Впечатления от вчерашното ми пътуване до Септември с БВ 8611. Беше с 44 064 и 44 132, като първата ползваше трасе до Пловдив. 44 064 въпреки лошия си вид, се справяше доста добре. Същата е и 44 132, само дето изглежда по-добре от 44 064. Влакът беше в състав 1D, 4B и 1A за Варна, 3B и 1A за Бургас. И двата първокласни бяха серия 40. Всички второкласни без последния, която беше 50 серия (за Бургас), бяха 74 серия. Имаше немалко и от ремонтираните. Аз се настаних в едно празно купе в първокласния вагон за Варна. Вагонът видимо беше ремонтиран скоро. Сложени са нови възглавнички за главата. Заминахме от гара София навреме. На изхода на гарата се разминахме с 5-минутно закъснялата Диана начело с 44 135 в състав от 1AyBy, 1C и 3By вагона. На Подуяне в купето ми се качи един човек, на Елин Пелин от нашия вагон слязоха хора и аз успях да намеря свободно купе, откъдето снимах на воля. И така от Подуяне заминахме навреме. Със 100 km/h хвърчахме през наставовият път край кв. Слатина. Изключително приятно е да пътуваш със 100 по наставов път, като влакът трака като обезумял. След сп. Христо Смирненски обаче следва прочутото намаление "Ужас" от 40 km/h и така беше до гара Искър. От Искър до Побит камък пътят е безнаставов. Е, отвреме на време може да изтропа някое наставче.
До Елин Пелин скоростта беше 80 km/h, а от там до Побит камък около 100. На Елин Пелин мернах 52 100, която е частна собственост.
Междугарието Побит камък-Вакарел е за 65 km/h. Обаче на едно място има едно намаление 15 km/h, но е с малък фронт. След това обаче е потискащото дъълго намаление от 40 km/h. В междугарието се разминахме с МБВ 490, който беше с 44 060. Беше с 3 вагона, като първият бе сръбски спален, след него имаше спален на БДЖ, и накрая един син кокошарник серия 47. Снимки в междугарието Побит камък-Вакарел:
http://bgphoto.net/photos/17386/o633066062822308567.jpg
http://bgphoto.net/photos/17386/o633066062844343765.jpg
http://bgphoto.net/photos/17386/o633066062868879411.jpg
http://bgphoto.net/photos/17386/o633066062973116837.jpg
На Вакарел бяхме с 1 минута закъснение, поради намаленията тип "Ужас". Снимка на разклона за Чукурово. На гарата пък беше 45 169, която бе назначена като помощна в участъка Елин Пелин-Септември. От Вакарел заминахме навреме. На излизане от гарата двете Шкоди ускориха бясно и до Веринско скоростта беше плътно 100 km/h. На Веринско се разминахме с ПВ10224, обслужван от 32 095/096. След Ихтиман беше отклонен по необичаен път 2, тъй като в междугарието РП Немирово-Костенец. А защо ни отклониха на Ихтиман, а не на Немирово? Защото Немирово е разделен пост. Там няма стрелка, по която може да се премине на другия път. Общо зето това е гара без коловозно развитие, но не може да се нарече спирка защото има дежурни ръководители и защото дели две междугария. Неслучайно на това се казва "разделен пост". Иначе Немирово преди беше гара с 3 коловоза, сега обаче първият е изваден, като са останали само бетонните траверси. На РП-то спряхме за връчване на заповед за преминаване по необичаен път 2, тъй като по път 1 моторна дрезина подбиваше пътя. В участъка РП Немирово-Белово природата е много красива, обаче е в пълен контраст със скоростите. До РП Сестримо е 50 km/h, а от там до Белово е 65 km/h. Снимки в междугарието РП Немирово-Костенец:
http://bgphoto.net/photos/17386/o633066063412883129.jpg
http://bgphoto.net/photos/17386/o633066063444607563.jpg
http://bgphoto.net/photos/17386/o633066063477894777.jpg
http://bgphoto.net/photos/17386/o633066063757163563.jpg
http://bgphoto.net/photos/17386/o633066063784199657.jpg
На гара Костенец бяхме с 4 минути закъснение. Там 52 064 маневрираше с товарни вагони. В междугарието Костенец-РП Сестримо се разминахме с БВ 8610, теглен от пловдивската 44 099. Снимки в междугарието:
http://bgphoto.net/photos/17386/o633066063997519127.jpg
http://bgphoto.net/photos/17386/o633066064025649167.jpg
http://bgphoto.net/photos/17386/o633066064054873153.jpg
От целия път най-приятно впечатление ми направиха скалите край РП Сестримо:
http://bgphoto.net/photos/17386/o633066064091442205.jpg
http://bgphoto.net/photos/17386/o633066064118634577.jpg
След това нямаше нищо особено, освен че направих снимка в междугарието РП Сестримо-Белово и старото приемно здание на гара Белово. На Септември пристигнахме на 3-ти коловоз с 4 минути закъснение.

