Страница 3 от 7

Публикувано на: Нед Ное 01, 2009 11:27 pm
от VESO
В Интернет попаднах на следната снимка от центр. Русе.
Някой може ли да каже какъв е парният локомотив и по какъв повод се е озовал там.Гледам , че снимката не е много стара.

Публикувано на: Нед Ное 01, 2009 11:37 pm
от Mario Evstatiev
VESO написа:В Интернет попаднах на следната снимка от центр. Русе.
Някой може ли да каже какъв е парният локомотив и по какъв повод се е озовал там.Гледам , че снимката не е много стара.
Това е фотошопски монтаж. Локомотива от снимката е някакъв "Mallet", но не съм сигурен дали е американска или английска дивотия.

Публикувано на: Нед Ное 01, 2009 11:38 pm
от VESO
А аз си мислех , че снимката е истинска.Намира се в подлеза на гара Русе и там съм я виждал.

Публикувано на: Пон Ное 02, 2009 8:15 am
от refil
Много прилича на "Big Boy" :D

http://www.youtube.com/watch?v=x8f9VFlNyDQ

Публикувано на: Пон Ное 02, 2009 8:19 am
от Mario Evstatiev
refil написа:Много прилича на "Big Boy" :D
Първоначално и на мен на това ми заприлича, но не е той. Въпреки всичко такъв голям локомотив няма у нас и в съседство, а и като гледам автосцепката отпред си е точно американска машина. Автора на колажа достасе е отдалечил от европейските парни локомотиви.

Публикувано на: Пон Ное 02, 2009 8:26 am
от refil
Само ,че е точно той :naka:

Публикувано на: Пон Ное 02, 2009 8:28 am
от Mario Evstatiev
refil написа:Само ,че е точно той :naka:
И той да е, хептем това не може да дойде в Русе. Много се чудя защо се правят такива подлъгващи фотомонтажи, като има предостатъчно снимки на не един, а два парни локомотива на русенската гара. Можеше просто да се сложи някоя от въпросните снимки, хем щеше да е достоверна, хем щеше да покаже на чужденците, че имаме действащи музейни локомотиви. Но когато това е правено, някой не е мислил особено.

Публикувано на: Пон Ное 02, 2009 8:30 am
от refil
Това е модернизъм бе пич.Ние не разбираме от изкуство. :D :D :D


Айде сега бриши с парцала :lol:

Публикувано на: Пон Ное 02, 2009 8:33 am
от Mario Evstatiev
refil написа:Това е модернизъм бе пич.Ние не разбираме от изкуство. :D :D :D


Айде сега бриши с парцала :lol:
Няма особен смисъл да се брише, тъй като темата не се е отклонила от дискусията за парните локомотиви. А в реда казаното за Русе, редно е колегите, които имат снимки на 16-01 и 15-215 с атракциона в Русе, да ги пуснат тук за справка.

Публикувано на: Пон Ное 02, 2009 8:34 am
от refil
=D>

Публикувано на: Пон Ное 02, 2009 8:48 am
от Mario Evstatiev
refil написа:=D>
От сайта на клуба, който е организирал пътуването намерих тази ИСТИНСКА снимка:

Изображение

Както и тази
Изображение

Тази също
Изображение

Публикувано на: Пон Ное 02, 2009 8:51 am
от refil
Снимките са супер,но за сега са само спомен :(

Публикувано на: Пон Ное 02, 2009 8:54 am
от Mario Evstatiev
refil написа:Снимките са супер,но за сега са само спомен :(
Това атракционно пътуване беше свързано с куп неуредици още от самото начало. В гара Русе забелязали, че единия вагон е напластил бандаж, което наложило да се вади. С триста уговорки, решили да не вадят вагона, а да го стържат в депо Горна Оряховица по нощите. Следват неуредици в Стара Загора, липса на вода в Пловдив и развръзка с участието на противопожарна кола в Костенец, която най - сетне е докарала вода за парните машини. Освен това е имало хиляди други неуредици и туристите са били на ръба на това да си изпуснат нервите. Бай ви Трамвай може да разкаже повече за това пътуване, което със сигурност е отказало тази огромна група от атракциони по БДЖ.

Публикувано на: Пон Ное 02, 2009 11:00 am
от Tramway
lok45111 написа:Това атракционно пътуване беше свързано с куп неуредици още от самото начало. В гара Русе забелязали, че единия вагон е напластил бандаж, което наложило да се вади. С триста уговорки, решили да не вадят вагона, а да го стържат в депо Горна Оряховица по нощите. Следват неуредици в Стара Загора, липса на вода в Пловдив и развръзка с участието на противопожарна кола в Костенец, която най - сетне е докарала вода за парните машини. Освен това е имало хиляди други неуредици и туристите са били на ръба на това да си изпуснат нервите. Бай ви Трамвай може да разкаже повече за това пътуване, което със сигурност е отказало тази огромна група от атракциони по БДЖ.
Не е точно тъй. Румънците бяха окопали два вагона - ресторанта и един В - на първия две колооси, на втория една. На Русе в продължение на 4 часа се умуваше дали вагоните могат да продължат в състава на влака до ГО или трябва да са секат. Накрая след безкрайни преговори с германците и десетки телефонни разговори със София са взе решение, което можеше да са вземе за 15 минути - вагоните са секат и заминават самостоятелно за ГО като ТСВ веднага след влака. А за да има къде да са настанят пътниците, тъй като групата беше над 300 души, подадоха на опашката една мърлява 47-ца. Чест прави на депо ГО, че моментално беше организирана нощна смяна на струга и с пристигането на вагоните веднага почнаха да ги стържат. На другата сутрин към 7.30 бяха изкарани от струга и още преди машините да излязат от депо влакът беше комплектован в същия ред, в който беше пътувал от Германия.
За да са опишат другите неуредици няма да стигнат и 20 страници...
Ето още една снимка от Русе:
Изображение

Публикувано на: Пон Ное 02, 2009 11:13 am
от bdz46
Във филма по BahnTV беше отделена доста голяма част за България, в сравнение с другите страни, от където е минавал влака.
Не беше пропусната и ситуацията с окопаните вагони и тяхното вадене.