Администратор
Мнения: 7749
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 3:58 pm
Местоположение: София
Администратор

Мнение от Mario Evstatiev »

pavkata_zaraboy86 написа:А какво ви е мнението за т.нар термо-регулатори във вагоните 47 серия? Доколкто разбрах, и те са много капризни :( :( :(
47-ма нямат регулатори, 74 имат кавиа и са афиф работа, подклинване на релето и вагона грее та се дига пушек.
64.19
Техник
Мнения: 4170
Регистриран на: Пет Фев 25, 2005 8:36 pm
Местоположение: София
Обратна връзка:
Аватар
Техник

Мнение от bdz46 »

lok45111 написа:47-ма нямат регулатори....
Започнали са да никнат и там.
Мнения: 192
Регистриран на: Пон Юни 26, 2006 12:09 pm
Местоположение: град София
Обратна връзка:

Мнение от mitko_pz »

lok45111 написа:
pavkata_zaraboy86 написа:А какво ви е мнението за т.нар термо-регулатори във вагоните 47 серия? Доколкто разбрах, и те са много капризни :( :( :(
47-ма нямат регулатори, 74 имат кавиа и са афиф работа, подклинване на релето и вагона грее та се дига пушек.
Oсобено ако сетиш на седалката и купето е фрашкано е тогава става наистина нетърпимо :)
депо подуяне
Администратор
Мнения: 7749
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 3:58 pm
Местоположение: София
Администратор

Мнение от Mario Evstatiev »

Абе жегата в зимно време се оправя. А без топло :lol:
64.19
Мнения: 507
Регистриран на: Пет Авг 04, 2006 5:58 pm

Мнение от lok43r »

Тука има някаква грешка - пише че аз съм създал темата а дори не съм се изказвал в нея :roll:
Модератор
Мнения: 7683
Регистриран на: Вто Яну 31, 2006 5:49 pm
Местоположение: Пловдив
Аватар
Модератор

Мнение от VESO »

Някой е преместил мненията от другата тема в тази новата , но е странно защо като заглавно мнение е посочено твоето , а като се отиде най - отгоре на първата страница , излиза , че първото със снимките е писано от Димитър.
:oops: :oops: :oops:
Аватар
07
Мнения: 1279
Регистриран на: Пон Фев 13, 2006 11:05 am
Местоположение: Бургас
Аватар

Мнение от 07 »

lok45111 написа:
pavkata_zaraboy86 написа:А какво ви е мнението за т.нар термо-регулатори във вагоните 47 серия? Доколкто разбрах, и те са много капризни :( :( :(
47-ма нямат регулатори, 74 имат кавиа и са афиф работа, подклинване на релето и вагона грее та се дига пушек.
На 74та отваряш прозореца и става приятно, виж на 47 понякога усещаш какво значи "да ти се запали задника"
Мнения: 236
Регистриран на: Чет Мар 22, 2007 10:47 pm
Местоположение: София
Обратна връзка:
сняг в локомотива

Мнение от shotik »

Като видях снега в коридора на вагона на снимката ,се сетих ,че като бяхме в Ниш 2002 г зимата почти така беше в задната кабина на 06-127/по посока на движение/,а то и по другите машини не беше по добро,ама немаше къде да се иде-работехме,а сега как са незнам.
Мнения: 1990
Регистриран на: Вто Дек 26, 2006 1:40 pm

Мнение от Labros »

На 74та отваряш прозореца и става приятно
На някои вагони джамовете са автоматик- затварят се сами. :lol:
Мнения: 137
Регистриран на: Съб Ное 04, 2006 4:49 pm
Местоположение: ЦП"ТПС" ЛОКОМОТИВИ ЛОК. ДЕПО ПО

Мнение от 44 058 »

А на други пък не се затварят :D
Модератор
Мнения: 7683
Регистриран на: Вто Яну 31, 2006 5:49 pm
Местоположение: Пловдив
Аватар
Модератор

Мнение от VESO »

