Вагоните са напълно изправни и имат всичко, което се полага за хубав пътнически вагони. Радиоуредбата също им работи, но при нас нещо не мислят да я ползват. Имат и кабели за PUSH-PULL система, която е с унифициран конектор. Това означава, че два локомотива ŽS 444 могат да се прикачат начело и в края и да се управляват дистанционно през вагонните конектори или команден вагон да управлява 444-ка закачена на опашката. ТАУРИ също има тая екстра.bdz46 написа:Миналата седмица пътувах с Чайката до Подуене и забелязах, че са включени междувагонните кабели за много единици, нещо което до сега не бях виждал при нас.

Администратор
64.19
Мнения: 1131
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 7:26 pm

Поне засега практическите ползи и резултати от този "удар в десетката" не са задоволителни. Не е виновна само НК ЖИ. Въпреки цената от 43 до 97 лева в едната посока през юли и август беше почти невъзможно да се намери свободно място в автобусите за Солун и Атина 2-3 седмици предварително. А за един курс пускаха по два - три, дори и четири автобуса...На това ако му викате нож в гърба на автобусните превозвачи (които са СКГТ и Гръцките железници)...Дано да се сетят част от вагоните, за които става въпрос, да отидат и в това направление. Защото са нужни влакове в удобно време, с по 7-8 вагона минимум и без издънки от сорта "само за международно съобщение". Между другото дочух, че от декември цялото сегашно разписание по 5-та ще си отиде в историята, барабар с всички сега съществуващи влакове с трицифрени номера, като на тяхно място ще има други (Букурещ-Солун), с коренно различно разписание. За Будапеща щяло да има отделно.
Новите вагони са от тоя род:

Новите вагони са от тоя род:


Администратор

Мнения: 1481
Регистриран на: Пет Фев 03, 2006 11:23 pm

Ами поне така ми се видя от автобуса - вратите със сигурност бяха автоматични, прозорците също повечето неотваряеми.lok45111 написа:Ако са от тези доста сме намазали, сигурен ли си, че са такива?!![]()
![]()
А с Будапеща - Солун май пак сме пре***ни, понеже сигурно ще е през Македония. Как все намазват държави, които скоро няма да влязат в ЕС, а ние уж сме...

Администратор
Мнения: 93
Регистриран на: Вто Авг 01, 2006 12:53 pm
по принцип е голяма глупост да минават през македония а и не виждам смисъл.но в крайна сметка да си пускат влаковете където си искат важно е ние да имаме влакове към европейските столици и големи градове,то затова се тръби толкова за трансевропейска оперативна съвместимост.това са вагони ,който отговарят на европейския стандарт.не е нужно да се пращат само почти празните спални вагони до виена и любляна и да се бием по гърдите а в същия момент автобусите да пътуват до цяла европа пълни.

