Страница 3 от 4
Публикувано на: Пон Юли 09, 2007 8:19 pm
от VESO
234 къде е в момента?Дочух че временно е командирована в СФ и вози тежките товарни влакове към Бобов дол.
Публикувано на: Пон Юли 09, 2007 8:22 pm
от 44142
Снощи замина за БС с 8627 понеже днес е ПТ. По принцип кара въглища за ТЕЦ Бобов дол.
Публикувано на: Пон Юли 09, 2007 8:49 pm
от 44-134
В момента 234 е в Бс а на нейно място е изпратена 238
Публикувано на: Пон Юли 09, 2007 8:52 pm
от 44142
Днес беше 235.
Публикувано на: Пон Юли 09, 2007 10:03 pm
от VESO
44-134 написа:В момента 234 е в Бс а на нейно място е изпратена 238
238 в неделя беше на 3621.
Публикувано на: Сря Юли 09, 2008 5:45 pm
от EPV 015,9
VESO написа:234 къде е в момента?Дочух че временно е командирована в СФ и вози тежките товарни влакове към Бобов дол.
Тя е вече софийска.
Публикувано на: Пон Юли 21, 2008 4:14 pm
от 44142
46221 днес дойде в ПД за ГПР в Кончар. Лок беше вкаран първо в бояджийното за рекламация на боята. Коша на лок 46215 вече е боядисан и днес се препичаше на слънце. 46205 си чака трафа да бъде отремонтиран. На 44002 е почнато ГПР-то.
Публикувано на: Вто Юли 22, 2008 8:54 pm
от Nikss
А какво става с ЕЛ 46 203.6 който също се модернизира?
Публикувано на: Пет Ное 14, 2008 6:25 pm
от dimov
Публикувано на: Пет Ное 14, 2008 6:43 pm
от 44142
Откъде си толкова сигурен, че не са правени някой промени по лок?
Публикувано на: Пет Ное 14, 2008 7:23 pm
от 42 072.9
Обоснови се, в противен случай не давай мнение....а то едно мнение.
Контактори
Публикувано на: Сря Дек 10, 2008 9:46 pm
от amon
Много хубави машини са. На ТП влизат по обед и излизат вечерта

.Като проблем мога да посоча само че, на автоматичен режим постоянно чупят контактори (вероятно поради по-интензивното натоварване).
Публикувано на: Сря Дек 10, 2008 10:05 pm
от bdz46
Много хубави, ама на мокро се разчекват.
Публикувано на: Вто Яну 13, 2009 9:25 pm
от amon
Ще се карат само на сухо

Публикувано на: Сря Май 13, 2009 8:15 pm
от Mario Evstatiev
Днес 46 211.9 се реабелитира в моите очи след като напълно БЕЗАВАРИЙНо обслужи ДТВ 50583 от Илиянци до Благоевград и върна закъснелия 5624 в София навреме. Машината показа спокоен ход и стабилна работа в диапазона до 1600А в тягов режим и до 1100А в спирачен режим. Единствената ми забележка е слабата механика, която в стрелките и по слабите участъци по 5-та доста се усеща.