Страница 3 от 5

Публикувано на: Чет Сеп 17, 2009 11:59 am
от Labros
VESO написа:Или някой не се сети да я прати в Германия за ремонт.
Веско, ами парици от де... :?:

Публикувано на: Чет Сеп 17, 2009 12:13 pm
от Mario Evstatiev
44-134 написа:Водеха се преговори за размяна на 2 стари котела за 1 нов от майнеген обаче нещата се разсъхнаха. Поне за сега машината ще стои.
Идеята за размяна на котлите е добра и е редно от "БДЖ - ТПС Локомотиви" ЕООД да придвижат въпроса. Аз съм за възстановяването на 14-25, тъй като тя е също един интересен локомотивен вид у нас. Освен това с нея ще могат да се изпълняват пътувания по Южните линии без да се ангажира софийската или Горнооряховската машини. А и с един възстановен парен локомотив, депо Пловдив ще бъде автономно при атракционните и юбилейни пътувания.

Публикувано на: Чет Сеп 17, 2009 12:25 pm
от Labros
Но и вагони ще трябват,които пак да са на Депо Пловдив на разположение.

Публикувано на: Чет Сеп 17, 2009 12:33 pm
от VESO
А има ли опция , при която котелът да бъде свален , транспортиран до Германия и след съответния ремонт върнат обратно у нас?

Публикувано на: Чет Сеп 17, 2009 12:34 pm
от Labros
44-134 написа:В България няма условия при които котела на машината да бъде вдигнат и ремонтиран.
Целия локомотив трябва да бъде закаран до Германия и там да му бъде направен ремонта. Но са нужни жълтици. Които към днешна дата липсват.

Публикувано на: Чет Сеп 17, 2009 12:40 pm
от VESO
Тоест не може дори да се поръча нов котел , който да бъде докаран в България и монтиран на мястото на стария.

Публикувано на: Чет Сеп 17, 2009 12:57 pm
от 43.309
Всичко може, има фабрики в Чехия, Германия и Австрия които правят котли за ПЛ.

Публикувано на: Чет Сеп 17, 2009 1:14 pm
от Labros
Дори и да се поръча, няма как тука да бъде махнат старият и турен новият.

Публикувано на: Чет Сеп 17, 2009 2:47 pm
от Mario Evstatiev
Labros написа:Дори и да се поръча, няма как тука да бъде махнат старият и турен новият.
Защо да няма как?! Тук не е проблем монтажа, а анкерните болтове на самия котел. Ако има нов, то той ще се монтира лесно, въпросът е, че на някой не му се занимава да сключва договори.

Публикувано на: Чет Сеп 17, 2009 10:10 pm
от Nikss
При това положение (липса на пари и желание) можем да считаме, че скоро нещата няма да зациклят. Жалко... :cry: много ще се радвам ако един ден нещата потръгнат и бъде възстановен. 8)

Публикувано на: Съб Сеп 19, 2009 10:20 pm
от veselintodorov
Ремонта на парния локомотива става по сложен и труден отколкото на последен модел стелт :lol:

Публикувано на: Съб Сеп 19, 2009 11:44 pm
от Labros
Има нещо вярно. Има желание за възстановяването, но ако е възможно без парици. Нашите искат да минат тънко- без вложени пари да сучат. Да ама не става.

Публикувано на: Пет Окт 16, 2009 3:09 pm
от NiGhtPiSH
Изображение

Последно засет през май 2009

Публикувано на: Съб Окт 17, 2009 6:31 pm
от veselintodorov
Е трябва да хвърлиш зад теб за да намериш прет теб, нестава без средства особенно при нас и да има сридства отиват незнайно каде.
:cry:

Публикувано на: Съб Окт 17, 2009 10:49 pm
от 44-134
По-горе обясних, че въпроса вече не опира до средства, а до невъзможност да се извърши ремонта у нас.