Страница 3 от 17

Публикувано на: Чет Сеп 20, 2007 9:11 am
от Mario Evstatiev
bdz46 написа:Миналата седмица пътувах с Чайката до Подуене и забелязах, че са включени междувагонните кабели за много единици, нещо което до сега не бях виждал при нас.
Вагоните са напълно изправни и имат всичко, което се полага за хубав пътнически вагони. Радиоуредбата също им работи, но при нас нещо не мислят да я ползват. Имат и кабели за PUSH-PULL система, която е с унифициран конектор. Това означава, че два локомотива ŽS 444 могат да се прикачат начело и в края и да се управляват дистанционно през вагонните конектори или команден вагон да управлява 444-ка закачена на опашката. ТАУРИ също има тая екстра.

Публикувано на: Чет Сеп 20, 2007 9:15 am
от 43.309
Мисля,че с 360/1/2/3 БДЖ удариха десетката,но за жалост НК "ЖИ" наблъска десетки намаления по 5-та и това ще изиграе лоша шега.

Публикувано на: Чет Сеп 20, 2007 9:37 am
от pavel
Поне засега практическите ползи и резултати от този "удар в десетката" не са задоволителни. Не е виновна само НК ЖИ. Въпреки цената от 43 до 97 лева в едната посока през юли и август беше почти невъзможно да се намери свободно място в автобусите за Солун и Атина 2-3 седмици предварително. А за един курс пускаха по два - три, дори и четири автобуса...На това ако му викате нож в гърба на автобусните превозвачи (които са СКГТ и Гръцките железници)...Дано да се сетят част от вагоните, за които става въпрос, да отидат и в това направление. Защото са нужни влакове в удобно време, с по 7-8 вагона минимум и без издънки от сорта "само за международно съобщение". Между другото дочух, че от декември цялото сегашно разписание по 5-та ще си отиде в историята, барабар с всички сега съществуващи влакове с трицифрени номера, като на тяхно място ще има други (Букурещ-Солун), с коренно различно разписание. За Будапеща щяло да има отделно.
Новите вагони са от тоя род:
Изображение

Публикувано на: Чет Сеп 20, 2007 9:46 am
от Mario Evstatiev
Ако са от тези доста сме намазали, сигурен ли си, че са такива?! :shock: :shock: :shock:

Публикувано на: Чет Сеп 20, 2007 10:07 am
от 46 242
Все още договарят трасета за заместника на легендарния 460/461. Букурещ-Солун/Атина с CFR/OSE вагони.
460/461 отпада поради възстановяване на директнuя Будапеща-Белград-Солун "Hellas Express"

Публикувано на: Чет Сеп 20, 2007 10:36 am
от pavel
lok45111 написа:Ако са от тези доста сме намазали, сигурен ли си, че са такива?! :shock: :shock: :shock:
Ами поне така ми се видя от автобуса - вратите със сигурност бяха автоматични, прозорците също повечето неотваряеми.

А с Будапеща - Солун май пак сме пре***ни, понеже сигурно ще е през Македония. Как все намазват държави, които скоро няма да влязат в ЕС, а ние уж сме...

Публикувано на: Чет Сеп 20, 2007 10:46 am
от Mario Evstatiev
За вагоните, много е важно да разбера къде са! Надявам се да имаш точното им местоположение за да бъдат нападнати с.... ФОТОАПАРАТ :) и взети "в плен" на форума.

Публикувано на: Чет Сеп 20, 2007 12:10 pm
от aizi
по принцип е голяма глупост да минават през македония а и не виждам смисъл.но в крайна сметка да си пускат влаковете където си искат важно е ние да имаме влакове към европейските столици и големи градове,то затова се тръби толкова за трансевропейска оперативна съвместимост.това са вагони ,който отговарят на европейския стандарт.не е нужно да се пращат само почти празните спални вагони до виена и любляна и да се бием по гърдите а в същия момент автобусите да пътуват до цяла европа пълни.

