Страница 3 от 4

Публикувано на: Вто Юни 13, 2006 7:04 pm
от 43.309
Тъй като вчера са закръстосани проходните светофарни на Немирово-Ихтиман,и вече официално няма АБ в участъка, от 13.15 до 13.15 четвъртък всички влакове посока софия спират на Костенец за образец респективно на Ихтиман (посока По).

Публикувано на: Сря Юни 14, 2006 2:46 pm
от Гост
Днес се получи нещо като треинспотинг,без снимки и не много точен,но все пак.Отидох на гости в Надежда 1 от което има голям изглед към линията София-Волуяк-Драгоман.Към 1:29 часа посока софия премина една траверсоподбивачка Matisa,след нея в 1:55 44 1хх с товарен влак покока Драгоман,След малко в 2:11 чух пищяштата тромба на един лок.серия 61 теглещ дъъъъъъългия 1-вагонен влак от Перник през Ву.В 2:18 премина изолирана 06-тица посока Драгоман.2:24 33 ххх посока София.След дълъг престои на балкона в 15:26,чух една мнооого позната сфирка,загледах се към депо надежда и започна да се чува голямо сфистене след което се подаде парата а след нея и голямата сладурана 01.23,тъи като имам изглед от този балкон на няколко места между блоковете и най-накрая на едно голямо пространство зад салона на Skoda ауто се загледах зад салона,01.23 вървеше доста спокоино с тежкия си 26 вагонен товарен влак,когато преброих вагоните щях да падна.Е това е от мен за сега после може да има още :wink:

Публикувано на: Пон Юни 19, 2006 9:12 am
от Mario Evstatiev
Малко трейнспотинг от мен без снимки. Сутринта ходих до депо Подуяне по работа и забелязах, че 44 066 се готви да излезе за БВ 2611. ЕМВ 32 101/102 беше пред цех "ЕМВ" за ремонт на компресор на 32 102. За случаен ремонт беше и 32 123/124. Пред цеха се беше събрала комисиля, която правеше опис на докараната от Кулата 32 081/082. Същата ще бъде възстановена за движение, след като през месец Февруари неизвестни апаши нагло изкъртиха пода и задигнаха силов кабелаж. Пред Експлоатацията беше 44 096, която се преглеждаше от шлосер и имаше някакъв малък ремонт по нея. ДТВ 30532 беше докаран от 46 026, която после послужи за маневра в района на "БДЖ - Кончар", където вкараха 46 211.9 в монтажния цех. При същото неофициално посещение в "Кончар" забелязах, че по 444 - 021 се работи усилено и между 4-ти и 5-ти заводски коловози в халето бяха строени поченто двата модула за реостатната спирачка, вентилатор за главния охлаждащ блок, шкаф за спомагателните машини и тягови модулни блокове. Няколко монтажници полагаха кабелаж, а пневматиците бяха запретнали ръкави по спирачката на машината. По 46 221.8 не се работи в момента, но се очаква след като завършат изпитанията на 46 211.9, комисия на БДЖ - ЕАД да одобри бъдеща модернизация на още 46 200.

Публикувано на: Вто Юни 27, 2006 10:00 am
от 42 072.9
Малко безснимкова информация от мен.
Снощи 26.06 на гара Разделна начело на товарен влак бяха 43 541 и лок. 55-та серия. Малко след това нощният БВ 8636 учудващо беше с 43 309. Машината е в окаяно външно състояние, но явно това не пречи да тегли бързите влаци.
Тази сутрин БВ 2636 беше навреме докаран от 44 096. БВ 3621 беше начело с 44 083, странното за този влак, е че винаги е бил със синя или синьо-жълта 46-ца.

Публикувано на: Вто Юни 27, 2006 10:30 am
от VESO
3621 и 3622 се теглят винаги от 46-00-ци.Просто това е традиция. :D Като "Сл.Бряг".В момента обаче нещо става и не достигат електровози,това обяснява появата на 44083-4 на този влак.

