070 не е удряна а горяла.Nikss написа:имам един въпрос:44 070 знам,че е катастрофирала и след катастрофата е правена при което е загубила отдушниците за изхвърляне на въздух които се намират на покрива на локомотива(има ги на всички Р-ки).Та въпроса ми е:44 070 нали има реостат?Ако няма значи трябва да спада към серия 43300!?!

Мнения: 2515
Регистриран на: Вто Фев 07, 2006 4:48 pm

Значи аз съм се объркал...
Последно промяна от Nikss на Пон Апр 25, 2011 10:23 am, променено общо 1 път.

Мнения: 2515
Регистриран на: Вто Фев 07, 2006 4:48 pm

ПО какво значи? Пловдив? Когато виждах 44 070 не видях отдолу табела на която да пише депо в която да е зачислена. Не знам в момента в кое депо е. 

Последно промяна от Nikss на Пон Апр 25, 2011 10:24 am, променено общо 1 път.

Мнения: 2515
Регистриран на: Вто Фев 07, 2006 4:48 pm

-Заемащи номера в серията-от (43 001 до 43 056) 43 501 до 43 556
-Осова (Колоосна) формула- B`o-B`o
-Напрежение в контактната мрежа(КМ)-25kV/50Hz/~ток
-Сцепно тегло-84 тона (t)
-Колоосно натоварване-21 t
-Мощност-3040 kW
-Часова мощност-3140 kW (квт)
-Максимална скорост-130 km/h
-Трайна скорост-62,9 km/h
-Часова скорост-61,9 km/h
-Трайна теглителна сила-175 kN
-Часова теглителна сила-185 kN
-Номинално напрежение на ТД-750 V
-Номинален ток на ТД-1125 A
-Спомагателни машини-колекторни за пулсиращ ток
-Мощност на СМ-105 kW
-Предаване на надлъжните сили-чрез тяги(малки и големи)
-Тип на въздухоразпределителя (ФВ)-Fe-115
-Тип на кранмашиниста за влаковата спирачка-Кнор D2
-Тип на кранмашиниста за директната спирачка-Дако и St-1(Кнор обикновен-шибърен)
-Брой и диаметър на спирачните цилиндри-4X12``
-Налягане в Сц при пълно задържане-6,8/3,8 бара
-Спирачна маса-товарен режим "G"-53 t
-Спирачна маса-пътнически режим "P"-53 t
-Спирачна маса-бърз режим "R"-83 t
-S СП на изол.локом.в режим "P" и V MAX-1180m
-S СП на изол.локом.в режим "R" и V MAX-920m
-Височина на шум в кабината-72 dB
-Пантографи-симетрични
-Брой на осите-4
-Брой на талигите-2
-Осова (Колоосна) формула- B`o-B`o
-Напрежение в контактната мрежа(КМ)-25kV/50Hz/~ток
-Сцепно тегло-84 тона (t)
-Колоосно натоварване-21 t
-Мощност-3040 kW
-Часова мощност-3140 kW (квт)
-Максимална скорост-130 km/h
-Трайна скорост-62,9 km/h
-Часова скорост-61,9 km/h
-Трайна теглителна сила-175 kN
-Часова теглителна сила-185 kN
-Номинално напрежение на ТД-750 V
-Номинален ток на ТД-1125 A
-Спомагателни машини-колекторни за пулсиращ ток
-Мощност на СМ-105 kW
-Предаване на надлъжните сили-чрез тяги(малки и големи)
-Тип на въздухоразпределителя (ФВ)-Fe-115
-Тип на кранмашиниста за влаковата спирачка-Кнор D2
-Тип на кранмашиниста за директната спирачка-Дако и St-1(Кнор обикновен-шибърен)
-Брой и диаметър на спирачните цилиндри-4X12``
-Налягане в Сц при пълно задържане-6,8/3,8 бара
-Спирачна маса-товарен режим "G"-53 t
-Спирачна маса-пътнически режим "P"-53 t
-Спирачна маса-бърз режим "R"-83 t
-S СП на изол.локом.в режим "P" и V MAX-1180m
-S СП на изол.локом.в режим "R" и V MAX-920m
-Височина на шум в кабината-72 dB
-Пантографи-симетрични
-Брой на осите-4
-Брой на талигите-2

Електрическите локомотиви серия 43 се различават чувствително конструктивно от локомотивите серии 44 и 45.За периода от 1971 до 1974 година са доставени на три доставки 56 броя локомотиви от серия 43.Локомотивите серия 43 са променливотокови четириосни двуталигови за пътнически и товарни влакове с максимална конструктивна скорост 130 кm/h и конструктивна скорост на ходовата част 140 km/h.Предаването на теглителните и спирачни сили между талигите се осъществява с малки и големи тяги.Предавателното отношение на първа доставка локомотиви (от 43-01 до 43-23) е 1:3,2 със съотношение на броя на зъбите на малкото и голямо зъбно колело на редукторната предавка (24:77).На втора (43-24 до 43-43) и трета доставки (43-44 до 43-56) са с предавателно число 1:3,348 (23:77).В последствие бяха подменени малките зъбни колела на първата доставка локомотиви,с което предавателното число се уеднаквява за цялата доставка локомотиви от серия 43.Захранването на локомотива се осъществява чрез пантограф (симетричен),главен въздушен прекъсвач,локомотивен тягов трансформатор и превключвателя на степените.Двата силициеви токоизправителни блока преобразуват променливия ток в пулсиращ,всеки от които включва силовите и спомагателните токоизправителни мостове,захранващи по два тягови двигателя (І и ІІ) ТД и (ІІІ и ІV) ТД.Силициевите вентили са тип D 250/1000 с по 4 броя вентили включени последователно във всяко рамо с 10 паралелни клона.Общия брой вентили в двата силови ТИ блока е 320.Спомагателните ТИ блокове се състоят от 4 еднофазни несиметрични управляеми моста със силициеви управляеми тиристори,чрез което се осигурява плавно пускане на двигателите на СМ (вентилатори и компресори).Всеки спомагателен ТИ мост се състои от 4 диода тип D 200/800 и 4 тиристора T 200/600 като във всяко рамо има по два последователно свързани вентила.Чрез една двойка режимни контактори се превключва напрежението на двигател-помпите,стабилизатора на напрежението в зарядното устройство и консуматорите,включени в кабината на машиниста в зависимост от напрежението на контактната мрежа.Тяговият изглаждащ реактор се охлажда от двигател-вентилатор който едновременно с това обдухва и маслените радиатори за охлаждане на трансформаторното масло.В двете страни на коша се намират и двигател-вентилаторите охлаждащи по два ТД с техните шунтови резистори като до този към първа кабина се намира спомагателния компресор.Диагонално са разположени и два шкафа за груповите превключватели до които се намира апаратния шкаф.В двете кабини има по един пулт за управление,а набавянето на сгъстен въздух за спирачките и собствени нужди се осъществява от два броя компресори.


Администратор
Ето и една моя снимка, правена през 2005 г. на кабината на 43 308.6, тогава с lok43r ходихме в депото и не пропуснах да се кача да снимам тая уникална машина:rexkos написа:А ето и две снимки на 43308,направени лично от мен.
http://store3.data.bg/rexkosqw/Vlakove/ ... /43308.jpg
http://store3.data.bg/rexkosqw/Vlakove/ ... Andrey.jpg

64.19


Администратор

Информация
Модератори