Мнения: 1131
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 7:26 pm

Днес се получи нещо като треинспотинг,без снимки и не много точен,но все пак.Отидох на гости в Надежда 1 от което има голям изглед към линията София-Волуяк-Драгоман.Към 1:29 часа посока софия премина една траверсоподбивачка Matisa,след нея в 1:55 44 1хх с товарен влак покока Драгоман,След малко в 2:11 чух пищяштата тромба на един лок.серия 61 теглещ дъъъъъъългия 1-вагонен влак от Перник през Ву.В 2:18 премина изолирана 06-тица посока Драгоман.2:24 33 ххх посока София.След дълъг престои на балкона в 15:26,чух една мнооого позната сфирка,загледах се към депо надежда и започна да се чува голямо сфистене след което се подаде парата а след нея и голямата сладурана 01.23,тъи като имам изглед от този балкон на няколко места между блоковете и най-накрая на едно голямо пространство зад салона на Skoda ауто се загледах зад салона,01.23 вървеше доста спокоино с тежкия си 26 вагонен товарен влак,когато преброих вагоните щях да падна.Е това е от мен за сега после може да има още 


Администратор
Малко трейнспотинг от мен без снимки. Сутринта ходих до депо Подуяне по работа и забелязах, че 44 066 се готви да излезе за БВ 2611. ЕМВ 32 101/102 беше пред цех "ЕМВ" за ремонт на компресор на 32 102. За случаен ремонт беше и 32 123/124. Пред цеха се беше събрала комисиля, която правеше опис на докараната от Кулата 32 081/082. Същата ще бъде възстановена за движение, след като през месец Февруари неизвестни апаши нагло изкъртиха пода и задигнаха силов кабелаж. Пред Експлоатацията беше 44 096, която се преглеждаше от шлосер и имаше някакъв малък ремонт по нея. ДТВ 30532 беше докаран от 46 026, която после послужи за маневра в района на "БДЖ - Кончар", където вкараха 46 211.9 в монтажния цех. При същото неофициално посещение в "Кончар" забелязах, че по 444 - 021 се работи усилено и между 4-ти и 5-ти заводски коловози в халето бяха строени поченто двата модула за реостатната спирачка, вентилатор за главния охлаждащ блок, шкаф за спомагателните машини и тягови модулни блокове. Няколко монтажници полагаха кабелаж, а пневматиците бяха запретнали ръкави по спирачката на машината. По 46 221.8 не се работи в момента, но се очаква след като завършат изпитанията на 46 211.9, комисия на БДЖ - ЕАД да одобри бъдеща модернизация на още 46 200.
64.19
Мнения: 1658
Регистриран на: Съб Фев 18, 2006 11:52 am
Малко безснимкова информация от мен.
Снощи 26.06 на гара Разделна начело на товарен влак бяха 43 541 и лок. 55-та серия. Малко след това нощният БВ 8636 учудващо беше с 43 309. Машината е в окаяно външно състояние, но явно това не пречи да тегли бързите влаци.
Тази сутрин БВ 2636 беше навреме докаран от 44 096. БВ 3621 беше начело с 44 083, странното за този влак, е че винаги е бил със синя или синьо-жълта 46-ца.
Снощи 26.06 на гара Разделна начело на товарен влак бяха 43 541 и лок. 55-та серия. Малко след това нощният БВ 8636 учудващо беше с 43 309. Машината е в окаяно външно състояние, но явно това не пречи да тегли бързите влаци.
Тази сутрин БВ 2636 беше навреме докаран от 44 096. БВ 3621 беше начело с 44 083, странното за този влак, е че винаги е бил със синя или синьо-жълта 46-ца.

Администратор
Бургас нямат машини. Даже ползват машини на ГО, което е показателно колко са закъсали. Има много спрени 46 и за това закъсват за машини. Проблемите ще се увеличат като се почне с поредната вълна от късане на оси. В момента в Бургас едвам кърпят положението за ТВ с 46, останалото е с 44/45 на София, ГО, СЗ и ПО. В другите депа положението е не по - розово. София няма машини, ГО също, Варненци пък и те нямат и за това карат всякакви чижди машини. Онази сутрин 3636 е бил с 43 541.
64.19
Мнения: 1658
Регистриран на: Съб Фев 18, 2006 11:52 am
Мнения: 1658
Регистриран на: Съб Фев 18, 2006 11:52 am
Здравейте, днес 32 077/078 беше в цех ЕМВ за случаен ремонт, както и 32 117/118 за ТП. Пред Екипировката заснехме тези електровози и видяхме няколко ЕМВ-та: 44 087 беше за УБВ 3601. 43 525 чакаше изход за 30 531. 32 115/116 пристигна от ПВ 10224 за ПВ 10113, 32 099/100 беше ПВ 10115 и 44 137 от ПВ 20110 за МБВ 4660. 44 096 за БВ 5623. 44 148 по-късно щеше да излезе за БВ 2637.
Последно промяна от 42 072.9 на Чет Юли 06, 2006 5:09 pm, променено общо 2 пъти.