Публикувано на: Вто Юни 27, 2006 10:45 am
от Mario Evstatiev
Бургас нямат машини. Даже ползват машини на ГО, което е показателно колко са закъсали. Има много спрени 46 и за това закъсват за машини. Проблемите ще се увеличат като се почне с поредната вълна от късане на оси. В момента в Бургас едвам кърпят положението за ТВ с 46, останалото е с 44/45 на София, ГО, СЗ и ПО. В другите депа положението е не по - розово. София няма машини, ГО също, Варненци пък и те нямат и за това карат всякакви чижди машини. Онази сутрин 3636 е бил с 43 541.

Публикувано на: Пет Юни 30, 2006 3:09 pm
от 42 072.9
Преди известно време е забелязано, че лок 43 523 се е сдобил с пантографи(без графитните плъзгачи) и въздушни цилиндри, явно по този лок се работи, защото доскоро същият чакаше съдбата си подобно на 44 142.

Публикувано на: Съб Юли 01, 2006 5:45 pm
от 42 072.9
Здравейте, днес 32 077/078 беше в цех ЕМВ за случаен ремонт, както и 32 117/118 за ТП. Пред Екипировката заснехме тези електровози и видяхме няколко ЕМВ-та: 44 087 беше за УБВ 3601. 43 525 чакаше изход за 30 531. 32 115/116 пристигна от ПВ 10224 за ПВ 10113, 32 099/100 беше ПВ 10115 и 44 137 от ПВ 20110 за МБВ 4660. 44 096 за БВ 5623. 44 148 по-късно щеше да излезе за БВ 2637.

Публикувано на: Съб Юли 01, 2006 6:40 pm
от rexkos
Тая 44087 направо се влюби в Чайката. :D Все като я мерна на Централна гара все е с тази машина. :wink:

Публикувано на: Пет Авг 04, 2006 7:06 pm
от Mario Evstatiev
Днес на челон на ПВ 20205 се разписа мездренската 45 171.6, която беше в извънредно лошо състояние. Като цяло машината има добра механика, но е страшно неплътна и вентилацията направо смуче през кабината.

Публикувано на: Пет Авг 04, 2006 7:07 pm
от lok43r
ПВ20111. А така смучеше че въздуха свистеше през процепите.

