Страница 21 от 38

Публикувано на: Сря Апр 14, 2010 9:36 am
от Nikss
За Ямбол се движи Дианата, аз не съм предлагал нито Я, нито Пзк... аз държа на Сз да спира. Грехота е да цепи транзит. Цялата работа с пускането на тоя влак е съмнителна... на сайта на БДЖ написали, че го пускат в отговор на повишения интерес към пътувания по маршрута Сф-Бс. Айде не на нас тия, ние не пасем трева и покрай гарите не минават атомни ледоразбивачи през зимата в големия студ. Не сме чак толкова прости. Уж за подобряване на транспортното обслужване... :idea: Освен това според мен е хубаво освен в Петък да се движи примерно и в Неделя, ама кой да чуе. :evil:

Публикувано на: Сря Апр 14, 2010 10:05 am
от bdz46
Хубаво е да има и такива влакове, но така по никое време и с цената на тотално объркване на ГДВ е плод на нечия болна амбиция.
Трябваше поне 5 мин на По да постои, но с по-прилично каране ще стига и преди време.
През активния сезон няма да остане празен.

Публикувано на: Сря Апр 14, 2010 10:25 am
от Saruman
Днес се провежда технически преглед на РУКЗ на гара Габрово, на изпълнителния апарат се зачеркват индустриалните клонове. Боядисват се стрелки със варов разтвор, както и лек ремонт където е необходимо.

Публикувано на: Сря Апр 14, 2010 10:25 am
от 46 242
Весо,не е здравословно спирането на Пазарджик . Синята ламя ще излапа ток за 15 билета при скок 120-0-120. имате 8615,чакaща електричка и кончето 30 мин по-късно.

Публикувано на: Сря Апр 14, 2010 11:26 am
от pavel
Абе да му се не види, няма ли Бат Бойко и Ал. Цветков да вземат да разровят какво аджеба се върши в тоя дворец, наречен Вазов 3? Кои са тия диванета, дето вземат такива "умни" и "мъдри" решения. Какви бяха - един голям, един малък, един дебел, един плешив и още няколко катила. Стига недомлъвки, казвайте имена. И нали уж цялото ръководство на БДЖ ПП беше освободено и изпратено да дири "изчезналите" втора ръка спални вагони? Докога ще е тоя цирк?

Публикувано на: Сря Апр 14, 2010 11:34 am
от rexkos
Хах, въпросният прословут 8691 май няма да види бял свят. Токущо са го махнали от разписанието в сайта на БДЖ. :lol:
8632 ще пристига в ПО в 20.45 (ако е навреме де..). :D

Публикувано на: Сря Апр 14, 2010 11:42 am
от todor plamenov
Сашо,не ни убивай ентусиазма в зародиш!Може да коригират хората нещо по въпросния влак.

Публикувано на: Сря Апр 14, 2010 11:50 am
от rexkos
E хубаво да го има този влак, но не и в този му вид. Поне трябва да се оправят следните неща:
- да се назначи и 8692 Бургас - София в (7)
- да се добавят още две-три спирания, понеже само това в Пловдив е крайно недостатъчно. В противен случай ще се лангърка само въздух...
- разписанието да бъде изготвено по начин, по който да не ***** цялото движение по 8-ма линия.

Публикувано на: Сря Апр 14, 2010 11:58 am
от todor plamenov
Всичко,което казваш е вярно! Да се надяваме,че в ГДВ 2011 ще има по-коригиран вид,без да обърква толкова движението по осма линия,че като видях 80112 в 16:25 ми се доплака.А след него 8632 в ролята на КПВ.

Публикувано на: Сря Апр 14, 2010 12:02 pm
от stankos
Лично на мен ми се струва ,че през лятото този влак ще бъде добре населен ! А при пускане на огледален в неделя около 16-17ч. от Бургас още по добър пътникопоток !

