Името на машиниста на втората снимка е Валери Стойчев,машинист и по късно инструктор на серия 06VESO написа:Ако тази мотриса излезе на път,от пневматичната и система няма да остане нищо.Тя е много финна и "нежна" и затова 19-00-ката се използва рядко,предимно за служебни пътувания.Нейни снимки може да се видят тук:
http://www.railfaneurope.net/pix/bg/die ... 9/pix.html
Ето още 2 фотографии:
http://railwaymodeling.com/photogallery ... 29-01b.JPG
http://railwaymodeling.com/photogallery ... 29-01a.JPG

Администратор
Именно той е. В момента старши на мотрисата е инструктор Ангел Алексиев, а като негов заместник е машиниста Славчо Попов, който иначе работи на ДМВ 10 предимно. Всички са много съвестни и точни колеги и си пазят машината.
Вальо Стойчев ми е разказвал за оригиналната скоростомерна инсталация, чиито записващ апарат пазеше някъде, но така и не го намери до пенсионирането си...
Вальо Стойчев ми е разказвал за оригиналната скоростомерна инсталация, чиито записващ апарат пазеше някъде, но така и не го намери до пенсионирането си...
64.19

Машинист Владимир Владимиров/снимано е с големо увеличение и е мътно/



Васил Попов

Владимир Владимиров

и аз-Тодор Георгиев
в Кюстендил

Администратор
Браво, добри снимки, колегите ги познавам. Само този Владимир не мога да се сетя кой е. Васил Евстатиев Попов още работи и вози влакове. Иначе интересно е да се разкаже малко повече за пътуванията на 19 001.7 и защо не е боядисана както оригинално с винен металик и кремаво, а е минато на червено след ремонта.
64.19

Администратор
В момента 19 001.7 е в дизелов цех в депо София за малко ремонти. Но това не пречи да я видим там. Иначе много ми е интересно какви ремонти е минавала до сега. Вътре не епроменяно нищо, като изключим новата кафе - машина в бара. Отвън обаче цветовете са различни.VESO написа:Нали като ходим в Ремиза , ще я видим?
64.19

Администратор
Ами не би била лоша идеята за крана. И без това БДЖ вече се върза с договор с "Каменица", тъй, че няма проблем. А и в новото и амплоа като туристическа мотриса, англичаните и другите групи няма да се разсърдят ако в жегата ударят по някоя и друга наливнаVESO написа:Време е да се промени нещо - предложеният от Labros кран за наливна бира в бара ми се вижда нелоша идея.

64.19

Мнения: 1990
Регистриран на: Вто Дек 26, 2006 1:40 pm

Администратор
По принзип е така, но последната дума има Маркетинговия отдел на БДЖ. Освен това първо трябва да се оправи пропуска на охладителна вода от блока на 1-ви дизел двигател, след което да се мисли друго по мотрисата.Labros написа:Ако се направи това чехи и англичани ще се изтрепят да правят заявки за туристически пътувания.
64.19
Блока ли е пукнат или тапа е дала фира? Или е загнил блока оклолот тапа?lok45111 написа:По принзип е така, но последната дума има Маркетинговия отдел на БДЖ. Освен това първо трябва да се оправи пропуска на охладителна вода от блока на 1-ви дизел двигател, след което да се мисли друго по мотрисата.Labros написа:Ако се направи това чехи и англичани ще се изтрепят да правят заявки за туристически пътувания.

Администратор

Администратор

Информация
Модератори