малко от мен

Публикувано на: Сря Сеп 13, 2006 4:10 pm
от Гост
Вчера 12.09 реших да се видя с lok 45 111 и KRAKOMOBILA в София. Реших, че е най-добре да пътувам с Янтрата, хем е удобна, хем няма толкова навалица. Станах в 3.30 h, приготвих си нещо за хапване, хванах си такси и на гара Горна Оряховица. Направи ми впечатление, че имаше доста хора, макар и рания час. Вагоните още небяха докарани и реших през това време да си взема билет за първа класа за отиване и влъщане с Янтрата. След като свърших това, излязох на перона и седнах на една пейка. Вагоните 63 серия, 5 на брой, бяха докарани от дежурна 55 ХХХ. След няколко минути от депото се показа 45 190. Качих се почти веднага след като я прикачиха. Направи ми впечатление, че много бързо вагона се затопли. На вън беше най-много 15 градуса. Потеглихме на време 5,00 ч. Във вагона имаше не-повече от 10 души, които след излизане от гарата, заспаха. Май само аз бях будния. Едно красиво момиче на 18, 19 години най ми хареса но беше с баща си :( освен, че само се гледахме, за друго нямаше как да стане :D . Както бях чул, горнооряховските електровози били най-добрите в цяла България и това наистина се оказа така. Ускорението на машината е постепенно и много плавно. Спирането също. До гара Мездра скоростта ненамаляваше под 85 км/ч, освен в гарите. След гара Мездра скоростта ненадхвърля 65 км/ч. Имаше лек инцидент. Влака влезе в отклонение най-малко със 75 км/ч. Вагоните силно се разтресоха и всичко което беше по масичките падна на земята, след което влака спря. От задния вагон се чу някакво пищене, най-вероятно от задействана спирачка. Престояхме 10 минути. Най-вероятно не е бил подаден сигнал за отклонение или грешно обозночение на стрелката. Природата след гара Мездра е невероятна. С думи неможе да се опише. За съжаление неразполагам с фотоапарат за да Ви покажа за какво става на въпрос. В София пристигнах в 9.27 ч. 10 минути по рано от обявеното пристигане. С lok 45 111 и KRAKOMOBILA си прекарах много добре. Първото нещо което ни дойде на акъл, беше да отидем до депото на централна гара. Видяхме в него 44 002. Трима души работеха по нея. Мина някакъв служител и им каза да вземат 4 трупчета С4 и проблемите цели да се решат много бързо :D :D :D . Махаха кабината, макар и с не-голям успех. В депото чакаха 3 машини 52 ХХХ за нарязване. След обилен обяд с 2 големи пици, доста бира знаете за кого :D , отидохме да видим дали са и махнали кабината. Частично я бяха махнали и гледката вътре в кабината не беше никак добра. Неусетно часовете се изнизаха с приятната компания на двамата ми приятели и дойде време да си тръгвам. Но преди това Марио ме качи на 61 003 и с маневра ме повозиха до гарата :D. Преди да се кача, отидох да видя машината която щеше да ме върне обратно в Горна Оряховица. Беше 44 137. http://bgphoto.net/photos/17386/o632936863838750000.jpg
http://bgphoto.net/photos/17386/o632936863796250000.jpg
44137 Снимки : rexkos. Дано не се сърди, че му използвам снимките без да съм то питал. Впечатленията ми са както при 45 190. Скоростта след Мездра значително беше много по-голяма от сутринта. Преди гара Ресен спряхме, на входен светофор, може би не бе подаден сигнал за преминаване. Минута по-късно потеглихме. В Горна Оряховица пристигнахме 21.26 ч. минута по-рано от обявеното :D

Публикувано на: Вто Сеп 19, 2006 4:00 pm
от Mario Evstatiev
Днес има мездренска офанзива по София!

:arrow: 43 523 изолирана на гара Сф;

:arrow: 45 180 докара БВ 5622;

:arrow: 45 171 беше на Екипировката;

:arrow: 45 178 на Екипировката;

Имаше и пловдивски "файтери":

:arrow: 43 529 докара ПВ 30112;

:arrow: 43 535 беше на Екипировката;

Освен това:

:arrow: 33 001/002 дойде на "ново хале" за ТП;

:arrow: 44 078 днес е писана за ТП;

:arrow: 45 154 замина на чело на БВ 8611;

За сименса

Публикувано на: Чет Сеп 21, 2006 3:32 pm
от choveka_vlak
Днес около 14.40ч пристигна л-ва СИМЕНС с товарен влак от Сф. Есетствено бе посрещнат от Пловдивската група,ентусиасти и радетели на жп.-техниката. Тук искам да се извиня, че все още не съм в сътояние да предоставям снимки от мястото на събитието но!. Прави впечатление грациозното и сравнително много по-тихо движение, но пък за сметка на това, усмивката сама застава на лицето като чуеш потеглянето. Л-тива е с рекуперативна спирачка, като основна и пневматична. Много бяха въздишките на колегите!,но остава надеждата. В двете посоки л-тива вози сътави от по 400т, и от Пор.-замина в 15.45за Сф.

Публикувано на: Чет Сеп 21, 2006 4:37 pm
от bdz46
Не е сигурно как се отразява рекуперацията на нашите първобитни подстанции. Няма начин да изгърмят, но полезността на тази спирачка е малко съмнителна. В един момент може да започне да връща ток през подстанцията в мрежата, но тове не значи че електромера ще се завърти в обратно посока.