За части за локомотиви и вагони пари няма, но за поредните лъскави и скъпи коли на хрантутниците от "Ив. Вазов" №3, Отдел "Безполезност" и още какви ли не структури и структурки, създадени за изцеждане на силиците на скромната ни железница ПАРИ ИМАLabros написа:То хубаво - като няма части няма.Но все пак толкова време да стоят вагоните и за тях да не се закупят части...

Напълно съм съгласен, че живееме в страна на абсурдите, където нищо не е както трябва. Допреди три години се смеехме на "Железнице Србие" ама сега те ни надминаха със светлинна скорост. Намалиха безполезните хрантутници до минимум, обособиха локомотивните си депа като самостоятелни търговски дружества, които могат чрез извършване на услуги или отдаване на техника и локомотиви под наем да се самоиздържат, изхвърлиха около 200 числената си "Безопасност" и я преструктурираха като се даде право на техните инструктори да упражняват контрол по безопасността на движението, вместо да седят цял ден из депата и да играят карти. За това събрите са по - добре от нас, защото при тях абсурдите са недопустими.