Междугарието Побит камък-Вакарел е за 65 km/h. Обаче на едно място има едно намаление 15 km/h, но е с малък фронт. След това обаче е потискащото дъълго намаление от 40 km/h. В междугарието се разминахме с МБВ 490, който беше с 44 060. Беше с 3 вагона, като първият бе сръбски спален, след него имаше спален на БДЖ, и накрая един син кокошарник серия 47. Снимки в междугарието Побит камък-Вакарел:
http://bgphoto.net/photos/17386/o633066062822308567.jpg
http://bgphoto.net/photos/17386/o633066062844343765.jpg
http://bgphoto.net/photos/17386/o633066062868879411.jpg
http://bgphoto.net/photos/17386/o633066062973116837.jpg
На Вакарел бяхме с 1 минута закъснение, поради намаленията тип "Ужас". Снимка на разклона за Чукурово. На гарата пък беше 45 169, която бе назначена като помощна в участъка Елин Пелин-Септември. От Вакарел заминахме навреме. На излизане от гарата двете Шкоди ускориха бясно и до Веринско скоростта беше плътно 100 km/h. На Веринско се разминахме с ПВ10224, обслужван от 32 095/096. След Ихтиман беше отклонен по необичаен път 2, тъй като в междугарието РП Немирово-Костенец. А защо ни отклониха на Ихтиман, а не на Немирово? Защото Немирово е разделен пост. Там няма стрелка, по която може да се премине на другия път. Общо зето това е гара без коловозно развитие, но не може да се нарече спирка защото има дежурни ръководители и защото дели две междугария. Неслучайно на това се казва "разделен пост". Иначе Немирово преди беше гара с 3 коловоза, сега обаче първият е изваден, като са останали само бетонните траверси. На РП-то спряхме за връчване на заповед за преминаване по необичаен път 2, тъй като по път 1 моторна дрезина подбиваше пътя. В участъка РП Немирово-Белово природата е много красива, обаче е в пълен контраст със скоростите. До РП Сестримо е 50 km/h, а от там до Белово е 65 km/h. Снимки в междугарието РП Немирово-Костенец:
http://bgphoto.net/photos/17386/o633066063412883129.jpg
http://bgphoto.net/photos/17386/o633066063444607563.jpg
http://bgphoto.net/photos/17386/o633066063477894777.jpg
http://bgphoto.net/photos/17386/o633066063757163563.jpg
http://bgphoto.net/photos/17386/o633066063784199657.jpg
На гара Костенец бяхме с 4 минути закъснение. Там 52 064 маневрираше с товарни вагони. В междугарието Костенец-РП Сестримо се разминахме с БВ 8610, теглен от пловдивската 44 099. Снимки в междугарието:
http://bgphoto.net/photos/17386/o633066063997519127.jpg
http://bgphoto.net/photos/17386/o633066064025649167.jpg
http://bgphoto.net/photos/17386/o633066064054873153.jpg
От целия път най-приятно впечатление ми направиха скалите край РП Сестримо:
http://bgphoto.net/photos/17386/o633066064091442205.jpg
http://bgphoto.net/photos/17386/o633066064118634577.jpg
След това нямаше нищо особено, освен че направих снимка в междугарието РП Сестримо-Белово и старото приемно здание на гара Белово. На Септември пристигнахме на 3-ти коловоз с 4 минути закъснение.
Последно промяна от rexkos на Пет Фев 09, 2007 12:23 pm, променено общо 2 пъти.
Един вагон, ама пълен! (4627)
Поздравления за описанието и снимките!Забелязах доста неща,които ми харесаха.Както от клипа се вижда,8610 пак е с 4 вагона и фургон.Все пак от бързото му префучаване при разминаването,се забелязва нелоша населеност.
Какво се е случило,та светофорът от снимката ти е кръстосан?
Тази снимка пък е покрай завоя на ВЕЦ "Момина Клисура".Минута след това,от лявата страна (от която снимаш ) се вижда изравнителната стена на ВЕЦ-а,където постъпва вода от ПАВЕЦ "Чаира",разположена край яз.Белмекен,нагоре в планината.Въпросът ми е за самата снимка.На това място имаше намаление от 80км/ч.Още ли си стои?
Какво се е случило,та светофорът от снимката ти е кръстосан?
Тази снимка пък е покрай завоя на ВЕЦ "Момина Клисура".Минута след това,от лявата страна (от която снимаш ) се вижда изравнителната стена на ВЕЦ-а,където постъпва вода от ПАВЕЦ "Чаира",разположена край яз.Белмекен,нагоре в планината.Въпросът ми е за самата снимка.На това място имаше намаление от 80км/ч.Още ли си стои?
По въпроса за намалението. Такова намаление не може да има, защото там скоростта по КР е 65 km/h.
Иначе много се радвам, че ти харесаха снимките и описанието. Но това не е всичко. Ще има и още.

