Модератор
Мнения: 7683
Регистриран на: Вто Яну 31, 2006 5:49 pm
Местоположение: Пловдив
Аватар
Модератор

Мнение от VESO »

rexkos написа: За усещането на по-висок адреналин "препоръчвам" междугарието Стара Загора - Калояновец. :D
Не питай там какви танци играят вагоните на "Сл.бряг". :lol:
Администратор
Мнения: 7749
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 3:58 pm
Местоположение: София
Администратор

Мнение от Mario Evstatiev »

VESO написа:Не питай там какви танци играят вагоните на "Сл.бряг". :lol:
Точно за това говорихме. Май ограничението се вдигна без да се извърши необходимата модернизация на талигите и определено има сериозна предпоставка за аварии.
64.19
Модератор
Мнения: 7683
Регистриран на: Вто Яну 31, 2006 5:49 pm
Местоположение: Пловдив
Аватар
Модератор

Мнение от VESO »

Аз се чудя на едно нещо - ако се свалят талиги от спрените вагони серия 97 , които се намират на входа на СФ откъм Пд и се монтират на няколко 63-ки , ще има ли ефект?
Зам. Администратор
Мнения: 1658
Регистриран на: Съб Фев 18, 2006 11:52 am
Аватар
Зам. Администратор

Мнение от 42 072.9 »

Плъзгалките трябва да се подновяват след износване.
Аватар
07
Мнения: 1279
Регистриран на: Пон Фев 13, 2006 11:05 am
Местоположение: Бургас
Аватар

Мнение от 07 »

VESO написа:
rexkos написа: За усещането на по-висок адреналин "препоръчвам" междугарието Стара Загора - Калояновец. :D
Не питай там какви танци играят вагоните на "Сл.бряг". :lol:
Днеска пътувах със 8601, паднах се във "-С" вагона (май първия опит за инвалиден вагон на базата на 63ка), навсякъде при над 100 имаше отвратителни вибрации, дори и след Зимница!
Администратор
Мнения: 7749
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 3:58 pm
Местоположение: София
Администратор

Мнение от Mario Evstatiev »

Общо взето познатата история, която преживях аз. Що се касае до слагане на талиги GP-200 от спрените вагони серия 22-97, не мисля, че ще е рентабилно. Тези талиги пък изострят реборди, тъй, че оставам за варианта, да се извърши модернизация на буксовия възел.
64.19
Аватар
07
Мнения: 1279
Регистриран на: Пон Фев 13, 2006 11:05 am
Местоположение: Бургас
Аватар

Мнение от 07 »

Или час по скоро да се възстановят достатъчно на брой вагони серия 74, поне за зимата стават, и ще има 3-4 месеца на разположение да се намери решение за 63ките!
Модератор
Мнения: 7683
Регистриран на: Вто Яну 31, 2006 5:49 pm
Местоположение: Пловдив
Аватар
Модератор

Мнение от VESO »

Лично аз съм признал вагоните серия 74 за най - ефективни при студено време.Отоплението им е безпогрешно и досега колкото пъти съм пътувал с тях през зимата , никога не съм мръзнал.
Мнения: 1990
Регистриран на: Вто Дек 26, 2006 1:40 pm

Мнение от Labros »

Май се избърза малко с премахването на ограничението на 63-ките. Типично по нашенски се случва- взима се решение без предварително изчистване на проблемите или пък проблема се замазва за кратко време, докато не се обади отново.
Модератор
Мнения: 7683
Регистриран на: Вто Яну 31, 2006 5:49 pm
Местоположение: Пловдив
Аватар
Модератор

Мнение от VESO »

Добре , аз съм забелязал , че на вагоните серия 63 пише , че са сертифицирани за 140 км/ч .Как са ги одобрявали тогава , или може би дефектите са се появили по - късно?
Администратор
Мнения: 7749
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 3:58 pm
Местоположение: София
Администратор

Мнение от Mario Evstatiev »

Дефектите се появиха, след като някой наш "умник" измени конструкцията на буксовото водене за да не износват бандажи.
64.19
Мнения: 1990
Регистриран на: Вто Дек 26, 2006 1:40 pm

Мнение от Labros »

Бай Ганьо си остава бай Ганьо- и във фрак, и в костюм с цилиндър.
Мнения: 144
Регистриран на: Сря Юни 04, 2008 10:43 am
Местоположение: Горна Оряховица
Обратна връзка:

Мнение от ProFoRManCe »

Веско,напълно те подкрепям за вагони 74 и аз много пъти съм пътувал през зимата отоплението е без грешка , удобни са за спане лично ги предпочитам каде каде повече от 63-ките ! Те някакси не ми допадат :? За мен 74-ките си остават Дъ Бест.
Модератор
Мнения: 7683
Регистриран на: Вто Яну 31, 2006 5:49 pm
Местоположение: Пловдив
Аватар
Модератор

Мнение от VESO »

Същото донякъде може да се каже и за серия 47 - пътувал съм от Пловдив до Варна с нощния 8637 и въпреки минусовите температури навън , в купето беше приятно.Същото не мога да кажа за серия 50 - при едно мое пътуване с 2612 през зимата , отоплението ту се включваше , то спираше и докато стигнем до София , успя да ми протече дори и носа.Серия 63 , въпреки че са климатизирани , не могат да се похвалят особено през зимата.
Едни от най - стабилните отопления , на които съм случвал имат и теснопътните вагони.
Мнения: 6143
Регистриран на: Чет Яну 18, 2007 9:51 pm
Местоположение: червен бряг
Обратна връзка:

Мнение от Nikss »

Тук вече зависи на какви вагони се попадне... аз съм попадал на такава 47-ца в състава на 2636,че се налагаше на всеки 5 мин да се излиза от купето,та да се охладя... просто не се търпеше... мой съученик,пътувал миналата зима с 2608 за Сф също каза,че едва изтраял до Сф... относно вибрациите на вагони серия 63 наскоро /21.09.2008 г./ пътувах за Сф с 2608 и при 120-125 km/h не се усещаха вибрации... обаче навръщане баба ми пътува в 4-ти вагон на БВ 2613 (вагона беше варненски серия 2974) и при над 120 km/h е имала усещането,че вагона без малко е щял да дерайлира... но пък не при всички 74-ки е така... аз например от русенските съм много доволен... там вибрации не се усещат... а иначе наистина отоплението на 74 е железно отвсякъде. 8)
Публикувай отговор

Обратно към “Дискусии | Discussions here”

Информация