Администратор

Мнения: 507
Регистриран на: Пет Авг 04, 2006 5:58 pm

Вчера 12.09 реших да се видя с lok 45 111 и KRAKOMOBILA в София. Реших, че е най-добре да пътувам с Янтрата, хем е удобна, хем няма толкова навалица. Станах в 3.30 h, приготвих си нещо за хапване, хванах си такси и на гара Горна Оряховица. Направи ми впечатление, че имаше доста хора, макар и рания час. Вагоните още небяха докарани и реших през това време да си взема билет за първа класа за отиване и влъщане с Янтрата. След като свърших това, излязох на перона и седнах на една пейка. Вагоните 63 серия, 5 на брой, бяха докарани от дежурна 55 ХХХ. След няколко минути от депото се показа 45 190. Качих се почти веднага след като я прикачиха. Направи ми впечатление, че много бързо вагона се затопли. На вън беше най-много 15 градуса. Потеглихме на време 5,00 ч. Във вагона имаше не-повече от 10 души, които след излизане от гарата, заспаха. Май само аз бях будния. Едно красиво момиче на 18, 19 години най ми хареса но беше с баща си
освен, че само се гледахме, за друго нямаше как да стане
. Както бях чул, горнооряховските електровози били най-добрите в цяла България и това наистина се оказа така. Ускорението на машината е постепенно и много плавно. Спирането също. До гара Мездра скоростта ненамаляваше под 85 км/ч, освен в гарите. След гара Мездра скоростта ненадхвърля 65 км/ч. Имаше лек инцидент. Влака влезе в отклонение най-малко със 75 км/ч. Вагоните силно се разтресоха и всичко което беше по масичките падна на земята, след което влака спря. От задния вагон се чу някакво пищене, най-вероятно от задействана спирачка. Престояхме 10 минути. Най-вероятно не е бил подаден сигнал за отклонение или грешно обозночение на стрелката. Природата след гара Мездра е невероятна. С думи неможе да се опише. За съжаление неразполагам с фотоапарат за да Ви покажа за какво става на въпрос. В София пристигнах в 9.27 ч. 10 минути по рано от обявеното пристигане. С lok 45 111 и KRAKOMOBILA си прекарах много добре. Първото нещо което ни дойде на акъл, беше да отидем до депото на централна гара. Видяхме в него 44 002. Трима души работеха по нея. Мина някакъв служител и им каза да вземат 4 трупчета С4 и проблемите цели да се решат много бързо
. Махаха кабината, макар и с не-голям успех. В депото чакаха 3 машини 52 ХХХ за нарязване. След обилен обяд с 2 големи пици, доста бира знаете за кого
, отидохме да видим дали са и махнали кабината. Частично я бяха махнали и гледката вътре в кабината не беше никак добра. Неусетно часовете се изнизаха с приятната компания на двамата ми приятели и дойде време да си тръгвам. Но преди това Марио ме качи на 61 003 и с маневра ме повозиха до гарата
. Преди да се кача, отидох да видя машината която щеше да ме върне обратно в Горна Оряховица. Беше 44 137. http://bgphoto.net/photos/17386/o632936863838750000.jpg
http://bgphoto.net/photos/17386/o632936863796250000.jpg
44137 Снимки : rexkos. Дано не се сърди, че му използвам снимките без да съм то питал. Впечатленията ми са както при 45 190. Скоростта след Мездра значително беше много по-голяма от сутринта. Преди гара Ресен спряхме, на входен светофор, може би не бе подаден сигнал за преминаване. Минута по-късно потеглихме. В Горна Оряховица пристигнахме 21.26 ч. минута по-рано от обявеното







http://bgphoto.net/photos/17386/o632936863796250000.jpg
44137 Снимки : rexkos. Дано не се сърди, че му използвам снимките без да съм то питал. Впечатленията ми са както при 45 190. Скоростта след Мездра значително беше много по-голяма от сутринта. Преди гара Ресен спряхме, на входен светофор, може би не бе подаден сигнал за преминаване. Минута по-късно потеглихме. В Горна Оряховица пристигнахме 21.26 ч. минута по-рано от обявеното


Администратор
Днес има мездренска офанзива по София!
43 523 изолирана на гара Сф;
45 180 докара БВ 5622;
45 171 беше на Екипировката;
45 178 на Екипировката;
Имаше и пловдивски "файтери":
43 529 докара ПВ 30112;
43 535 беше на Екипировката;
Освен това:
33 001/002 дойде на "ново хале" за ТП;
44 078 днес е писана за ТП;
45 154 замина на чело на БВ 8611;




Имаше и пловдивски "файтери":


Освен това:



64.19

Глобален модератор
Днес около 14.40ч пристигна л-ва СИМЕНС с товарен влак от Сф. Есетствено бе посрещнат от Пловдивската група,ентусиасти и радетели на жп.-техниката. Тук искам да се извиня, че все още не съм в сътояние да предоставям снимки от мястото на събитието но!. Прави впечатление грациозното и сравнително много по-тихо движение, но пък за сметка на това, усмивката сама застава на лицето като чуеш потеглянето. Л-тива е с рекуперативна спирачка, като основна и пневматична. Много бяха въздишките на колегите!,но остава надеждата. В двете посоки л-тива вози сътави от по 400т, и от Пор.-замина в 15.45за Сф.
В спора се ражда истината!. - А тя боли!!!. http://fedya.snimka.bg/daily/lokomotivi ... 9.18147603
Информация
Модератори