Страница 21 от 59

Публикувано на: Пет Юни 04, 2010 11:17 pm
от VESO
Нужно е още едно спиране - в Шумен и гледай какво става. :D
За южния Weekend подкрепям твърдението си за Ст. Загора.

Публикувано на: Съб Юни 05, 2010 10:13 am
от lok43r
46 242 написа:2691 се опразва на Плевен(17:55).не успяха да го наложат този влак...
Не успяха да го наложат заради малоумното спиране в ГОлямо село и транзитът през Шумен.

Публикувано на: Съб Юни 05, 2010 10:15 am
от Mario Evstatiev
lok43r написа:
46 242 написа:2691 се опразва на Плевен(17:55).не успяха да го наложат този влак...
Не успяха да го наложат заради малоумното спиране в ГОлямо село и транзитът през Шумен.
Спирането на ГО не е малоумно, малоумни са неспиранията на М и Шн.

Публикувано на: Съб Юни 05, 2010 10:21 am
от bdz46
Разбира се, че е малоумно. Влакът няма работа да спира на ГО, а на М още по-малко. За там си има нормални бързи влакове.

Публикувано на: Съб Юни 05, 2010 10:22 am
от Mario Evstatiev
bdz46 написа:Разбира се, че е малоумно. Влакът няма работа да спира на ГО, а на М още по-малко. За там си има нормални бързи влакове.
Тук не съм съгласен. 4 спирания не са проблем. Съответно за 1 мин. на М, 1 мин. на Пл, 3 мин на ГО за смяна бригади, 1 мин на Шн.

Публикувано на: Съб Юни 05, 2010 10:27 am
от bdz46
Как трябва да се обясни, че това не е влак от М за Шн?!
Ако ти се пътува от Пл до Шн или от Сф до М ще се качиш на 2615 или 4612.

2691 е влак с точно определена целева група пътници.
Спирането на ГО е компромис само заради смяната на бригадите.

Публикувано на: Съб Юни 05, 2010 10:31 am
от SoAlien
bdz46 написа:Разбира се, че е малоумно. Влакът няма работа да спира на ГО, а на М още по-малко. За там си има нормални бързи влакове.
Съгласен.

Публикувано на: Съб Юни 05, 2010 10:34 am
от 07
lok45111 написа:
bdz46 написа:Разбира се, че е малоумно. Влакът няма работа да спира на ГО, а на М още по-малко. За там си има нормални бързи влакове.
Тук не съм съгласен. 4 спирания не са проблем. Съответно за 1 мин. на М, 1 мин. на Пл, 3 мин на ГО за смяна бригади, 1 мин на Шн.
И тогава каква е разликата с 2611 примерно? - можеше да се спира на Шумен ако не се спира ГО, на ГО можеше да има смисъл ако има връзка за Велико Търново и/или Русе (макр че тая работа може да се върши от Янтрата).. Още по щеше да има смисъл ако имаше готови вагони и влака не е скопен до 100........

Публикувано на: Съб Юни 05, 2010 11:26 am
от todor plamenov
Просто поредния експеримент идващ да покаже предимствата на автобусите.След 15:00 ч на всеки час в посока Варна има автобус. Единствено "Биомед" не минава през Шумен. Щом БДЖ си мислят,че могат да прескачат град с почти 100 000 жители,ще се возим на автобусите.

Публикувано на: Съб Юни 05, 2010 11:45 am
от 07
todor plamenov написа:Просто поредния експеримент идващ да покаже предимствата на автобусите.След 15:00 ч на всеки час в посока Варна има автобус. Единствено "Биомед" не минава през Шумен. Щом БДЖ си мислят,че могат да прескачат град с почти 100 000 жители,ще се возим на автобусите.
БДЖ от край време се мъчат с трици маймуни да ловят... Калпави разписания, мръсни влакове и после защо нямало пътници.....

Публикувано на: Съб Юни 05, 2010 12:47 pm
от Saruman
Вчера бях на ГО и спиррането там наистина е безсмислено, качиха се 3-ма и никой на слезе. Във Дряновския вагон имаше точно 6 човека, а 63-ките бяха с отворени джамове. Дочух разговор на железничари: "много глупаво измислен този влак в петък да ходи до Варна празен, а Неделя да се връща пълен". Иначе на ГО влака пристигна с 3 минути аванс.

Публикувано на: Съб Юни 05, 2010 2:45 pm
от Maikal
Много ми е интересно оплюването на Варненския WeekEnd. Всеки казва как е най-добре за него и ако питаме тези от София няма смисъл влака да спира никъде до Варна ;)
За Шумен посока Варна не виждам смисъл аз поне да спира защото те там постоянно си имат влакове които си циклят Ва-Ш, а и има безброй много нелегални таксита които возят на същата цена.

За влак ВТ-Го за връзка няма смисъл има маршрутки които обикалят през цяло ВТ и спират точно на ЖП гарата в ГО само за 1.20, а ако трябва с влак трябва да си вземеш автобус до гарата във ВТ 60 ст. и после билет до ГО, и цялото това пътешествие с автобуса е около час и половина :) преди да е влака на ГО, а с маршрутки около максимум час я вземаш и си там на време.

Просто още не е дошъл сезона за моренце през WEEKEND-а ;)

Публикувано на: Съб Юни 05, 2010 4:07 pm
от SoAlien
Maikal написа: За Шумен посока Варна не виждам смисъл аз поне да спира защото те там постоянно си имат влакове които си циклят Ва-Ш, а и има безброй много нелегални таксита които возят на същата цена.
Ни най-малко съм си мислил аз специално, че спирайки на Шумен влакът ще поеме пътници от Шумен за Варна. Спирането на Шумен ще поеме пътници от София за Шумен.

Публикувано на: Съб Юни 05, 2010 5:48 pm
от vlakadjiqta
С ква машина е бил 8691

Публикувано на: Съб Юни 05, 2010 5:51 pm
от Saruman
Според графика: 44098.2