Иначе много се радвам, че ти харесаха снимките и описанието. Но това не е всичко. Ще има и още.

Един вагон, ама пълен! (4627)
Ето го и най-после и описанието от връщането ми от Септември.
БВ 1620 пристигна на гарата 2 минути преди време начело с първия банан. Бананът беше облечен със синя пижама и имаше пантограф Шкода на главата си.
Краката му бяха къси, но бързи - за 130. Заминахме навреме. Качих се в първата класа в 3-тия EX-D= вагон (червен). До Белово делях купе с един човек и после до София бях сам. Междугарието Белово-Септември е за 80 km/h. Между София и Септември участъците с наставов път са само София-Искър (по път 2 е София-Подуяне), Побит камък-Вакарел и РП Немирово-Белово. На всички останали места пътят е безнаставов - на места вози плавно, а пък на други блъска.
На Белово бяхме навреме.
Както вече споменах пътуваш в 1-ва класа. Какво представлява този вагон. Има 3 салона, като 2 от тях (в краищата на вагона) са 2-ра класа (в протежение на 3 прозореца на салон). По средата е 1-ва класа (в протежение на 5 прозореца). 1-ва класа е манжда с грозде - не може да се каже дали е купе или салон. Първо има нормално купе без врати. След това в протежение на 3 прозореца е купе-салон - седалките са подредени като в купетата и има над тях има рафт за багаж, обаче няма нито врати, нито стени. Т.е. ако примерно пиеш Кола или Спрайт, някой съвсем спокойно може да те гледа от съседното купе. И накрая има едно купе за пушачи (eдинственото първокласно такова във вагона). То пак е без врати, но с нормални червено-розови стени. Със специална стъклена врата в коридора, това купе е изолирано от останалите, защото е за пушачи. Именно там бях аз. Общо взето много ми допадна интериорът на първокласното отделение. Eто няколко снимки:
http://bgphoto.net/photos/17386/o633066066014911829.jpg
http://bgphoto.net/photos/17386/o633066066043354425.jpg
В Костенец бяхме навреме. На съседния коловоз кротко си почиваше Иванчо от Пловдив - 45 155.
В междугарието Костенец-РП Немирово бананът леко се измагари - имаше малък проблем с Алкатела, което доведе до рязкото намаляване на скоростта до 5 km/h, след което увеличи скоростта и тръгна както трябва. До Елин Пелин нямаше нищо особено, като изключим още една магария - този път малко по-голяма, на банана. Веднага след като минахме предупредителния светофор на гара Побит камък, влакът спря екстренно, поради повторната магария на Алкатела. На Елин Пелин надминахме една товарачка начело с 44 074. При влизането в гара Казичене, снимах разклона за Столник. Малко по-късно реших да снимам и предупредителния светофор на гара Искър, където бяхме с 2 минути закъснение, поради изцепките на банана. Е, неизвестно защо там престояхме допълнително пет минути. При потегляне от гарата снимах ето тези вертушни вагони. При влизането в Централна гара мернах 45 152 и 52 066. Видях и една товарачка с 44 060 начело. В това време на 6-ти коловоз се намираше Чайката, която пак беше с двойна тяга - 45 157 и.... токущо сдобилата се с нови колооси и излязла от ремонт 44 095. Нашият влак се установи на 4-ти коловоз със 7 минути закъснение.
Това е от мен. Надявам се, че ви е харесало.
БВ 1620 пристигна на гарата 2 минути преди време начело с първия банан. Бананът беше облечен със синя пижама и имаше пантограф Шкода на главата си.


