Мнения: 2515
Регистриран на: Вто Фев 07, 2006 4:48 pm

Мнение от 44142 »

Nikss написа:имам един въпрос:44 070 знам,че е катастрофирала и след катастрофата е правена при което е загубила отдушниците за изхвърляне на въздух които се намират на покрива на локомотива(има ги на всички Р-ки).Та въпроса ми е:44 070 нали има реостат?Ако няма значи трябва да спада към серия 43300!?!
070 не е удряна а горяла.
Мнения: 6143
Регистриран на: Чет Яну 18, 2007 9:51 pm
Местоположение: червен бряг
Обратна връзка:

Мнение от Nikss »

Значи аз съм се объркал...
Мнения: 2515
Регистриран на: Вто Фев 07, 2006 4:48 pm

Мнение от 44142 »

Докато беше в ПО 070 беше страшна гробница. Сега е ГО и съответно е много добър. Лично съм го тествал на вл 363-360. Лошото е, че както винаги като е възтановявана маш не са сложили пияното и шкафа в първа каб е малко измислен.
Мнения: 6143
Регистриран на: Чет Яну 18, 2007 9:51 pm
Местоположение: червен бряг
Обратна връзка:

Мнение от Nikss »

ПО какво значи? Пловдив? Когато виждах 44 070 не видях отдолу табела на която да пише депо в която да е зачислена. Не знам в момента в кое депо е. :roll:
Мнения: 2515
Регистриран на: Вто Фев 07, 2006 4:48 pm

Мнение от 44142 »

Вмомента е ГО. Преди стачката през 1998г. 44070 Беше СЗ. След стачката стана ПО. Като решиха да пращат 2 маш в хърватска ПО нямаха вмомента маш за КР и от Вазов наредиха 44104 да се отчисли от ГО парк и да премине в ПО. ПО пък дадоха на ГО 44070 и за момента си е ГО лок.
Мнения: 6143
Регистриран на: Чет Яну 18, 2007 9:51 pm
Местоположение: червен бряг
Обратна връзка:
-Заемащи номера в серията-от (43 001 до 43 056) 43 501 до 43 556
-Осова (Колоосна) формула- B`o-B`o
-Напрежение в контактната мрежа(КМ)-25kV/50Hz/~ток
-Сцепно тегло-84 тона (t)
-Колоосно натоварване-21 t
-Мощност-3040 kW
-Часова мощност-3140 kW (квт)
-Максимална скорост-130 km/h
-Трайна скорост-62,9 km/h
-Часова скорост-61,9 km/h
-Трайна теглителна сила-175 kN
-Часова теглителна сила-185 kN
-Номинално напрежение на ТД-750 V
-Номинален ток на ТД-1125 A
-Спомагателни машини-колекторни за пулсиращ ток
-Мощност на СМ-105 kW
-Предаване на надлъжните сили-чрез тяги(малки и големи)
-Тип на въздухоразпределителя (ФВ)-Fe-115
-Тип на кранмашиниста за влаковата спирачка-Кнор D2
-Тип на кранмашиниста за директната спирачка-Дако и St-1(Кнор обикновен-шибърен)
-Брой и диаметър на спирачните цилиндри-4X12``
-Налягане в Сц при пълно задържане-6,8/3,8 бара
-Спирачна маса-товарен режим "G"-53 t
-Спирачна маса-пътнически режим "P"-53 t
-Спирачна маса-бърз режим "R"-83 t
-S СП на изол.локом.в режим "P" и V MAX-1180m
-S СП на изол.локом.в режим "R" и V MAX-920m
-Височина на шум в кабината-72 dB
-Пантографи-симетрични
-Брой на осите-4
-Брой на талигите-2
Мнения: 6143
Регистриран на: Чет Яну 18, 2007 9:51 pm
Местоположение: червен бряг
Обратна връзка:
Електрическите локомотиви серия 43 се различават чувствително конструктивно от локомотивите серии 44 и 45.За периода от 1971 до 1974 година са доставени на три доставки 56 броя локомотиви от серия 43.Локомотивите серия 43 са променливотокови четириосни двуталигови за пътнически и товарни влакове с максимална конструктивна скорост 130 кm/h и конструктивна скорост на ходовата част 140 km/h.Предаването на теглителните и спирачни сили между талигите се осъществява с малки и големи тяги.Предавателното отношение на първа доставка локомотиви (от 43-01 до 43-23) е 1:3,2 със съотношение на броя на зъбите на малкото и голямо зъбно колело на редукторната предавка (24:77).На втора (43-24 до 43-43) и трета доставки (43-44 до 43-56) са с предавателно число 1:3,348 (23:77).В последствие бяха подменени малките зъбни колела на първата доставка локомотиви,с което предавателното число се уеднаквява за цялата доставка локомотиви от серия 43.Захранването на локомотива се осъществява чрез пантограф (симетричен),главен въздушен прекъсвач,локомотивен тягов трансформатор и превключвателя на степените.Двата силициеви токоизправителни блока преобразуват променливия ток в пулсиращ,всеки от които включва силовите и спомагателните токоизправителни мостове,захранващи по два тягови двигателя (І и ІІ) ТД и (ІІІ и ІV) ТД.Силициевите вентили са тип D 250/1000 с по 4 броя вентили включени последователно във всяко рамо с 10 паралелни клона.Общия брой вентили в двата силови ТИ блока е 320.Спомагателните ТИ блокове се състоят от 4 еднофазни несиметрични управляеми моста със силициеви управляеми тиристори,чрез което се осигурява плавно пускане на двигателите на СМ (вентилатори и компресори).Всеки спомагателен ТИ мост се състои от 4 диода тип D 200/800 и 4 тиристора T 200/600 като във всяко рамо има по два последователно свързани вентила.Чрез една двойка режимни контактори се превключва напрежението на двигател-помпите,стабилизатора на напрежението в зарядното устройство и консуматорите,включени в кабината на машиниста в зависимост от напрежението на контактната мрежа.Тяговият изглаждащ реактор се охлажда от двигател-вентилатор който едновременно с това обдухва и маслените радиатори за охлаждане на трансформаторното масло.В двете страни на коша се намират и двигател-вентилаторите охлаждащи по два ТД с техните шунтови резистори като до този към първа кабина се намира спомагателния компресор.Диагонално са разположени и два шкафа за груповите превключватели до които се намира апаратния шкаф.В двете кабини има по един пулт за управление,а набавянето на сгъстен въздух за спирачките и собствени нужди се осъществява от два броя компресори.
Мнения: 6143
Регистриран на: Чет Яну 18, 2007 9:51 pm
Местоположение: червен бряг
Обратна връзка:

