
Администратор
Това е фотошопски монтаж. Локомотива от снимката е някакъв "Mallet", но не съм сигурен дали е американска или английска дивотия.VESO написа:В Интернет попаднах на следната снимка от центр. Русе.
Някой може ли да каже какъв е парният локомотив и по какъв повод се е озовал там.Гледам , че снимката не е много стара.
64.19

Администратор
Първоначално и на мен на това ми заприлича, но не е той. Въпреки всичко такъв голям локомотив няма у нас и в съседство, а и като гледам автосцепката отпред си е точно американска машина. Автора на колажа достасе е отдалечил от европейските парни локомотиви.refil написа:Много прилича на "Big Boy"
64.19

Администратор
И той да е, хептем това не може да дойде в Русе. Много се чудя защо се правят такива подлъгващи фотомонтажи, като има предостатъчно снимки на не един, а два парни локомотива на русенската гара. Можеше просто да се сложи някоя от въпросните снимки, хем щеше да е достоверна, хем щеше да покаже на чужденците, че имаме действащи музейни локомотиви. Но когато това е правено, някой не е мислил особено.refil написа:Само ,че е точно той
64.19

Администратор
Няма особен смисъл да се брише, тъй като темата не се е отклонила от дискусията за парните локомотиви. А в реда казаното за Русе, редно е колегите, които имат снимки на 16-01 и 15-215 с атракциона в Русе, да ги пуснат тук за справка.refil написа:Това е модернизъм бе пич.Ние не разбираме от изкуство.![]()
![]()
![]()
Айде сега бриши с парцала
64.19

Администратор

Администратор
Това атракционно пътуване беше свързано с куп неуредици още от самото начало. В гара Русе забелязали, че единия вагон е напластил бандаж, което наложило да се вади. С триста уговорки, решили да не вадят вагона, а да го стържат в депо Горна Оряховица по нощите. Следват неуредици в Стара Загора, липса на вода в Пловдив и развръзка с участието на противопожарна кола в Костенец, която най - сетне е докарала вода за парните машини. Освен това е имало хиляди други неуредици и туристите са били на ръба на това да си изпуснат нервите. Бай ви Трамвай може да разкаже повече за това пътуване, което със сигурност е отказало тази огромна група от атракциони по БДЖ.refil написа:Снимките са супер,но за сега са само спомен
64.19

Глобален модератор
Не е точно тъй. Румънците бяха окопали два вагона - ресторанта и един В - на първия две колооси, на втория една. На Русе в продължение на 4 часа се умуваше дали вагоните могат да продължат в състава на влака до ГО или трябва да са секат. Накрая след безкрайни преговори с германците и десетки телефонни разговори със София са взе решение, което можеше да са вземе за 15 минути - вагоните са секат и заминават самостоятелно за ГО като ТСВ веднага след влака. А за да има къде да са настанят пътниците, тъй като групата беше над 300 души, подадоха на опашката една мърлява 47-ца. Чест прави на депо ГО, че моментално беше организирана нощна смяна на струга и с пристигането на вагоните веднага почнаха да ги стържат. На другата сутрин към 7.30 бяха изкарани от струга и още преди машините да излязат от депо влакът беше комплектован в същия ред, в който беше пътувал от Германия.lok45111 написа:Това атракционно пътуване беше свързано с куп неуредици още от самото начало. В гара Русе забелязали, че единия вагон е напластил бандаж, което наложило да се вади. С триста уговорки, решили да не вадят вагона, а да го стържат в депо Горна Оряховица по нощите. Следват неуредици в Стара Загора, липса на вода в Пловдив и развръзка с участието на противопожарна кола в Костенец, която най - сетне е докарала вода за парните машини. Освен това е имало хиляди други неуредици и туристите са били на ръба на това да си изпуснат нервите. Бай ви Трамвай може да разкаже повече за това пътуване, което със сигурност е отказало тази огромна група от атракциони по БДЖ.
За да са опишат другите неуредици няма да стигнат и 20 страници...
Ето още една снимка от Русе:

Парната машина няма проблеми с ТД, пантографи, прегряване и охлаждане.
Информация
Модератори