44 058 написа:...на други пък не се затварят ...
..... а се отварят. :D
Направо една зима не можех да повярвам как стъклото в купето на един вагон серия 74 падаше непрекъснато надолу , колкото и пъти да се опитвах да го затворя. На един дядо , седнал срещу мен даже му стана весело и по едно време ми каза: "Младеж , не се опитвай да се пребориш с гравитацията! Няма да успееш!".
Модератор
Мнения: 267
Регистриран на: Нед Мар 25, 2007 12:13 am
Местоположение: Шумен
Обратна връзка:
Аватар
Модератор

Мнение от pavkata_zaraboy86 »

Е това вече на нищо не прилича! :x :x :x БДЖ явно съвсем се успокои от факта,че "пребори" зимата и сега въобще не смята за нужно да пуска парно на някои второстепенни (според тях) по важност композиции на БВ и ПВ :x :x :x
:arrow: 14 януари - едвам долвимо парно в ПВ 20167 Шумен - Варна
:arrow: 14 януари - ПВ 20167 изчаква последната мотриса от Варна за Карнобат на Синдел и ясно се вижда, че всички пътници са с палта, дебели якета и шапки....кошмар
:arrow: 15 януари - никакви признаци на парно в ПВ 20163 Шумен - Варна (заминаващ от Шумен в 07:15 сутринта)
:arrow: 15 януари - едвам доловимо парно в БВ 2654 Варна - Плевен (влак, в който обичайно е баня)

Това нещо не може да продължава така :evil: :evil: :evil: :evil:
Модератор
Мнения: 7683
Регистриран на: Вто Яну 31, 2006 5:49 pm
Местоположение: Пловдив
Аватар
Модератор

Мнение от VESO »

2654 по принцип не беше ли с вагони серия 74?Досега не съм случвал на неотоплени такива , нещо повече - когато с Наско се връщахме на 28-ми декември и на СФ си хванахме 8627 , в купето беше направо баня.По едно време някъде след Ихтиман взе да става студено.Помислих , че парното се е повредило и отидох при кондукторката в съседното купе да и съобщя.За моя голяма изненада , тя решила , че във вагона е много горещо и отишла да спре парното.Попитах я дали може да го нагласи да духа с по - малки обороти , а тя отвърна , че средно положение за тези вагони (серия 74) няма - или е усилено до дупка , или се спира.След този разговор , тя отиде в другия край на вагона , за да го пусне отново и след Костенец вече ми се искаше да си сваля не само сакото , но и полото.Наско отвори вратата , за да се разхлади малко.
Мнения: 6143
Регистриран на: Чет Яну 18, 2007 9:51 pm
Местоположение: червен бряг
Обратна връзка:

Мнение от Nikss »

VESO написа:2654 по принцип не беше ли с вагони серия 74?Досега не съм случвал на неотоплени такива , нещо повече - когато с Наско се връщахме на 28-ми декември и на СФ си хванахме 8627 , в купето беше направо баня.По едно време някъде след Ихтиман взе да става студено.Помислих , че парното се е повредило и отидох при кондукторката в съседното купе да и съобщя.За моя голяма изненада , тя решила , че във вагона е много горещо и отишла да спре парното.Попитах я дали може да го нагласи да духа с по - малки обороти , а тя отвърна , че средно положение за тези вагони (серия 74) няма - или е усилено до дупка , или се спира.След този разговор , тя отиде в другия край на вагона , за да го пусне отново и след Костенец вече ми се искаше да си сваля не само сакото , но и полото.Наско отвори вратата , за да се разхлади малко.
БВ 2654/2655 е изцяло със вагони серия 74. :)
Мнения: 214
Регистриран на: Съб Дек 30, 2006 11:34 am
Местоположение: София

Мнение от Mashinista »

VESO написа:След този разговор , тя отиде в другия край на вагона , за да го пусне отново и след Костенец вече ми се искаше да си сваля не само сакото , но и полото.Наско отвори вратата , за да се разхлади малко.
Винаги е така! Или е твърде студено, или е твърде топло! Това е положението...
Публикувай отговор

Обратно към “Да си поговорим за железници | Let's talk about railways”

Информация