Страница 3 от 27
Публикувано на: Вто Яну 23, 2007 8:36 pm
от rexkos
VESO написа:
Интересно става с една от нашите-по документи 039+040 се води ГПР в Сз,а тя се подвизава отзад в депото.
Откога не се движи?
Публикувано на: Вто Яну 23, 2007 8:38 pm
от VESO
От миналата зима.Имам я последно на снимка,обслужваща локален за Асеновград.
Публикувано на: Вто Яну 23, 2007 9:20 pm
от Nikola VS
Сменям темата за секунда и моля за снимка или схема на пулт за управление та ЕМВ 32, много ми трябва. Ако няма нарични в нета, може ли някой подробна да ми обясни всичко по него

Публикувано на: Вто Яну 23, 2007 9:34 pm
от Гост
Публикувано на: Вто Яну 23, 2007 9:42 pm
от Mario Evstatiev
Nikola VS написа:Сменям темата за секунда и моля за снимка или схема на пулт за управление та ЕМВ 32, много ми трябва. Ако няма нарични в нета, може ли някой подробна да ми обясни всичко по него

Снимки на пулта на ЕМВ 32 има доста:
http://ilovemylene.web.data.bg/gallery/ ... %CC%C2.jpg
Публикувано на: Вто Яну 23, 2007 9:46 pm
от rexkos
VESO написа:От миналата зима.Имам я последно на снимка,обслужваща локален за Асеновград.
Странно. Лятото (15 юли 2006) пътувах от Карлово до Пловдив именно с 039/040.
Публикувано на: Вто Яну 23, 2007 9:47 pm
от Nikola VS
Би ли изяснил пулта?
Контролера би следвало, по това което чета да се явява завъртян на една страна като "газ", а на друга като реостатна спирачка, нали така?
П.П.Мерси за бързата реакция и снимките!

Публикувано на: Вто Яну 23, 2007 9:55 pm
от VESO
rexkos написа:VESO написа:От миналата зима.Имам я последно на снимка,обслужваща локален за Асеновград.
Странно. Лятото (15 юли 2006) пътувах от Карлово до Пловдив именно с 039/040.

Изключено.От февруари 2006 стои изолация,а до Карлово не е ходила може би от ноември 2005-та.В последно време я пускаха само до Асеновград.
Публикувано на: Вто Яну 23, 2007 9:59 pm
от bdz46
Контролера се върти наляво за тяга. Има 5 положения:
М - включват линейните контактори, набрана е една позиция и влакът леко потегля;
1 - разрешава набиране на позиции до 10-та позиция включително, като се поддържа относително постоянен тягов ток.;
2 - разрешава набиране до 16-та позиция при същите условия;
3 - разрешава се набиране на 17-та позиция и включване на първи шунт;
4 - разрешава набиране на 18-та позиция и включване на 2-ри шунт.
Тъй като превключвателя на степените (КСП) може да се върти само в посока на набиране пазиции, връщането на контролера на положение М води до преустановяване на набирането (КСП остава на текущата позиция), а връщане на контролера на положение "0" (неутрално) води до изключване на линейните контактори и внезапно прекратяване на тягата. КСП се превърта до изходно положение (1-ва позиция) и секцията е готова за ново набиране.
Чрез преместване на контролера между положения 2, 3 и 4 могат да се включват и изключват шунтовите контактори без да се отнема тягата.
При завъртане на контролера на дясно влакът преминава в спирачен режим. В този режим контролерът има 5 положения:
1 - поддържане на скорост по надолнище чрез специален потенциометър за плавно регулиране на реостатната спирачка;
2 - задържане с реостатна спирачка с намалена сила;
3 - пълно задържане с реостатната спирачка;
4 - същото като 3, но чрез допълнителен ключ се задържа пневматичната спирачка на междинните вагони;
5 - пневматично задържане на целия влак
Публикувано на: Сря Фев 28, 2007 6:25 pm
от bdz46
Публикувано на: Чет Мар 01, 2007 3:29 pm
от 44142
След премахването на ПТП-тата и появата на ЛД се наложи формално да се презачислят мотрисите. Интересното е, че 32 са си зачислени по съответните депа а 10 се водят всичките на депо ВА, като са дадени под наем на другите депа.
Публикувано на: Чет Мар 01, 2007 10:58 pm
от VESO
Днес на 10007-6+10008-4 забелязах нещо странно.Надписът "Горна Оряховица" бе заличен и върху него бе написано "Варна".Жалко,че не можах да го снимам,много грозно стоеше,явно са бързали,вместо да го изпипат по-добре.
Публикувано на: Чет Мар 01, 2007 10:59 pm
от bdz46
Нищо странно не е. Всички ДМВ са варненски. Няма вече пловдивски, софииски, горноораховски...
Публикувано на: Чет Мар 01, 2007 11:11 pm
от VESO
bdz46 написа:Нищо странно не е. Всички ДМВ са варненски. Няма вече пловдивски, софииски, горноораховски...
Добре,но долу на втората мотриса на 10144 - 10033-2+10034-0 пишеше "Пловдив".

Публикувано на: Чет Мар 01, 2007 11:13 pm
от bdz46
Няма значение какво пише. Пловдивски дезира няма, всичките са варненски.