Както вече споменах пътуваш в 1-ва класа. Какво представлява този вагон. Има 3 салона, като 2 от тях (в краищата на вагона) са 2-ра класа (в протежение на 3 прозореца на салон). По средата е 1-ва класа (в протежение на 5 прозореца). 1-ва класа е манжда с грозде - не може да се каже дали е купе или салон. Първо има нормално купе без врати. След това в протежение на 3 прозореца е купе-салон - седалките са подредени като в купетата и има над тях има рафт за багаж, обаче няма нито врати, нито стени. Т.е. ако примерно пиеш Кола или Спрайт, някой съвсем спокойно може да те гледа от съседното купе. И накрая има едно купе за пушачи (eдинственото първокласно такова във вагона). То пак е без врати, но с нормални червено-розови стени. Със специална стъклена врата в коридора, това купе е изолирано от останалите, защото е за пушачи. Именно там бях аз. Общо взето много ми допадна интериорът на първокласното отделение. Eто няколко снимки:
http://bgphoto.net/photos/17386/o633066066014911829.jpg
http://bgphoto.net/photos/17386/o633066066043354425.jpg
В Костенец бяхме навреме. На съседния коловоз кротко си почиваше Иванчо от Пловдив - 45 155.
В междугарието Костенец-РП Немирово бананът леко се измагари - имаше малък проблем с Алкатела, което доведе до рязкото намаляване на скоростта до 5 km/h, след което увеличи скоростта и тръгна както трябва. До Елин Пелин нямаше нищо особено, като изключим още една магария - този път малко по-голяма, на банана. Веднага след като минахме предупредителния светофор на гара Побит камък, влакът спря екстренно, поради повторната магария на Алкатела. На Елин Пелин надминахме една товарачка начело с 44 074. При влизането в гара Казичене, снимах разклона за Столник. Малко по-късно реших да снимам и предупредителния светофор на гара Искър, където бяхме с 2 минути закъснение, поради изцепките на банана. Е, неизвестно защо там престояхме допълнително пет минути. При потегляне от гарата снимах ето тези вертушни вагони. При влизането в Централна гара мернах 45 152 и 52 066. Видях и една товарачка с 44 060 начело. В това време на 6-ти коловоз се намираше Чайката, която пак беше с двойна тяга - 45 157 и.... токущо сдобилата се с нови колооси и излязла от ремонт 44 095. Нашият влак се установи на 4-ти коловоз със 7 минути закъснение.
Това е от мен. Надявам се, че ви е харесало.

Последно промяна от rexkos на Пон Окт 22, 2007 6:59 pm, променено общо 2 пъти.

Много качествено описание,поздрави!
За първокласното отделение на exDB вагоните поддържам мнението,че е едно от най-нескопосано конструираните.Хем се води уж купеен тип,а всъщност плътна преграда между отделните купета липсва.Между другото,ако седнеш в крайното купе,до средните врати,всички пътници от коридора и другото отделение могат да виждат какво става вътре.Тапицерията пък изобщо не отговаря на изискванията за първа класа,така че пътниците са двойно прецакани - хем плащат по-скъпо,хем условията като за първокласни места са ужасни.
За първокласното отделение на exDB вагоните поддържам мнението,че е едно от най-нескопосано конструираните.Хем се води уж купеен тип,а всъщност плътна преграда между отделните купета липсва.Между другото,ако седнеш в крайното купе,до средните врати,всички пътници от коридора и другото отделение могат да виждат какво става вътре.Тапицерията пък изобщо не отговаря на изискванията за първа класа,така че пътниците са двойно прецакани - хем плащат по-скъпо,хем условията като за първокласни места са ужасни.
Ако седнеш в купето за пушачи няма да е така. Там няма кой да те гледа, а и прозорецът в купето се отваря. Също така всичките 5 купета имат масички. Тъй че аз не бях прецакан.VESO написа:апицерията пък изобщо не отговаря на изискванията за първа класа,така че пътниците са двойно прецакани - хем плащат по-скъпо,хем условията като за първокласни места са ужасни.