Публикувано на: Сря Апр 14, 2010 12:21 pm
от rosko0172
В тази държава,ако някой мисли по различен начин от другите е противопоказно и се счита за малоумие!?Явно трябва в България да си имаме една категория влакове,а именно ускорени пътнически!С появяването на нещо различно,всички започнахте да плюете,че въпросния влак няма да спира тук и там!А идеята е много добра и като реклама и като маркетинг и като качество на услуга,но много хора не я разбират,а тя именно е за бърз и конфортен достъп,в предпразнични дни от столицата и Пловдив до Бургас,които са достатъчно големи и отдалечени и със сигурност ще генерират достатъчен пътникопоток към южното черноморие.Всички други допълнителни спирания и разтегляне на графика му,ще обезсмислят такъв влак,Стара загора и Ямбол са доста по-близо до морето и си имат доста удобни влакове в това число и регионални.Незабравяйте,че повече от десетилетие не се е случвало нещо подобно в БДЖ,възможно е това да е ново начало,и според мен трябва да се работи в тази посока!Освен овеличавания на състави,предпразнични извънредни влакове нее имало от миналия век,а предполагам,че много хора си спомнят,колко удобни бяха те и не на последно място и препълнени.

Публикувано на: Сря Апр 14, 2010 12:25 pm
от bdz46
Много е добра идеята, но трябваше да се предвиди в ГДВ още изначало, а не да се омазват всички влакове седмица след излизане на цяла нова книжка-разписание.

Публикувано на: Сря Апр 14, 2010 1:02 pm
от SoAlien
Nikss написа:Замисълът е добър, но това не се прави по средата на ГДВ... определено има още какво да се желае. Може да се изцедят още 3-4 минутки до По и да се удължи престоят да е поне 5 да има време за почивка и цигара иначе не е гаранция, че и най-редовните пътници ще го ползват въпреки времепътуването. Сз е възлова гара и е необходимо спиране, не може да се подминава. Интересно чия е била идеята за пускането му... вероятно на някой началник щом като ще има и бистро, а съставът съм 99% сигурен, че ще е със сараньовските творения (20 44), които до утре трябва да са приключили рекламацията и в Петък да поемат. Поне да му бяха оставили 2 вагона и бистро, че едва ли чак за 5 ще има пътници. Ще видим каква ще е реакцията на хората след 1 месец, ама ме съмнява да просъществува дълго. Ако целта е да има повече влакове Сф-По-Бс и обратно по-разумно е да удължат 1621/1622 да се движат целогодишно до/от Бс. Във времевият интервал в който са няма други влакове по това направление и идеално запълват дупката. Друг недостатък на 8691 е ранният час на тръгване... според мен 17:00 е много по-добър, 22:42 е в Бс, няма да предизвиква чак такъв срив на другите влаци по 1-ва и 8-ма. :roll: Ама пък забравих, че все трябва да сме наопаки и срещу всичко... :evil:
Изцяло съм съгласен, като само за спирането в Ямбол имам резерви. Според мен този влак трябва да спира в Пловдив и Стара Загора и да тръгва в 17:30 от София или дори в 18:00. Също така трябва да има 4 мин престой в Пловдив, които обаче да са за сметка на няколко минути още между София и Пловдив. Също в Неделя следобяд (или последния от поредица празнични дни) да има подобен влак от Бургас. Така ги виждам аз нещата. Пазарджик, Ямбол и други гари - категорично отпадат. Или да спира Пловдив и Стара Загора - или никъде, но по-добре първият вариант.

И накрая - ПОЗДРАВЛЕНИЯ ЗА БДЖ, че поне правят опит за нещо подобно. Макар и с много грешки и неща за доизкусуряване - трябва да се радваме, че се прави нещо подобно !

Публикувано на: Сря Апр 14, 2010 1:13 pm
от bdz46
Този влак е за точно определена група пътници - хората от Сф и По, отиващи на море през почивните дни, не го бъркайте с останалите влакове на общо основение.
СЗ и Я си имат 8615 и 8641.

Публикувано на: Сря Апр 14, 2010 1:34 pm
от SoAlien
Ако беше така, нямаше да тръгва в 15:00, а в 7:00 или в 17:30. Кой тръгва за море за Събота и Неделя по средата на петъчния ден ... ако някой си е освободил Петъка - ще тръгне в Четвъртък вечер или Петък рано сутринта, а не за 2 дни на море да си губи цял петъчен работен ден за път (за връщането не ми се мисли). Моята прогноза е, че този влак ще обере главно студентите в Петък (а и пътуващите си софийски бургазлии за почивните дни) прибиращи се към Бургас и Пловдив (макар, че не знам как ще се разберат с Чайката, която пътува на практика по същото време, ама точно затова този час на тръгване е абсурден и лишен от смисъл). Затова и мисля, че трябва да има и обратен вариант в Неделя вечер.