Мнение от Nikss »

43307.8 вече е в движение след ГПР. 8)
Администратор
Мнения: 7749
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 3:58 pm
Местоположение: София
Администратор

Мнение от Mario Evstatiev »

rexkos написа:А ето и две снимки на 43308,направени лично от мен.
http://store3.data.bg/rexkosqw/Vlakove/ ... /43308.jpg
http://store3.data.bg/rexkosqw/Vlakove/ ... Andrey.jpg
Ето и една моя снимка, правена през 2005 г. на кабината на 43 308.6, тогава с lok43r ходихме в депото и не пропуснах да се кача да снимам тая уникална машина:

Изображение
64.19
Гост
Гост

Мнение от Гост »

Върви ли в момента или е в изолация ? Някой има ли информация ?
Имам предвит 43 308 ?
Техник
Мнения: 4170
Регистриран на: Пет Фев 25, 2005 8:36 pm
Местоположение: София
Обратна връзка:
Аватар
Техник

Мнение от bdz46 »

Лъчо написа:Имам предвит 43 308 ?
Изолация.
Мнения: 31
Регистриран на: Пон Юли 07, 2008 3:23 am
Местоположение: София / Свищов

Мнение от 9teen8t9 »

VESO написа: 43-260-------43301-1
тамън щях да отварям тема да питам за новия номер на 43 260
Изображение
Модератор
Мнения: 7683
Регистриран на: Вто Яну 31, 2006 5:49 pm
Местоположение: Пловдив
Аватар
Модератор

Мнение от VESO »

Много интересна снимка.А има ли я някъде заснета вече като 301?
Администратор
Мнения: 7749
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 3:58 pm
Местоположение: София
Администратор

Мнение от Mario Evstatiev »

VESO написа:Много интересна снимка.А има ли я някъде заснета вече като 301?
Доколкото знам 43 301 май е нарязана...
64.19
Мнения: 6143
Регистриран на: Чет Яну 18, 2007 9:51 pm
Местоположение: червен бряг
Обратна връзка:

Мнение от Nikss »

43 301 е нарязана през 1998 г. :( :cry: :? интересно на кое депо е била, ама като гледам май е била в ГО... :roll: нека колегата ако има още архивни снимки ги пусне... ще се радваме : )
Публикувай отговор

Обратно към “Локомотиви серия 43, 44 и 45 | Electric locomotives series 43, 44, 45”

Информация