Публикувано на: Чет Сеп 20, 2007 1:58 pm
от Labros
Миналия месец пътувах до Атина с влак 363.В двата спални вагона нямаше места.Пет дни преди датата на влака,нямаше места.Миналата седмица в петък беше същото:пълни два спални вагона.Мани,ами че имаше и дублирани места.Вярно,върнах се с автобус после,щото имах спешна работа и не можех да си позволя да пътувам 13 часа.47 евро струва в едната посока билет+спално място.Автобуса струва 85 евро.Пътуването с влак е 13 часа /ако няма закъснение/ ,а с автобуса е 10-11 часа,а ако шофьора е по-щурав,може и под 10 да падне.
Просто още хората не са свикнали да пътуват по чужбина с влак.Време трябва да мине да се придобие тази привичка.Иначе за новите вагони няма да е лошо да се пуснат за международно съобщение,да се направи една рекламна кампания за услугата,да има разни промоции и други подобни и хората ще започнат да пътуват навънка с влак.

Публикувано на: Чет Сеп 20, 2007 6:32 pm
от aizi
именно де,да станем европейци и да пътуваме с влак,ама хубав влак и чист и по-бърз

Публикувано на: Чет Сеп 20, 2007 6:45 pm
от aizi
[Вагоните са напълно изправни и имат всичко, което се полага за хубав пътнически вагони. Радиоуредбата също им работи, но при нас нещо не мислят да я ползват. Имат и кабели за PUSH-PULL система, която е с унифициран конектор. Това означава, че два локомотива ŽS 444 могат да се прикачат начело и в края и да се управляват дистанционно през вагонните конектори или команден вагон да управлява 444-ка закачена на опашката. ТАУРИ също има тая екстра.[/quote]

само да не го побългарят ,щото другите немски са ги почнали,в прозорците завиват видии вместо да сменят въжето,има тук там телчици и ламаринки,повдигача на мостчето на вратите е заменен с телено въженце,на места са пооткраднали осветителните тела и на дупките са лепили фазер,и прословутата ситема за заключване измислена от инженерния гении ламаринка +въженце+пиронче
а и не се почистват добре,като дойдоха бяха чистички а сега само пода метат а по стените седалките и вратите се е омазало с...как да го нарека..има една дума КРЪЖА.
ДА не ви казвам за инвалидните вагони и малките вагончета,понеже
тоалетните са им вакумни и трябва да се изпомпа акото,те на го правят и като се напълни гърнето зключват кенефа и така си върви.
сега реват кански за новите вагони,ебати нахалството да се оплакват че трябва да си вършат работата.

Публикувано на: Нед Сеп 23, 2007 12:25 pm
от 43.309
От БДЖ са просто непоправими: :) :twisted: :twisted:
Уважаеми господин Стоянов,

Благодаря Ви за направеното предложение, което бе разгледано от
специалистите в Централно поделение "Пътнически превози".

Позволете да Ви информирам, че по направлението София - Карлово - Бургас
скорост на движение над 100 км/ч. може да бъде реализирана в само три
междугария.Ограниченията на скоростта на движение на влаковете по това
направление е наложена от Национална компания "Железопътна инфраструктура",
поради недоброто техническо състояние на железния път и с оглед сигурността
на пътуване.

С пожелание за успешен ден!

Христина Белева,
Ръководител отдел "Връзки с обществеността"
"Български държавни железници" ЕАД

Публикувано на: Нед Сеп 23, 2007 2:25 pm
от 46 242
Еми да им вземат частниците пътническите превози и да видиш как ще се поправят. То бива безхаберие и тъпотия, ама чак толкова....
:twisted:

Публикувано на: Нед Сеп 23, 2007 2:27 pm
от Labros
Пак минават тънко с оправдания.Ами пита се тука: къде по-дяволите са отговорните кадри от БДЖ,които да вдигнат врява и да дадат зор на НКЖИ да оправи "недоброто техническо състояние на железния път"...Обаче колко по-лесно е вместо да се върши работа да се правят опрадания...

Публикувано на: Нед Сеп 23, 2007 2:32 pm
от 07
Ами как да отворят уста като БДЖ дължи пари на НКЖИ!