Страница 3 от 23

Публикувано на: Чет Ное 09, 2006 7:39 pm
от rexkos
Къде ги видя, Марио? 8)

Публикувано на: Пет Ное 10, 2006 1:50 pm
от Mario Evstatiev
rexkos написа:Къде ги видя, Марио? 8)
В състава на товарен влак за Мездра в Западната гърловина на гара София :wink:

Публикувано на: Пет Ное 10, 2006 9:51 pm
от rexkos
Докато разглеждах една галерия се натъкнах на ето тази снимка:
http://locopage.fotopic.net/p18224889.html
Като видите вагоните направо ще се ужасите. Вероятно тези кокошарници все още се движат, тъй като снимката е от есента 2004 г. Ако някой знае за сегашното състояние на тези ветерани, да казва. А и между другото влакът е 90106, а гарата е Каспичан.

Публикувано на: Съб Ное 11, 2006 7:18 am
от Mario Evstatiev
Такива вагони, като тези кокошарници оттвойта снимка се движат още. Например редовно можеш да видиш такива по пътническите влакове по 7-ма линия. Да не говоря, че вагони серия 47 съм виждал многократно в съставите на бързи влакове. Да не говориме, че БВ 4640/4641 и БВ 2637/2636 са съставени изцяло от вагони серия 47. Вагони "кокошарник" може да се видят по бързи влакове най - вече по 7- ма линия.

Публикувано на: Съб Ное 11, 2006 8:48 am
от lok43r
Зависи към кое поделение се числят вагоните. 47 серия в Русе и Горна са в много добро състояние. Почти всички русенски минаха ревизия в последните две години и са много добре, а някои са преустроени с по 6 места в купе. Освен това по отношение на чистотата вагоните на кардамеца и хебъра са светлинни години напред в сравнение с някои ваг. 74.

Публикувано на: Съб Ное 11, 2006 9:47 am
от rexkos
Вагоните на въпросната снимка изглеждат ужасно, само последният не чак толкова. Първият вагон след фургона е първокласен 40 серия, личи си под жълтата ивица над джамовете. Вторият е 47 и също е от окаян по-окаян. В София не съм виждал вагони в чак такова състояние. Надявам се тези на снимките вече са минали своята ревизия. По седма линия наистина се движат скапани вагони, но не чак толкова като тези на снимката. :wink: Всичките са от депо София, предимно 74 серия. През лятото пък се е случвало един от директните вагони за Берковица в състава на 7625 да е EX-DB. :) Интересно ми е с по колко вагона се движат пътническите за Монтана? Пак ли по 2-3, с изключение на 7631/7630.

Публикувано на: Съб Ное 11, 2006 10:44 am
от Mario Evstatiev
За Монтана се движат по ГДВ два "В" вагона. Директните вагони са на влак 7625, а от Монтана се връщат в състава на БВ 7620. Това с АВу вагона за Монтана го имаше скоро пак. Онзи ден 7625 беше с 3 такива вагона, от които двата бяха за Монтана :roll:

Публикувано на: Съб Ное 11, 2006 8:28 pm
от rexkos
Вижте на какво се натъкнах преди три седмици. Какво е необичайно в тази снимка на този иначе хубав вагон. :D

Изображение

Публикувано на: Съб Ное 11, 2006 8:30 pm
от Mario Evstatiev
Жълтата линия, обозначаваща "1-ва класа" е на покрива, а не пад прозорците. Тези немски вагони са така боядисани просто.

Публикувано на: Съб Ное 11, 2006 8:42 pm
от rexkos
lok45111 написа:Жълтата линия, обозначаваща "1-ва класа" е на покрива, а не пад прозорците. Тези немски вагони са така боядисани просто.
Точно така! :D

Публикувано на: Чет Дек 28, 2006 12:52 pm
от rexkos
Предполагам, че някои са забелязали, но в купетата на БВ 4613/4612 вече има пердета. В момента това е единствения бърз влак, в който има такива. :wink:

Публикувано на: Пон Яну 08, 2007 11:09 pm
от Labros
43 EX-DB
тип:салон
Нямат сертификация по UIC.Влаковете съставени от тези вагони са УБВ8603/8604 София-Ямбол "Диана",БВ1621/1620 Перник-София-Пловдив-София,БВ1622/1623 Пловдив-София-Пловдив,локалните Пловдив-Карлово,1650/1651 Димитровград-София-Димитровград.Няколко пъти съм виждал и такъв вагон на влак София-Видин и Видин-София.В цялата композиция имаше само един такъв вагон.
Напоследък вагони от тази серия се срещат по един в композизиция на ПВ80117/80110 Пловдив-Ямбол и на ПВ80203/80202 Пловдив-Чирпан

Публикувано на: Пон Яну 08, 2007 11:23 pm
от VESO
Снимката е от днес на 82206.Понякога 82203/82212 също пътува с такива.ExDB вагон има в състава на 80202/80203,понякога в композицията на 18208/18207( с фургона) включват серия 43.
Нека питам знаещите да видя дали ще се сетят защо фургона при 1650/1651 стои винаги последен в състава(на Сф специално го въртят да дойде накрая).След половин час,ще проверя за отговор. :D

Публикувано на: Вто Яну 09, 2007 7:51 pm
от rexkos
VESO написа:Нека питам знаещите да видя дали ще се сетят защо фургона при 1650/1651 стои винаги последен в състава(на Сф специално го въртят да дойде накрая).След половин час,ще проверя за отговор. :D
Хайде казвай, че не се сещаме. :lol: :lol:

Публикувано на: Вто Яну 09, 2007 7:54 pm
от 44142
Според мен е защото няма провод за 9 атм. На вагоните ExDB се вкл и провода на 9-те.