47-ма нямат регулатори, 74 имат кавиа и са афиф работа, подклинване на релето и вагона грее та се дига пушек.pavkata_zaraboy86 написа:А какво ви е мнението за т.нар термо-регулатори във вагоните 47 серия? Доколкто разбрах, и те са много капризни![]()
![]()

Администратор

Oсобено ако сетиш на седалката и купето е фрашкано е тогава става наистина нетърпимо :)lok45111 написа:47-ма нямат регулатори, 74 имат кавиа и са афиф работа, подклинване на релето и вагона грее та се дига пушек.pavkata_zaraboy86 написа:А какво ви е мнението за т.нар термо-регулатори във вагоните 47 серия? Доколкто разбрах, и те са много капризни :( :( :(
депо подуяне

Администратор

Мнения: 507
Регистриран на: Пет Авг 04, 2006 5:58 pm
На 74та отваряш прозореца и става приятно, виж на 47 понякога усещаш какво значи "да ти се запали задника"lok45111 написа:47-ма нямат регулатори, 74 имат кавиа и са афиф работа, подклинване на релето и вагона грее та се дига пушек.pavkata_zaraboy86 написа:А какво ви е мнението за т.нар термо-регулатори във вагоните 47 серия? Доколкто разбрах, и те са много капризни![]()
![]()
Като видях снега в коридора на вагона на снимката ,се сетих ,че като бяхме в Ниш 2002 г зимата почти така беше в задната кабина на 06-127/по посока на движение/,а то и по другите машини не беше по добро,ама немаше къде да се иде-работехме,а сега как са незнам.

Мнения: 1990
Регистриран на: Вто Дек 26, 2006 1:40 pm
Мнения: 137
Регистриран на: Съб Ное 04, 2006 4:49 pm
Местоположение: ЦП"ТПС" ЛОКОМОТИВИ ЛОК. ДЕПО ПО
..... а се отварят.44 058 написа:...на други пък не се затварят ...

Направо една зима не можех да повярвам как стъклото в купето на един вагон серия 74 падаше непрекъснато надолу , колкото и пъти да се опитвах да го затворя. На един дядо , седнал срещу мен даже му стана весело и по едно време ми каза: "Младеж , не се опитвай да се пребориш с гравитацията! Няма да успееш!".
Е това вече на нищо не прилича!
БДЖ явно съвсем се успокои от факта,че "пребори" зимата и сега въобще не смята за нужно да пуска парно на някои второстепенни (според тях) по важност композиции на БВ и ПВ
14 януари - едвам долвимо парно в ПВ 20167 Шумен - Варна
14 януари - ПВ 20167 изчаква последната мотриса от Варна за Карнобат на Синдел и ясно се вижда, че всички пътници са с палта, дебели якета и шапки....кошмар
15 януари - никакви признаци на парно в ПВ 20163 Шумен - Варна (заминаващ от Шумен в 07:15 сутринта)
15 януари - едвам доловимо парно в БВ 2654 Варна - Плевен (влак, в който обичайно е баня)
Това нещо не може да продължава така











Това нещо не може да продължава така




Последно промяна от pavkata_zaraboy86 на Сря Яну 16, 2008 12:45 am, променено общо 1 път.
2654 по принцип не беше ли с вагони серия 74?Досега не съм случвал на неотоплени такива , нещо повече - когато с Наско се връщахме на 28-ми декември и на СФ си хванахме 8627 , в купето беше направо баня.По едно време някъде след Ихтиман взе да става студено.Помислих , че парното се е повредило и отидох при кондукторката в съседното купе да и съобщя.За моя голяма изненада , тя решила , че във вагона е много горещо и отишла да спре парното.Попитах я дали може да го нагласи да духа с по - малки обороти , а тя отвърна , че средно положение за тези вагони (серия 74) няма - или е усилено до дупка , или се спира.След този разговор , тя отиде в другия край на вагона , за да го пусне отново и след Костенец вече ми се искаше да си сваля не само сакото , но и полото.Наско отвори вратата , за да се разхлади малко.

БВ 2654/2655 е изцяло със вагони серия 74.VESO написа:2654 по принцип не беше ли с вагони серия 74?Досега не съм случвал на неотоплени такива , нещо повече - когато с Наско се връщахме на 28-ми декември и на СФ си хванахме 8627 , в купето беше направо баня.По едно време някъде след Ихтиман взе да става студено.Помислих , че парното се е повредило и отидох при кондукторката в съседното купе да и съобщя.За моя голяма изненада , тя решила , че във вагона е много горещо и отишла да спре парното.Попитах я дали може да го нагласи да духа с по - малки обороти , а тя отвърна , че средно положение за тези вагони (серия 74) няма - или е усилено до дупка , или се спира.След този разговор , тя отиде в другия край на вагона , за да го пусне отново и след Костенец вече ми се искаше да си сваля не само сакото , но и полото.Наско отвори вратата , за да се разхлади малко.


Информация
Модератори