Още повече ме дразни фактът, че Янтрата е единственият РБВ от движещите се тук по 2-ра, който спира на Рм, а редица други БВ подминават транзит - 2636/2637, 4611/4612. Е какво да говорим повече?
Когато се заговори за спирането на 4626 имаше предложен вариант съставът му (3 вагона) и лок да вървят като КПВ до Лк и на сутринта да се връщат като КПВ 20220, но така и не се реализира и сега 2627 е пародия до Мездра и се налага да се назначава ТСВ 20301, а всичките тези мъки могат да бъдат спестени. Цената е ясна - 3 вагона серия 21 43 и патица (или каквото там може - ако ще и 42-ка да е, не е проблем), но не е толкова трудно за реализация, отколкото да се съсипва времепътуването на нощен БВ по една от най-дългите дестинации.
Когато се заговори за спирането на 4626 имаше предложен вариант съставът му (3 вагона) и лок да вървят като КПВ до Лк и на сутринта да се връщат като КПВ 20220, но така и не се реализира и сега 2627 е пародия до Мездра и се налага да се назначава ТСВ 20301, а всичките тези мъки могат да бъдат спестени. Цената е ясна - 3 вагона серия 21 43 и патица (или каквото там може - ако ще и 42-ка да е, не е проблем), но не е толкова трудно за реализация, отколкото да се съсипва времепътуването на нощен БВ по една от най-дългите дестинации.
Всички истински мъже бачкат в БДЖ!
БВ 2627 наистина генерира пътникопоток за спирките. Качващи има от Зверино най много. Аз пътувах заедно с футболни фенове и освен работниците съставлявахме повече от 70 процента от целия влак. Ако ни нямаше нас, сигурно щеше да е празно ... Като цяло населеността беше нелоша, но няма всеки ден футболни фвнове. Да речем сезонът в момента е слаб и донякъде това обеснява липсата на пътници, но тия спирания са много много досадни. Не те оставят да дремнеш /доколкото това е възможно с влак/ Смешно е, трагично е, но това е положението
Мнения: 198
Регистриран на: Вто Дек 30, 2008 1:06 pm
Модератор
Информация
Модератори