Страница 21 от 28
Публикувано на: Вто Ное 02, 2010 6:55 am
от Nikss
Ясно е, че няма да кажат "не" директно, защото ще ги линчуват, та и Господ няма да може да ги спаси като го изцепят на някой протест или митинг на разбунтували се жепейци.

Те само го намекват въртейки и сучейки - казват го заобиколно и внимателно.
Когато някой журналя ги запита нещо за жп транспорта отговарят, че се вършат много неща, а реално се цикли на едно място. Според мен, в тоя мандат раздвижване няма да има... сега гледат да направят автомагистралите, а ЖП магистралите ще ги човъркат 2-рия... сега още се вълнуват, че народът ги обича и гледат хем да се нагушат с пари, хем да засилят още повече народната обич! Оптимисти.

На мен лично са ми паднали доста в очите, народът трябва да е сляп, за да ги избере 2-ри мандат... не, че юнаците преди тях са вършели кой знай какво повече в полза на железницата или пък тези, които ще дойдат след тях ще се погрижат... това е истината за съжаление.

Значи за другите министерства си намират министри, които да разбират от материята, а за министерството на транспорта все тиквеници, които от АМ отбират, а от ЖП транспорт никак... защо не изберат някой инженер от БДЖ или НКЖИ за министър на транспорта? Е, вярно, че автомагистралите ще са му последна грижа, но пък да видим тогава какво оправдание ще родят.

Публикувано на: Вто Ное 02, 2010 10:55 am
от 46 242
Тези 4:40 не се задържаха заради вертушките от Кремика които изпомачкаха пътя. Плюс порочната практика да преработват криви за руски вагони. Най-вече в Столник-Карлово. 1973 Сф-Кв е било 1:44. Естествено,без никакво спиране. С изключение на Казичене-Саранци всичко останало е от 85 нагоре...
Публикувано на: Вто Ное 02, 2010 11:04 am
от Javor Manov
Nikss написа:Ясно е, че няма да кажат "не" директно, защото ще ги линчуват, та и Господ няма да може да ги спаси като го изцепят на някой протест или митинг на разбунтували се жепейци.

Те само го намекват въртейки и сучейки - казват го заобиколно и внимателно.
Когато някой журналя ги запита нещо за жп транспорта отговарят, че се вършат много неща, а реално се цикли на едно място. Според мен, в тоя мандат раздвижване няма да има... сега гледат да направят автомагистралите, а ЖП магистралите ще ги човъркат 2-рия... сега още се вълнуват, че народът ги обича и гледат хем да се нагушат с пари, хем да засилят още повече народната обич! Оптимисти.

На мен лично са ми паднали доста в очите, народът трябва да е сляп, за да ги избере 2-ри мандат... не, че юнаците преди тях са вършели кой знай какво повече в полза на железницата или пък тези, които ще дойдат след тях ще се погрижат... това е истината за съжаление.

Значи за другите министерства си намират министри, които да разбират от материята, а за министерството на транспорта все тиквеници, които от АМ отбират, а от ЖП транспорт никак... защо не изберат някой инженер от БДЖ или НКЖИ за министър на транспорта? Е, вярно, че автомагистралите ще са му последна грижа, но пък да видим тогава какво оправдание ще родят.

Много си прав.Навремето е имал цял клон на армията занимаващ се с подръжка на жп инфрата транспортни войски.И завода в Дряново е работил добре.А сега няма кой да ремонтира виждаме новите вагони какви са.Като вземем предвид и заплащането за каква мотивация да оворим.От югозапада масово машинисти отиват в Гърция и там са много търсени.Лично познавам двама от Петрич.
Публикувано на: Вто Ное 02, 2010 1:17 pm
от Nikss
46 242 написа:Тези 4:40 не се задържаха заради вертушките от Кремика които изпомачкаха пътя. Плюс порочната практика да преработват криви за руски вагони. Най-вече в Столник-Карлово. 1973 Сф-Кв е било 1:44. Естествено,без никакво спиране. С изключение на Казичене-Саранци всичко останало е от 85 нагоре...
Казваш на бате Милча и неговите шерпи да стегнат всичкото Сф-Кв и ще имаш не 1:44, а 1:40 даже.

Публикувано на: Сря Ное 03, 2010 1:49 pm
от forhi
При сегашните обслоятелства нищо няма да се спечели, ако се премахнат спиранията на Чайката... и да махнат всичките спирания ще спечелят 15тина минути и нищо повече. Намаляването на времепътуването може да стане само с ремонти на линията. Какво става с проекта за нова сигнализация?!?! Пребройте колко пъти влака намалява до 15км/ч само до Пирдоп и после ми говорете, че там се бави като спира. Аз често го ползвам дотам. Знам че някой ден няма да спира там и действително ще се бави, ако спира на такива гари, които не са толкова важни, но все пак трябва да се гледа действителността - това време е много много далече. При сегашното положение нищо няма да се спечели, ако минава транзит. Има дни, в които съм виждал по 30тина човека да слизат от влака. Сори, ама в неделя пътувах от Варна до София с прословутия уикенд и вътре дали имаше и 50 човека...
Публикувано на: Сря Ное 03, 2010 8:26 pm
от Nikss
Говорим за премахване само на някои (ненужни) спирания на Чайката. Далеч сме от мисълта за печелене на време като се премахват тези спирания... истинското печелене ще дойде когато бате Милча разпореди на неговите шерпи да се стегнат и да работят както се работи на запад и достигнат на 100% проектните параметри на инфраструктурата.

