Страница 3 от 6

Публикувано на: Пон Дек 04, 2006 5:44 pm
от ozzy
lok45111 написа:
bdz46 написа:На лок серия 45 и на 44 001 и 002 реостата не се изключва при екстрено спиране.
ЗА 45 съм съгласен, но за 44 001/002 ми се върти нещо в главата, че отпадат спирачните контактори... :roll:
Мен пък ми се върти в главата, че като падне налягането под 3,2 атмосфери и пада ГВП-то

Публикувано на: Пон Дек 04, 2006 5:53 pm
от Mario Evstatiev
Дали пада ГВП или СК, все машината остава без реостат. На 45-та серия и екстрено да удариш пак машината не държи пневматично, а само реостатно. Това го проумейте. На 44 001 и 44 002 се разпада директно веригата на реостата и сам се сещай.

Публикувано на: Пон Дек 04, 2006 7:22 pm
от bdz46
Според литературата при 44 001 и 002 реостата не отпада, а пнвматично държи само когато реостата не може да реализира по-голяма спирачна сила от пневматичната спирачка (разбирай при малка скорост). ГВП няма защо да изключва.

Публикувано на: Пон Дек 04, 2006 7:28 pm
от 44142
няма такова нещо. лок просто не минава в тяга ако не се натиснат някой бутони та да може да се натисне при откачане. междо другото 46219 най сетне е влязла за ремонт но май ще е подемен. 44002 трябва вече да е в ПД и да я подготвят за боя. 44001 все още чака ред за ГПР. дочух нещо че май ще връщаме сименса в германия и няма да го караме.

Публикувано на: Пон Дек 04, 2006 7:35 pm
от bdz46
За тяга е ясно, но при задържане с кранмашиниста лок държи с реостат и би трябвало да продължи да държи с реостата и при екстрено спиране.

Публикувано на: Пон Дек 04, 2006 7:38 pm
от 44142
много ясно че държи.

Публикувано на: Пон Дек 04, 2006 7:41 pm
от 44-134
значи за 44 00х немога да говоря но при 46 2хх и в частност 46 229 провода падне ли под 5 атмосфери и веднага машината започва да държи с реостат и е много лошо когато се закачи помощна отпред защото се случва на предната машина 5-те атмосфери да не отговарят на 5-те на 229 и тогава дадеш ли джойстика на тяга тя започва да държи

Публикувано на: Вто Дек 05, 2006 2:08 pm
от 42 072.9
44142 написа:няма такова нещо. лок просто не минава в тяга ако не се натиснат някой бутони та да може да се натисне при откачане. междо другото 46219 най сетне е влязла за ремонт но май ще е подемен. 44002 трябва вече да е в ПД и да я подготвят за боя. 44001 все още чака ред за ГПР. дочух нещо че май ще връщаме сименса в германия и няма да го караме.

Затова ли организират курс в депото за 46200 а не за Сименса ?

Публикувано на: Вто Дек 05, 2006 5:55 pm
от bdz46
Не е за това. Просто депо Сф ще има 2-3 машини 46 200, а сименса е само един.

Публикувано на: Сря Дек 06, 2006 12:37 am
от VESO
Кои машини ще са за София?Аз знам единствено за 238,а другата коя ще е? 221 ли?

Публикувано на: Сря Дек 06, 2006 8:51 am
от rexkos
VESO написа:Кои машини ще са за София?Аз знам единствено за 238,а другата коя ще е? 221 ли?
Вероятно 221. Ако има трета 46200 в София, то тя би трябвало да е 234, но тя е в процес на модернизация едва от около месец. :wink:

Публикувано на: Чет Дек 07, 2006 4:25 pm
от 42 072.9
238 ne sa q platili oshte, da ne govorim che byrgazlii shte si q iskat vednaga, dryg e vuprosa ako ostane za SF mashinata dosta shte se ozori sus tykashnite merodavni nakloni(podobno na izpitanite do sega 46200).

Публикувано на: Чет Дек 07, 2006 8:09 pm
от 46 242
Доколкото разбах, на 46 238 и монтират АЛС в момента и след това ще я пуснат. А това за 211 на Владая се съмнявам да е било "озорване". Ще попитам достоверни източници.

Публикувано на: Чет Дек 07, 2006 8:21 pm
от bdz46
211 не е ходила на Владая, озорила се е на Вакарел.

Публикувано на: Чет Дек 07, 2006 8:35 pm
от 46 242
Mного легенди се разправят за тези машини...Само дето не чухме,че са се озорвали между Вл.Павлов и Поморие...Машината се е представила отлично на Веринско-Вакарел.