения: 255
Регистриран на: Сря Мар 19, 2008 2:23 pm
Местоположение: Варна
Обратна връзка:

Мнение от vesko7 »

pach написа:Според последната книга на Деянов (единствената достъпна информация за човек извън системата на железниците)
тези три локомотива все още са в експлоатация.
06-33 ; 06-89 и 06-94.
На последният намерих две снимки в галерията на форума тук.
Интересуват ме снимки, както на него, така и на другите два.
Също така към кои депа се числят (числяли) въобще каквото може да се научи за тези три конкретни локомотива.
Защо питам ли?
Ами имам информация от немски форум, че тези машини през 1972-1973 години
са теглели на българска територия "Турист" експреса от Русе до Варна.
Тоест "оня" влак-спалня с автомобилните платформи отзад, който се е движил през летните месеци от Лайпциг до Варна.
Та за това де... :wink:
По онова време в депо Русе и депо Варна са били зачислени доста 06-00, но за номера на локомотиви - трудна работа.
Powered by Mac OS X 10.7.3 /Lion/ & Safari 5.1.2

Изображение
Модератор
Мнения: 7683
Регистриран на: Вто Яну 31, 2006 5:49 pm
Местоположение: Пловдив
Аватар
Модератор

Мнение от VESO »

Актуална снимка на 06122-6 от гара Алдомировци.

бел. на VESO - все по - рядко виждам представители на тази серия , дори и в Пловдив.
Администратор
Мнения: 7749
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 3:58 pm
Местоположение: София
Администратор

Мнение от Mario Evstatiev »

VESO написа:Актуална снимка на 06122-6 от гара Алдомировци.

бел. на VESO - все по - рядко виждам представители на тази серия , дори и в Пловдив.
В момента в депо София 06 112 се готви за изписване от подемен ремонт, а от тази седмица 06 119 е заведена и влезе за подемен ремонт. По 119 вчера се демонтираха възли и агрегати от бригадите, идната седмица ще се вадят и талигите.
Техник
Мнения: 592
Регистриран на: Чет Окт 08, 2009 7:43 pm
Местоположение: Град София
Техник

Мнение от n0_aLoNe »

Дано не и вземат генератора на 119, много е добър!
Администратор
Мнения: 7749
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 3:58 pm
Местоположение: София
Администратор

Мнение от Mario Evstatiev »

n0_aLoNe написа:Дано не и вземат генератора на 119, много е добър!
Няма как да стане това, тъй като само тя е ПР в момента, а и при ПР, възлите от дадена машина се свалят, ревизират и качват обратно. Това не важи за консумативните елементи като кран-мащинисти, директни спирачки и подобни дребни елементи.
Администратор
Мнения: 7749
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 3:58 pm
Местоположение: София
Администратор

Мнение от Mario Evstatiev »

Една мездренска 06-ца в Експлоатацията на депо София:
Изображение
Мнения: 282
Регистриран на: Съб Юли 17, 2010 4:56 pm
Местоположение: Велинград

Мнение от vkakachev »

правими впечатление, че кабината на 06-00 е същата като на 76-00, а 77-00 няма нищо общо.
Каква е била целта на Румънците?
Мнения: 282
Регистриран на: Съб Юли 17, 2010 4:56 pm
Местоположение: Велинград

Мнение от vkakachev »

И друго ми е интересно защо БДЖ е избрало 06-00 вместо този
http://www.locopage.net/cfr700025a.jpg http://www.locopage.net/cfr670001b.jpg
Мнения: 303
Регистриран на: Сря Яну 06, 2010 6:42 pm
Местоположение: гр.София Ж.к.Обеля

Мнение от elektrovoz46 »

Ходи ги питай те ще ти отговорат най-добре!
skype:jokera_152
Мнения: 282
Регистриран на: Съб Юли 17, 2010 4:56 pm
Местоположение: Велинград

Мнение от vkakachev »

:lol:
Аватар
07
Мнения: 1279
Регистриран на: Пон Фев 13, 2006 11:05 am
Местоположение: Бургас
Аватар

Мнение от 07 »

vkakachev написа:И друго ми е интересно защо БДЖ е избрало 06-00 вместо този
http://www.locopage.net/cfr700025a.jpg http://www.locopage.net/cfr670001b.jpg
Това не е ли по-ново от 06?
Публикувай отговор

Обратно към “Магистрални дизелови локомотиви | Main line diesel locomotives”

Информация