Страница 3 от 23
Публикувано на: Чет Ное 09, 2006 7:39 pm
от rexkos
Къде ги видя, Марио?

Публикувано на: Пет Ное 10, 2006 1:50 pm
от Mario Evstatiev
rexkos написа:Къде ги видя, Марио?

В състава на товарен влак за Мездра в Западната гърловина на гара София

Публикувано на: Пет Ное 10, 2006 9:51 pm
от rexkos
Докато разглеждах една галерия се натъкнах на ето тази снимка:
http://locopage.fotopic.net/p18224889.html
Като видите вагоните направо ще се ужасите. Вероятно тези кокошарници все още се движат, тъй като снимката е от есента 2004 г. Ако някой знае за сегашното състояние на тези ветерани, да казва. А и между другото влакът е 90106, а гарата е Каспичан.
Публикувано на: Съб Ное 11, 2006 7:18 am
от Mario Evstatiev
Такива вагони, като тези кокошарници оттвойта снимка се движат още. Например редовно можеш да видиш такива по пътническите влакове по 7-ма линия. Да не говоря, че вагони серия 47 съм виждал многократно в съставите на бързи влакове. Да не говориме, че БВ 4640/4641 и БВ 2637/2636 са съставени изцяло от вагони серия 47. Вагони "кокошарник" може да се видят по бързи влакове най - вече по 7- ма линия.
Публикувано на: Съб Ное 11, 2006 8:48 am
от lok43r
Зависи към кое поделение се числят вагоните. 47 серия в Русе и Горна са в много добро състояние. Почти всички русенски минаха ревизия в последните две години и са много добре, а някои са преустроени с по 6 места в купе. Освен това по отношение на чистотата вагоните на кардамеца и хебъра са светлинни години напред в сравнение с някои ваг. 74.
Публикувано на: Съб Ное 11, 2006 9:47 am
от rexkos
Вагоните на въпросната снимка изглеждат ужасно, само последният не чак толкова. Първият вагон след фургона е първокласен 40 серия, личи си под жълтата ивица над джамовете. Вторият е 47 и също е от окаян по-окаян. В София не съм виждал вагони в чак такова състояние. Надявам се тези на снимките вече са минали своята ревизия. По седма линия наистина се движат скапани вагони, но не чак толкова като тези на снимката.

Всичките са от депо София, предимно 74 серия. През лятото пък се е случвало един от директните вагони за Берковица в състава на 7625 да е EX-DB.

Интересно ми е с по колко вагона се движат пътническите за Монтана? Пак ли по 2-3, с изключение на 7631/7630.
Публикувано на: Съб Ное 11, 2006 10:44 am
от Mario Evstatiev
За Монтана се движат по ГДВ два "В" вагона. Директните вагони са на влак 7625, а от Монтана се връщат в състава на БВ 7620. Това с АВу вагона за Монтана го имаше скоро пак. Онзи ден 7625 беше с 3 такива вагона, от които двата бяха за Монтана

Публикувано на: Съб Ное 11, 2006 8:28 pm
от rexkos
Вижте на какво се натъкнах преди три седмици. Какво е необичайно в тази снимка на този иначе хубав вагон.

Публикувано на: Съб Ное 11, 2006 8:30 pm
от Mario Evstatiev
Жълтата линия, обозначаваща "1-ва класа" е на покрива, а не пад прозорците. Тези немски вагони са така боядисани просто.
Публикувано на: Съб Ное 11, 2006 8:42 pm
от rexkos
lok45111 написа:Жълтата линия, обозначаваща "1-ва класа" е на покрива, а не пад прозорците. Тези немски вагони са така боядисани просто.
Точно така!

Публикувано на: Чет Дек 28, 2006 12:52 pm
от rexkos
Предполагам, че някои са забелязали, но в купетата на БВ 4613/4612 вече има пердета. В момента това е единствения бърз влак, в който има такива.

Публикувано на: Пон Яну 08, 2007 11:09 pm
от Labros
43 EX-DB
тип:салон
Нямат сертификация по UIC.Влаковете съставени от тези вагони са УБВ8603/8604 София-Ямбол "Диана",БВ1621/1620 Перник-София-Пловдив-София,БВ1622/1623 Пловдив-София-Пловдив,локалните Пловдив-Карлово,1650/1651 Димитровград-София-Димитровград.Няколко пъти съм виждал и такъв вагон на влак София-Видин и Видин-София.В цялата композиция имаше само един такъв вагон.
Напоследък вагони от тази серия се срещат по един в композизиция на ПВ80117/80110 Пловдив-Ямбол и на ПВ80203/80202 Пловдив-Чирпан
Публикувано на: Пон Яну 08, 2007 11:23 pm
от VESO
Снимката е от днес на 82206.Понякога 82203/82212 също пътува с такива.ExDB вагон има в състава на 80202/80203,понякога в композицията на 18208/18207( с фургона) включват серия 43.
Нека питам знаещите да видя дали ще се сетят защо фургона при 1650/1651 стои винаги последен в състава(на Сф специално го въртят да дойде накрая).След половин час,ще проверя за отговор.

Публикувано на: Вто Яну 09, 2007 7:51 pm
от rexkos
VESO написа:Нека питам знаещите да видя дали ще се сетят защо фургона при 1650/1651 стои винаги последен в състава(на Сф специално го въртят да дойде накрая).След половин час,ще проверя за отговор.

Хайде казвай, че не се сещаме.

Публикувано на: Вто Яну 09, 2007 7:54 pm
от 44142
Според мен е защото няма провод за 9 атм. На вагоните ExDB се вкл и провода на 9-те.