Страница 3 от 5
Публикувано на: Съб Авг 22, 2009 6:55 pm
от shotik
Името на машиниста на втората снимка е Валери Стойчев,машинист и по късно инструктор на серия 06
Публикувано на: Съб Авг 22, 2009 6:57 pm
от Mario Evstatiev
Именно той е. В момента старши на мотрисата е инструктор Ангел Алексиев, а като негов заместник е машиниста Славчо Попов, който иначе работи на ДМВ 10 предимно. Всички са много съвестни и точни колеги и си пазят машината.
Вальо Стойчев ми е разказвал за оригиналната скоростомерна инсталация, чиито записващ апарат пазеше някъде, но така и не го намери до пенсионирането си...
19.001
Публикувано на: Съб Авг 22, 2009 7:11 pm
от shotik
Машинист Владимир Владимиров/снимано е с големо увеличение и е мътно/

Васил Попов
Владимир Владимиров
и аз-Тодор Георгиев
в Кюстендил
Публикувано на: Съб Авг 22, 2009 7:14 pm
от Mario Evstatiev
Браво, добри снимки, колегите ги познавам. Само този Владимир не мога да се сетя кой е. Васил Евстатиев Попов още работи и вози влакове. Иначе интересно е да се разкаже малко повече за пътуванията на 19 001.7 и защо не е боядисана както оригинално с винен металик и кремаво, а е минато на червено след ремонта.
Публикувано на: Съб Авг 22, 2009 7:36 pm
от VESO
Нали като ходим в Ремиза , ще я видим?

Публикувано на: Съб Авг 22, 2009 7:39 pm
от Mario Evstatiev
VESO написа:Нали като ходим в Ремиза , ще я видим?

В момента 19 001.7 е в дизелов цех в депо София за малко ремонти. Но това не пречи да я видим там. Иначе много ми е интересно какви ремонти е минавала до сега. Вътре не епроменяно нищо, като изключим новата кафе - машина в бара. Отвън обаче цветовете са различни.
Публикувано на: Съб Авг 22, 2009 8:06 pm
от VESO
Време е да се промени нещо - предложеният от Labros кран за наливна бира в бара ми се вижда нелоша идея.

Публикувано на: Нед Авг 23, 2009 4:58 am
от Mario Evstatiev
VESO написа:Време е да се промени нещо - предложеният от Labros кран за наливна бира в бара ми се вижда нелоша идея.

Ами не би била лоша идеята за крана. И без това БДЖ вече се върза с договор с "Каменица", тъй, че няма проблем. А и в новото и амплоа като туристическа мотриса, англичаните и другите групи няма да се разсърдят ако в жегата ударят по някоя и друга наливна

А място за инсталацията бол! Отдолу под бара има достатъчно място за агрегата.
Публикувано на: Пон Авг 24, 2009 12:46 pm
от Labros
Ако се направи това чехи и англичани ще се изтрепят да правят заявки за туристически пътувания.
Публикувано на: Пон Авг 24, 2009 10:01 pm
от Mario Evstatiev
Labros написа:Ако се направи това чехи и англичани ще се изтрепят да правят заявки за туристически пътувания.
По принзип е така, но последната дума има Маркетинговия отдел на БДЖ. Освен това първо трябва да се оправи пропуска на охладителна вода от блока на 1-ви дизел двигател, след което да се мисли друго по мотрисата.
Публикувано на: Пон Авг 24, 2009 10:30 pm
от 07
lok45111 написа:Labros написа:Ако се направи това чехи и англичани ще се изтрепят да правят заявки за туристически пътувания.
По принзип е така, но последната дума има Маркетинговия отдел на БДЖ. Освен това първо трябва да се оправи пропуска на охладителна вода от блока на 1-ви дизел двигател, след което да се мисли друго по мотрисата.
Блока ли е пукнат или тапа е дала фира? Или е загнил блока оклолот тапа?
Публикувано на: Вто Авг 25, 2009 7:35 am
от Mario Evstatiev
Спукан блок. Хубавото е, че в нашето отделение "Дизелови двигатели" могат да наваряват всякакъв вид блокове, а и пукнатината е малка, тъй, че няма да оставят мотрисата да "си я убие Господ в тръните". Вероятно в близките седмици ще демонтират ДД за ремонт. Иначе мотрисата е и ГРСС.
Публикувано на: Пет Сеп 04, 2009 6:09 am
от Mario Evstatiev
Вчера се пратиха за ревизия манометрите на 19 001.7, проблемите по двигателя са оправени, сега се привършва ГРСС-то.
Публикувано на: Нед Окт 04, 2009 11:34 pm
от veselintodorov
Дали на този кренвирш са му испълвали някога километража на125km/h
докато са експлоатирали мотрисата редовно.
Публикувано на: Нед Окт 04, 2009 11:36 pm
от Nikss
Според мен няма подвижен състав на който да не му е изпълван километража когато е бил на проби след доставяне (т.е. още нов). А щом е възможно да се движи със 125 е възможно и да се е движила с толкова стига да е имало участъци, които го позволяват и когато се е движила.