Администратор
Мнения: 7749
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 3:58 pm
Местоположение: София
Администратор

Мнение от Mario Evstatiev »

Labros написа:То хубаво - като няма части няма.Но все пак толкова време да стоят вагоните и за тях да не се закупят части...
За части за локомотиви и вагони пари няма, но за поредните лъскави и скъпи коли на хрантутниците от "Ив. Вазов" №3, Отдел "Безполезност" и още какви ли не структури и структурки, създадени за изцеждане на силиците на скромната ни железница ПАРИ ИМА :evil:

Напълно съм съгласен, че живееме в страна на абсурдите, където нищо не е както трябва. Допреди три години се смеехме на "Железнице Србие" ама сега те ни надминаха със светлинна скорост. Намалиха безполезните хрантутници до минимум, обособиха локомотивните си депа като самостоятелни търговски дружества, които могат чрез извършване на услуги или отдаване на техника и локомотиви под наем да се самоиздържат, изхвърлиха около 200 числената си "Безопасност" и я преструктурираха като се даде право на техните инструктори да упражняват контрол по безопасността на движението, вместо да седят цял ден из депата и да играят карти. За това събрите са по - добре от нас, защото при тях абсурдите са недопустими.
64.19
Мнения: 3359
Регистриран на: Сря Фев 15, 2006 10:28 pm
Местоположение: Костинброд, София

Мнение от rexkos »

Вчера влак 10212 престоя на гара Сливница цели 15 минути, само за да се размине с изолирана 06-ца. Е това не е ли диспечерска наглост... Да не говорим, че влак 10212 в Сливница пристигна точно навреме и си беше с пълно предимство, т.е. изолираната 06-ца би трябвало да чака влака на Адломировци.
Техник
Мнения: 4170
Регистриран на: Пет Фев 25, 2005 8:36 pm
Местоположение: София
Обратна връзка:
Аватар
Техник

Мнение от bdz46 »

Изолираните машини понякога са по-спешни, въпреки че случая надали е такъв.
Мнения: 73
Регистриран на: Пон Дек 18, 2006 8:40 am
Местоположение: Пловдив

Мнение от lz1tee »

Понякога даже и експресите могат да губят предимство пред една изолирана машина, в случаите когато тя е предназначена за отвозване на оставен влак на междугарие - иначе казано при екстренни ситуации.. в случая не знам каква е причината :roll:
Мнения: 3359
Регистриран на: Сря Фев 15, 2006 10:28 pm
Местоположение: Костинброд, София

Мнение от rexkos »

Съмнявам се да е било нещо спешно. Точно по тази линия често стават изцепки. Например пътнически влак, който пристигне точно навреме на гара Х, чака закъснял товарен влак в продължение на 5-10-15 минути. За съжаление е така не само по линията София-Димитровград ЮЖ, а и по много други еднопътни линии.
Мнения: 507
Регистриран на: Пет Авг 04, 2006 5:58 pm

Мнение от lok43r »

...
Техник
Мнения: 4170
Регистриран на: Пет Фев 25, 2005 8:36 pm
Местоположение: София
Обратна връзка:
Аватар
Техник

Мнение от bdz46 »

Влак 10206 закъсня общо 17мин заради престои на Волуяк, Костинброд и Сливница за срещи с един ПВ и два ТВ :evil:
Влак 10207 престоя на гара Петърч 15мин, защото една вертушка с дизел начело 20мин пътува до Костинброд, където на всичко отгоре ОИ тотално отказа да работи (даже поканителните не работеха).
Мнения: 3359
Регистриран на: Сря Фев 15, 2006 10:28 pm
Местоположение: Костинброд, София

Мнение от rexkos »

В този вид пристига електричката от дефилето всяка вечер (влак 20206) и понякога в този вид я пускат до Драгоман...

Изображение

А по този начин се приема бърз влак от Благоевград на гара Захарна фабрика при положение, че съседният коловоз е зает с 15-20 товарни вагона. Снимката е правена от влак 50111, намиращ се на 1-ви коловоз до приемното здание на гарата.
Модератор
Мнения: 7683
Регистриран на: Вто Яну 31, 2006 5:49 pm
Местоположение: Пловдив
Аватар
Модератор

Мнение от VESO »

Тази снимка е правена на 11-ти септевмри 2001 г,на гара Самуил,когато се връщах от Силистра.Композицията стои на втори коловоз,докато на 3-ти (вижда се от снимката) пристига пътнически влак за Русе.Хората трябваше да се прехвърлят през силистренските вагони,за да стигнат до него.А най - интересното бе,че не съобщиха влака,половин час по - рано през гарата мина бързия от Русе за Варна,но той бе съобщен по уредбите,докато за пътническия се приготвих,едва когато го видях да влиза в гарата.
Мнения: 3359
Регистриран на: Сря Фев 15, 2006 10:28 pm
Местоположение: Костинброд, София

Мнение от rexkos »

Българска му работа.... :evil: :x :evil:
Изображение
Модератор
Мнения: 7683
Регистриран на: Вто Яну 31, 2006 5:49 pm
Местоположение: Пловдив
Аватар
Модератор

Мнение от VESO »

Брей , кога започнаха да драскат и по локомотивите. Досега бях виждал предимно нашарени само мотриси. :shock:
Модератор
Мнения: 267
Регистриран на: Нед Мар 25, 2007 12:13 am
Местоположение: Шумен
Обратна връзка:
Аватар
Модератор

Мнение от pavkata_zaraboy86 »

Явно това безобразие датира поне от 2 месеца. Давам доказтелство със снимка на същия локомотив от 31 декември 2007, когато го засякох на гара Тулово с ПВ 40104.... :( :(

Изображение
Мнения: 6143
Регистриран на: Чет Яну 18, 2007 9:51 pm
Местоположение: червен бряг
Обратна връзка:

Мнение от Nikss »

45202.9 е по-зле от 44 125.3
Мнения: 1990
Регистриран на: Вто Дек 26, 2006 1:40 pm

Мнение от Labros »

Тия мундари и вътре драскат,ама не със спрей,ами с перманентни маркери.
Мнения: 6143
Регистриран на: Чет Яну 18, 2007 9:51 pm
Местоположение: червен бряг
Обратна връзка:

Мнение от Nikss »

Е как ще влязат в кабините? :roll:
Публикувай отговор

Обратно към “Да си поговорим за железници | Let's talk about railways”

Информация