Публикувано на: Сря Ное 03, 2010 9:22 pm
от forhi
Трябва да има причина да се премахват тези спирания. Спирането на Пирдоп не е ненужно. Преди зад Чайката е имало бърз влак и тогава района е имал връзка към Бургас, Варна, Габрово и други градове, ама сега като махнеш Чайката и остава един бърз влак сутрин, защото малко хора пътуват по нощите с 3637(лятото за морето са малко повече). По принцип си прав, че не бива такава категория влакове да спират на малки гари, но както написах по-горе трябва да се имат предвид сегашните обстоятелства.
Инфраструктурата няма да се стегне в близките години и това добре го знаеш, и докато положението е такова влака трябва да се движи както сега.
С какво спирането на Карнобат е по-нужно от това на Пирдоп???
Един час преди Чайката минава 8615 за Бургас. Там имат по 7 бързи влака в едната посока. Не че искам да се премахне спирането там, но нали говорехме къде е по-нужно и къде по-малко?!?!
Пирдоп засега трябва да остане в разписанието на Чайката и ако решат от БДЖ-то да се правят на важни и да го премахнат ще намеря начина да противодейтсвам. Намирал съм го досега и в тоя случай ще го открия.
Публикувано на: Сря Ное 03, 2010 10:06 pm
от svd90
Всеки влак спира на ненужни гари.. Какво да кажем ,че Дианата ще спира вече и на Костенец ... Белозем и тн
Публикувано на: Сря Ное 03, 2010 10:23 pm
от Nikss
forhi написа:Трябва да има причина да се премахват тези спирания. Спирането на Пирдоп не е ненужно. Преди зад Чайката е имало бърз влак и тогава района е имал връзка към Бургас, Варна, Габрово и други градове, ама сега като махнеш Чайката и остава един бърз влак сутрин, защото малко хора пътуват по нощите с 3637(лятото за морето са малко повече). По принцип си прав, че не бива такава категория влакове да спират на малки гари, но както написах по-горе трябва да се имат предвид сегашните обстоятелства.
Инфраструктурата няма да се стегне в близките години и това добре го знаеш, и докато положението е такова влака трябва да се движи както сега.
С какво спирането на Карнобат е по-нужно от това на Пирдоп???
Един час преди Чайката минава 8615 за Бургас. Там имат по 7 бързи влака в едната посока. Не че искам да се премахне спирането там, но нали говорехме къде е по-нужно и къде по-малко?!?!
Пирдоп засега трябва да остане в разписанието на Чайката и ако решат от БДЖ-то да се правят на важни и да го премахнат ще намеря начина да противодейтсвам. Намирал съм го досега и в тоя случай ще го открия.
Ааа ма чакай ся... тука търсим безпристрастни мнения, а ти го обръщаш на кой е по по най, не става тъй тая! Карнобат е възлова гара и спирането няма как да ти се размине, а Пирдоп какво? Един Шенкер дето има срещу гарата и купища машини на БЖК строени на 1-ви коловоз, нищо повеке.

По отношение на влаковете за София, не сте толкова зле, има райони с по-малко влакове, пък са доволни и на малкото. Недей се лакомя, че лошите чичковци само тва чакат и пускат секирата в действие.
Инфраструктурата, че не искат да я стегнат си е изцяло проблем на Ламбрев и компания, не мой. Аз от интерес съм се потрудил да направя проектни разписания, за да видят тез тиквеници какво може да се постигне ако го няма мързелът и една фраза цитирам "Ни мой!". До тогава 95% от влаковете ще са фарс и фалш!

Публикувано на: Сря Ное 03, 2010 10:30 pm
от forhi
И Карнобат като е възлова гара какво ще помогне на някой пътник, като слезе там вечер от Чайката??? Я погледни за къде има друг влак след това!
Сравних Пирдоп с Карнобат, защото по-нагоре беше изредил кои гари трябва да се премахнат и на кои да остане.
За влаковете ни до София не съм писал нищо. Ако прочетеш пак ще видиш, че съм писал за другата посока.
Публикувано на: Сря Ное 03, 2010 10:34 pm
от Nikss
Въобще не ма интересува какво мислите, направете си превозвачи и спирайте където ви е на вас кеф - в полето, в тунелите...
Тва, че умните графисти не са си направили труда да осигурят връзка за гарите на север от Кн не е мой проблем. За Пирдоп какво да кажем?
Публикувано на: Сря Ное 03, 2010 10:39 pm
от svd90
И нас не ни интересува ти какво мислиш

Публикувано на: Сря Ное 03, 2010 10:41 pm
от forhi
Те графистите лесно ще направят връзки, ама пътници ще има ли???
За Пирдоп може да кажеш на умните графисти да направят връзки към източна България следобяд, за да не се налага на Чайката да виси там! И тогава вече ще дойдат тълпи от пътници за Бургас, защото ще са разбрали, че влака им стига с 5 минути по-бързо!
Публикувано на: Сря Ное 03, 2010 10:42 pm
от lubo_katastrofata
svd90 написа:И нас не ни интересува ти какво мислиш

И мен също не ме интересува, оти он мисли такива абсурдни неща.

Публикувано на: Чет Ное 04, 2010 12:11 am
от todor plamenov
Ще помоля всички участници в дискусията да не се впускат в лирични отклонения и лични нападки, иначе ще играе модераторската метла. По темата - "Чайката" има връзка в Карнобат с 30158 от Варна, което е достатъчно основание за спиране във въпросната гара. Ако се пусне БВ София - Габрово или София - Тулово, който да обира пътниците след "Чайката" няма да има нужда от спиране на Пирдоп. Такъв влак имаше през 1999/2000. Вървеше на час разстояние от "Чайката".