Не знам затова питам евентуално ако някой знае, но може нищо чудно и да е в ЛВЗ-то.lok45111 написа:Въпросната не беше ли закарана в ЛВЗ - Русе за ремонт или греша? Доколкото знам, в момента там трябва да има две ГО секции + една варненска...bdz46 написа:Не е в Асеново.

Акредитиран фотограф

Администратор
В депо Ст. Загора преди месец имаше някаква 32-00-ка , мисля , че беше бургаска - разчленена на 3 части - едната половина отвън зад депото , вътре челния вагон на другата половина , а от предната страна на депото - вагонът с тягово оборудване.Наскоро като минах оттам , я нямаше , явно са я оправили и си е заминала.
Горнооряховската 129+130 доста време обитаваше "оградата" , после доколкото знам , май имаше решение да я местят на друго място , но щом са я закарали в Русе , това е добре.
Интересно , колко много електрички са минали ремонт в дунавския град , след като се връщат , как никога някой не ги е нацелил да ги снима (особено на центр. гара , виадуктите в посока Долапите и по 4-та добри фотографии ще се получат).
Горнооряховската 129+130 доста време обитаваше "оградата" , после доколкото знам , май имаше решение да я местят на друго място , но щом са я закарали в Русе , това е добре.
Интересно , колко много електрички са минали ремонт в дунавския град , след като се връщат , как никога някой не ги е нацелил да ги снима (особено на центр. гара , виадуктите в посока Долапите и по 4-та добри фотографии ще се получат).

Администратор


Администратор
Аз правех списък на последно миналите през ЛВЗ. 32-083/084 също така е правена и в депо Горна Оряховица.bdz46 написа:123, 083, 095 също са минали през ЛВЗ.
В момента и 32 089/090 е там.
За 32-089/090 това е похвално - най - сетне ще стегнат тазди разпадаща се гробница. Ако питаш мен и 32-107/108 има спешна нужда от КР в ЛВЗ.
64.19


Администратор
32-089/090 и 32-107/108 със сигурност ще бъдат предизвикателство за ЛВЗ. 089/090 е изгнила тотално, 107/108 също, да не говорим за другите ядове дето дават.Nikss написа:Ааа и батала 109/110 в тандем с 082/118 има нужда да мине оттам. Пък дали ще е КР или ПР няма значение... важното е, че ще се стегне и ще върви безпроблемно. То за ремонт по-малко от година не мърда, да не говорим, че при КР по 2 г. ги правят, но после са като нови.
64.19


32-31/32,32-33/34 v momenta rabotiat v burgas i sa sas sravnitolno uda4ni remonti.V Burgas rabotiat o6te 32-65/66,32-67/68 i 32-157/158.Nai zle e 32-65/66 koiato neprkasnato ni iznenadva nepriatno i e v okaino sastoianie.A niakoi znae li kakvo stava s 32-137/138 koito e v Ruse ot 3 god.

Администратор
32-137/138 е в Горна Оряховица доколкото знам на ограда.tunio_slv написа:32-31/32,32-33/34 v momenta rabotiat v burgas i sa sas sravnitolno uda4ni remonti.V Burgas rabotiat o6te 32-65/66,32-67/68 i 32-157/158.Nai zle e 32-65/66 koiato neprkasnato ni iznenadva nepriatno i e v okaino sastoianie.A niakoi znae li kakvo stava s 32-137/138 koito e v Ruse ot 3 god.
32-065/066 си е "скопен" кон открай време. С нея съм ходил за Хисаря на 6 тягови двигателя, даваше и РП, накрая остана на позиция половинката, която беше с два включени ТД. Така влязох в гара Филипово на 4 тягови двигателя и до По си вървяхме пак така. После беше оставяла няколко пъти Хисарския, миналото лято дойде в София за малко, та и тук си оскубаха косите, въпреки, че имаше колеги, за които беше "чудна секция"