Мнения: 1990
Регистриран на: Вто Дек 26, 2006 1:40 pm
Миналия месец пътувах до Атина с влак 363.В двата спални вагона нямаше места.Пет дни преди датата на влака,нямаше места.Миналата седмица в петък беше същото:пълни два спални вагона.Мани,ами че имаше и дублирани места.Вярно,върнах се с автобус после,щото имах спешна работа и не можех да си позволя да пътувам 13 часа.47 евро струва в едната посока билет+спално място.Автобуса струва 85 евро.Пътуването с влак е 13 часа /ако няма закъснение/ ,а с автобуса е 10-11 часа,а ако шофьора е по-щурав,може и под 10 да падне.
Просто още хората не са свикнали да пътуват по чужбина с влак.Време трябва да мине да се придобие тази привичка.Иначе за новите вагони няма да е лошо да се пуснат за международно съобщение,да се направи една рекламна кампания за услугата,да има разни промоции и други подобни и хората ще започнат да пътуват навънка с влак.
Просто още хората не са свикнали да пътуват по чужбина с влак.Време трябва да мине да се придобие тази привичка.Иначе за новите вагони няма да е лошо да се пуснат за международно съобщение,да се направи една рекламна кампания за услугата,да има разни промоции и други подобни и хората ще започнат да пътуват навънка с влак.
Мнения: 93
Регистриран на: Вто Авг 01, 2006 12:53 pm
Мнения: 93
Регистриран на: Вто Авг 01, 2006 12:53 pm
[Вагоните са напълно изправни и имат всичко, което се полага за хубав пътнически вагони. Радиоуредбата също им работи, но при нас нещо не мислят да я ползват. Имат и кабели за PUSH-PULL система, която е с унифициран конектор. Това означава, че два локомотива ŽS 444 могат да се прикачат начело и в края и да се управляват дистанционно през вагонните конектори или команден вагон да управлява 444-ка закачена на опашката. ТАУРИ също има тая екстра.[/quote]
само да не го побългарят ,щото другите немски са ги почнали,в прозорците завиват видии вместо да сменят въжето,има тук там телчици и ламаринки,повдигача на мостчето на вратите е заменен с телено въженце,на места са пооткраднали осветителните тела и на дупките са лепили фазер,и прословутата ситема за заключване измислена от инженерния гении ламаринка +въженце+пиронче
а и не се почистват добре,като дойдоха бяха чистички а сега само пода метат а по стените седалките и вратите се е омазало с...как да го нарека..има една дума КРЪЖА.
ДА не ви казвам за инвалидните вагони и малките вагончета,понеже
тоалетните са им вакумни и трябва да се изпомпа акото,те на го правят и като се напълни гърнето зключват кенефа и така си върви.
сега реват кански за новите вагони,ебати нахалството да се оплакват че трябва да си вършат работата.
само да не го побългарят ,щото другите немски са ги почнали,в прозорците завиват видии вместо да сменят въжето,има тук там телчици и ламаринки,повдигача на мостчето на вратите е заменен с телено въженце,на места са пооткраднали осветителните тела и на дупките са лепили фазер,и прословутата ситема за заключване измислена от инженерния гении ламаринка +въженце+пиронче
а и не се почистват добре,като дойдоха бяха чистички а сега само пода метат а по стените седалките и вратите се е омазало с...как да го нарека..има една дума КРЪЖА.
ДА не ви казвам за инвалидните вагони и малките вагончета,понеже
тоалетните са им вакумни и трябва да се изпомпа акото,те на го правят и като се напълни гърнето зключват кенефа и така си върви.
сега реват кански за новите вагони,ебати нахалството да се оплакват че трябва да си вършат работата.
Мнения: 1131
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 7:26 pm
От БДЖ са просто непоправими:
Уважаеми господин Стоянов,
Благодаря Ви за направеното предложение, което бе разгледано от
специалистите в Централно поделение "Пътнически превози".
Позволете да Ви информирам, че по направлението София - Карлово - Бургас
скорост на движение над 100 км/ч. може да бъде реализирана в само три
междугария.Ограниченията на скоростта на движение на влаковете по това
направление е наложена от Национална компания "Железопътна инфраструктура",
поради недоброто техническо състояние на железния път и с оглед сигурността
на пътуване.
С пожелание за успешен ден!
Христина Белева,
Ръководител отдел "Връзки с обществеността"
"Български държавни железници" ЕАД



Уважаеми господин Стоянов,
Благодаря Ви за направеното предложение, което бе разгледано от
специалистите в Централно поделение "Пътнически превози".
Позволете да Ви информирам, че по направлението София - Карлово - Бургас
скорост на движение над 100 км/ч. може да бъде реализирана в само три
междугария.Ограниченията на скоростта на движение на влаковете по това
направление е наложена от Национална компания "Железопътна инфраструктура",
поради недоброто техническо състояние на железния път и с оглед сигурността
на пътуване.
С пожелание за успешен ден!
Христина Белева,
Ръководител отдел "Връзки с обществеността"
"Български държавни железници" ЕАД

Мнения: 1481
Регистриран на: Пет Фев 03, 2006 11:23 pm

Мнения: 1990
Регистриран на: Вто Дек 26, 2006 1:40 pm
Информация
Модератори