Страница 3 от 4
Публикувано на: Сря Сеп 23, 2009 2:20 pm
от Labros
Всички теснопътни вагони, независимо стари или модернизирани са с по един нуждник. На старите е посредата на вагона, а на модернизираните в единия край.
Публикувано на: Нед Окт 11, 2009 6:29 pm
от veselintodorov
Е вече в кой век живеем в света на PVC дограмите ако не се и отварят прозорците ще е вече забавно. а на снимката на вагона отвътре седалките наподобява тези обновените автобуси сетра за дълги пътувания на, които и един прозорец не им се отваря само някакъв климатик на тавана има за проветряване и обстановкота става доста задушаваща.

Публикувано на: Нед Окт 11, 2009 6:50 pm
от Mario Evstatiev
Теснопътните вагони нямат климатик и трудно може да им се монтира такъв. Поне аз не виждам вариант, тъй като използваните локомотиви нямат електрическо захранване на влака, а всички вагони нямат предвиден магистрален кабел. На мен би ми било интересно как може да се качи климатик на такъв вагон

Публикувано на: Нед Окт 11, 2009 6:53 pm
от 07
lok45111 написа:Теснопътните вагони нямат климатик и трудно може да им се монтира такъв. Поне аз не виждам вариант, тъй като използваните локомотиви нямат електрическо захранване на влака, а всички вагони нямат предвиден магистрален кабел. На мен би ми било интересно как може да се качи климатик на такъв вагон

Може - слага им се генератор с привод от някоя колос и си имат захранване даже може да се сложи на един вагон по голям генератор и да служи като майка за още няколко.........
Публикувано на: Нед Юни 13, 2010 11:28 pm
от VESO
Днес , докато преминавах покрай Септември , забелязах втори светлосин теснопътен вагон.Нека , който има възможност в следващата седмица да отиде и да до види.На външен вид ми се стори еднакъв с досегашния и ако не бяха двата един до друг , нямаше да ми направи впечатление.
Да напомня - досегашният е с номер 659 , изглежда
така и има
такъв интериор.
Публикувано на: Нед Юни 13, 2010 11:43 pm
от bdz46
Еднакви са двата. Днес бяха на 16104/16107.
Новите прозорци си имат чалъм за отваряне. Има едно палче, което се дърпа нагоре и прозореца може да се откачва от ограничителите и да се отваря до долу.
Публикувано на: Пон Юни 14, 2010 5:38 am
от Nikss
Това е страхотно! Да знам в какво да пътувам когато стигна до обиколката на тъз линия.

Публикувано на: Пон Юни 14, 2010 9:46 am
от SoAlien
bdz46 написа:Еднакви са двата. Днес бяха на 16104/16107.
Новите прозорци си имат чалъм за отваряне. Има едно палче, което се дърпа нагоре и прозореца може да се откачва от ограничителите и да се отваря до долу.
Много добра новина. Дано хората бързо научат за това, особено сега в жегите...
Публикувано на: Нед Авг 22, 2010 4:57 pm
от VESO
Снимка от днес на 3-те (засега) сини теснопътни вагона.Фотогафията е правена от 1621 и вагоните в компанията на единствения зелен предполагам се подготвят за 16105 / 16108.
Публикувано на: Нед Авг 22, 2010 8:04 pm
от assen5
Този състав го видях в междугарието Банско-Разлог на 16108(населеност 50-60%), а пък преспах в района на Бобов дол и мернах едновагонния ПВ 51202(лок 44100). Все забавни влакове.
Публикувано на: Чет Авг 26, 2010 9:32 pm
от Nikss
16104 го мернах няколко пъти и останах изненадан, че вози от старите вагони с отварящите се джамове, което е добре.

Публикувано на: Пет Авг 27, 2010 12:42 am
от VESO
Всеки път е различно и вече не знам на колко дни разменят съставите.Първоначално 3-те сини бяха на 16103 / 16106 , сега са на 16105 / 16108 , другата двойка - 16107 / 16102 беше изцяло с отварящи се прозорци от старите , днес два от тях бяха модернизирани.На 16101 / 16104 имаше по един модернизиран и три от старите , после съотношението се промени 2:2 , така че влаковете са на принципа на каквото се случи.
Публикувано на: Вто Сеп 07, 2010 5:41 am
от 760mm
Следва ли да предположим, че сините вагони са от Дунавската теснолинейка? Иначе защо ще решат да ги правят сини въобще; по принцип сините бяха ливрея за Дунавската; а зелените за Родопската. Или може би ги гласят за възстановяването на 15-та

Публикувано на: Вто Сеп 07, 2010 9:41 am
от Saruman
15-та е Вакарел - Чукурово и не е теснолинейна, може би си имал впредвид 17-та Пазарджик - Варвара.
Публикувано на: Вто Сеп 07, 2010 3:34 pm
от 760mm
Леле-леле, изложих се сериозно! Не, имах предвид Червен бряг-Оряхово! Кой номер е била?