Мнения: 236
Регистриран на: Чет Мар 22, 2007 10:47 pm
Местоположение: София
Обратна връзка:

Мнение от shotik »

VESO написа:Ако тази мотриса излезе на път,от пневматичната и система няма да остане нищо.Тя е много финна и "нежна" и затова 19-00-ката се използва рядко,предимно за служебни пътувания.Нейни снимки може да се видят тук:
http://www.railfaneurope.net/pix/bg/die ... 9/pix.html
Ето още 2 фотографии:
http://railwaymodeling.com/photogallery ... 29-01b.JPG
http://railwaymodeling.com/photogallery ... 29-01a.JPG
Името на машиниста на втората снимка е Валери Стойчев,машинист и по късно инструктор на серия 06
Администратор
Мнения: 7749
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 3:58 pm
Местоположение: София
Администратор

Мнение от Mario Evstatiev »

Именно той е. В момента старши на мотрисата е инструктор Ангел Алексиев, а като негов заместник е машиниста Славчо Попов, който иначе работи на ДМВ 10 предимно. Всички са много съвестни и точни колеги и си пазят машината.

Вальо Стойчев ми е разказвал за оригиналната скоростомерна инсталация, чиито записващ апарат пазеше някъде, но така и не го намери до пенсионирането си...
64.19
Мнения: 236
Регистриран на: Чет Мар 22, 2007 10:47 pm
Местоположение: София
Обратна връзка:
19.001

Мнение от shotik »

Изображение

Машинист Владимир Владимиров/снимано е с големо увеличение и е мътно/

Изображение


Изображение

Изображение
Васил Попов


Изображение

Владимир Владимиров

Изображение

и аз-Тодор Георгиев
в Кюстендил
Администратор
Мнения: 7749
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 3:58 pm
Местоположение: София
Администратор

Мнение от Mario Evstatiev »

Браво, добри снимки, колегите ги познавам. Само този Владимир не мога да се сетя кой е. Васил Евстатиев Попов още работи и вози влакове. Иначе интересно е да се разкаже малко повече за пътуванията на 19 001.7 и защо не е боядисана както оригинално с винен металик и кремаво, а е минато на червено след ремонта.
64.19
Модератор
Мнения: 7683
Регистриран на: Вто Яну 31, 2006 5:49 pm
Местоположение: Пловдив
Аватар
Модератор

Мнение от VESO »

Нали като ходим в Ремиза , ще я видим? :D
Администратор
Мнения: 7749
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 3:58 pm
Местоположение: София
Администратор

Мнение от Mario Evstatiev »

VESO написа:Нали като ходим в Ремиза , ще я видим? :D
В момента 19 001.7 е в дизелов цех в депо София за малко ремонти. Но това не пречи да я видим там. Иначе много ми е интересно какви ремонти е минавала до сега. Вътре не епроменяно нищо, като изключим новата кафе - машина в бара. Отвън обаче цветовете са различни.
64.19
Модератор
Мнения: 7683
Регистриран на: Вто Яну 31, 2006 5:49 pm
Местоположение: Пловдив
Аватар
Модератор

Мнение от VESO »

Време е да се промени нещо - предложеният от Labros кран за наливна бира в бара ми се вижда нелоша идея. :lol:
Администратор
Мнения: 7749
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 3:58 pm
Местоположение: София
Администратор

Мнение от Mario Evstatiev »

VESO написа:Време е да се промени нещо - предложеният от Labros кран за наливна бира в бара ми се вижда нелоша идея. :lol:
Ами не би била лоша идеята за крана. И без това БДЖ вече се върза с договор с "Каменица", тъй, че няма проблем. А и в новото и амплоа като туристическа мотриса, англичаните и другите групи няма да се разсърдят ако в жегата ударят по някоя и друга наливна :wink: А място за инсталацията бол! Отдолу под бара има достатъчно място за агрегата.
64.19
Мнения: 1990
Регистриран на: Вто Дек 26, 2006 1:40 pm

Мнение от Labros »

Ако се направи това чехи и англичани ще се изтрепят да правят заявки за туристически пътувания.
Администратор
Мнения: 7749
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 3:58 pm
Местоположение: София
Администратор

Мнение от Mario Evstatiev »

Labros написа:Ако се направи това чехи и англичани ще се изтрепят да правят заявки за туристически пътувания.
По принзип е така, но последната дума има Маркетинговия отдел на БДЖ. Освен това първо трябва да се оправи пропуска на охладителна вода от блока на 1-ви дизел двигател, след което да се мисли друго по мотрисата.
64.19
Аватар
07
Мнения: 1279
Регистриран на: Пон Фев 13, 2006 11:05 am
Местоположение: Бургас
Аватар

Мнение от 07 »

lok45111 написа:
Labros написа:Ако се направи това чехи и англичани ще се изтрепят да правят заявки за туристически пътувания.
По принзип е така, но последната дума има Маркетинговия отдел на БДЖ. Освен това първо трябва да се оправи пропуска на охладителна вода от блока на 1-ви дизел двигател, след което да се мисли друго по мотрисата.
Блока ли е пукнат или тапа е дала фира? Или е загнил блока оклолот тапа?
Администратор
Мнения: 7749
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 3:58 pm
Местоположение: София
Администратор

Мнение от Mario Evstatiev »

Спукан блок. Хубавото е, че в нашето отделение "Дизелови двигатели" могат да наваряват всякакъв вид блокове, а и пукнатината е малка, тъй, че няма да оставят мотрисата да "си я убие Господ в тръните". Вероятно в близките седмици ще демонтират ДД за ремонт. Иначе мотрисата е и ГРСС.
64.19
Администратор
Мнения: 7749
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 3:58 pm
Местоположение: София
Администратор

Мнение от Mario Evstatiev »

Вчера се пратиха за ревизия манометрите на 19 001.7, проблемите по двигателя са оправени, сега се привършва ГРСС-то.
64.19
Мнения: 151
Регистриран на: Съб Сеп 12, 2009 1:54 pm
Местоположение: София

Мнение от veselintodorov »

Дали на този кренвирш са му испълвали някога километража на125km/h
докато са експлоатирали мотрисата редовно.
Мнения: 6143
Регистриран на: Чет Яну 18, 2007 9:51 pm
Местоположение: червен бряг
Обратна връзка:

Мнение от Nikss »

Според мен няма подвижен състав на който да не му е изпълван километража когато е бил на проби след доставяне (т.е. още нов). А щом е възможно да се движи със 125 е възможно и да се е движила с толкова стига да е имало участъци, които го позволяват и когато се е движила.
Публикувай отговор

Обратно към “Салонни и специални вагони и мотриси | Salon and special carriages and railcars”

Информация