64.19

Здравей! Добре дошъл във форума! Ще те помоля ако имаш възможност да пишеш на кирилица. ADMIN: На колегата е предложен вариант ако има проблем с кирилицата! Ще му помогнем!tunio_slv написа:32-31/32,32-33/34 v momenta rabotiat v burgas i sa sas sravnitolno uda4ni remonti.V Burgas rabotiat o6te 32-65/66,32-67/68 i 32-157/158.Nai zle e 32-65/66 koiato neprkasnato ni iznenadva nepriatno i e v okaino sastoianie.A niakoi znae li kakvo stava s 32-137/138 koito e v Ruse ot 3 god.
32 031/032 отдавна не работи в Бс. 32 037/038 работеше известно време, но отдавна си е в ГО. 32 033/034 се радвам, че се движи, когато на 1-ви Май се проведе форумската среща до Подкова, на Сз ходихме до депото и видяхме 32 049/050 да отлежава, явно е за ремонт, а 033/034 понеже е минавала голям ремонт (предполагам подемен) през 2007 г. е била за ГПР. А относно пловдивските няма какво да коментираме, известно време 109/110 работеше в Бс, но явно се е прибрала в Сф.


32-31/32 сас сигурност е в Бургас.Доиде на 05.08.2009 г. и на 07.08.2009 г. бях с нея за Тулово.Работи перфектно.По принип всики ЕМВ в бургас работят добре с изключение на тоз дарак 32-65/66 с които сме днес.Nikss написа:Здравей! Добре дошъл във форума! Ще те помоля ако имаш възможност да пишеш на кирилица. ADMIN: На колегата е предложен вариант ако има проблем с кирилицата! Ще му помогнем!tunio_slv написа:32-31/32,32-33/34 v momenta rabotiat v burgas i sa sas sravnitolno uda4ni remonti.V Burgas rabotiat o6te 32-65/66,32-67/68 i 32-157/158.Nai zle e 32-65/66 koiato neprkasnato ni iznenadva nepriatno i e v okaino sastoianie.A niakoi znae li kakvo stava s 32-137/138 koito e v Ruse ot 3 god.
32 031/032 отдавна не работи в Бс. 32 037/038 работеше известно време, но отдавна си е в ГО. 32 033/034 се радвам, че се движи, когато на 1-ви Май се проведе форумската среща до Подкова, на Сз ходихме до депото и видяхме 32 049/050 да отлежава, явно е за ремонт, а 033/034 понеже е минавала голям ремонт (предполагам подемен) през 2007 г. е била за ГПР. А относно пловдивските няма какво да коментираме, известно време 109/110 работеше в Бс, но явно се е прибрала в Сф.А колкото до 32 137/138 би трябвало скоро да е готова, нека някой, който знае да сподели.

Напълно съм сагласен с теб-или трябва да и се извърши качествен ремонт или да я махнат релсите.Като я видя сутрин на явяване краката ми се подкосяват.lok45111 написа:32-137/138 е в Горна Оряховица доколкото знам на ограда.tunio_slv написа:32-31/32,32-33/34 v momenta rabotiat v burgas i sa sas sravnitolno uda4ni remonti.V Burgas rabotiat o6te 32-65/66,32-67/68 i 32-157/158.Nai zle e 32-65/66 koiato neprkasnato ni iznenadva nepriatno i e v okaino sastoianie.A niakoi znae li kakvo stava s 32-137/138 koito e v Ruse ot 3 god.
32-065/066 си е "скопен" кон открай време. С нея съм ходил за Хисаря на 6 тягови двигателя, даваше и РП, накрая остана на позиция половинката, която беше с два включени ТД. Така влязох в гара Филипово на 4 тягови двигателя и до По си вървяхме пак така. После беше оставяла няколко пъти Хисарския, миналото лято дойде в София за малко, та и тук си оскубаха косите, въпреки, че имаше колеги, за които беше "чудна секция"Общото ми мнение за нея е, че ако искат да върви е редно спешно да мине през ЛВЗ - Русе, иначе брак!
Информация
Модератори