Още повече ме дразни фактът, че Янтрата е единственият РБВ от движещите се тук по 2-ра, който спира на Рм, а редица други БВ подминават транзит - 2636/2637, 4611/4612. Е какво да говорим повече?
Когато се заговори за спирането на 4626 имаше предложен вариант съставът му (3 вагона) и лок да вървят като КПВ до Лк и на сутринта да се връщат като КПВ 20220, но така и не се реализира и сега 2627 е пародия до Мездра и се налага да се назначава ТСВ 20301, а всичките тези мъки могат да бъдат спестени. Цената е ясна - 3 вагона серия 21 43 и патица (или каквото там може - ако ще и 42-ка да е, не е проблем), но не е толкова трудно за реализация, отколкото да се съсипва времепътуването на нощен БВ по една от най-дългите дестинации.