Разбира се всеки си има различно мнение, но на мен много ми допадна интериорът. Като за кратки разстояния е супер. Все пак това му е предназначението.

Един вагон, ама пълен! (4627)

Прав си. Аз също правя така. Дори температурата да е под нулата пак си го отварям, независимо от пуснатото парно.
В края на октомври една мангалка се качи на сп. Костинброд. Застана на 2 метра от мен и когато влакът тръгна ми вика "Духаааа". А беше 10 градуса на вън.
За щастие засега кондукторите не са ми правели забележка за това че стоя на отворен прозорец при пуснато парно. 


В края на октомври една мангалка се качи на сп. Костинброд. Застана на 2 метра от мен и когато влакът тръгна ми вика "Духаааа". А беше 10 градуса на вън.


Ще ни разкажеш ли какъв беше този инцидент?mitko_pz написа:макар че веднъж имаше инцидент.

Един вагон, ама пълен! (4627)

Ами не беше кой знае колко голям проблема.Беше лятото на 30 юни.Влакът беше споменатия от теб 8611.Датата си е спомням понеже имаше много ученици във влака който се радваха, че е почва лятната ваканция.Аз бях на прозореца и някъде след Вакарел една стружка ми е оцелила окотоrexkos написа:Ще ни разкажеш ли какъв беше този инцидент?mitko_pz написа:макар че веднъж имаше инцидент.


депо подуяне

През миналия уикенд ходих до Трявна. Бях твърдо решен да пътувам с влак, за да мина през най - дългите тунели в България, "осморките" в участъка Копривщица - Стряма - Клисура и тези между Дъбово и Плачковци. Взех си билет първа класа, понеже разбрах, че в неделя вечерта 3622 се пълни като сардели в консервна кутия, което в последствие се оказа съвсем вярно, но затова след малко. В събота сутринта във влака беше горе - долу спокойно. Седнах във втора класа (ГДР-ски вагон серия 50, с по 6 седалки в купе, тапицирани със син плат - а първокласният беше абсолютно, ама абсолютно същия, но "ъпгрейднат" само с една жълта лента над джамовете). Вагоните като цяло бяха за нашите условия горе - долу читави - един скоро ремонтиран 47-а, плюс 5 ГДР-ски. Гадното беше, че въпреки рекордно топлото време за сезона, бяха надули отоплението до дупка, та хората бяха просто принудени да отварят прозорците, иначе вътре беше просто като фурна. Сигурен съм, че ако беше студено, отоплението нямаше да работи. Заминахме навреме и в общи линии графикът беше спазван, въпреки изпъстреността с намаления. Успях да видя за какви уникални (за нашите условия) съоръжения става дума. Иначе друго нищо интересно, освен това, че почти на всяка гара имаше товарни влакове, теглени от немодернизирани 46-ци. Преди Столник срещнахме, точно където се отделя линията към Кремиковци, сутрешния ПВ от Карлово, състоящ се само от два вагона, но току що ремонтирани - един 74 и един ГДР-ски първа класа, много по - добре изглеждащи от състава на влака, с който пътувах. За да може мангасарите от участъка да им разкажат играта веднага. На излизане от Казанлък българчета (сигурен съм), заедно с по - малък брой циганета, ни замеряха с камъни. Поне не видях да има поражения. А от София някъде докъм Копривщица кабелите за диспечерската централизация ги нямаше....На Тулово, където ми беше връзката, стигнахме навреме. Точно тогава на първи коловоз (3621 беше на втори), пристигаше бързия Пловдив - Шумен. Не мога да отрека, че ръководителят на Тулово си свърши работата перфектно, нареждайки на машинистите да спрат преди мястото за преминаване на пътниците от перон на перон, за да могат хората от 3621 да слязат спокойно. 40104 дойде с 10 минути закъснение. Състоеше се от 4 второкласни вагона 47 (сини) - напълно достатъчни. Само че този, в който бях аз, беше с по 6 места в купе, тапицирани с червен плат, но не беше обозначен като първа класа. Интересно защо 3621 чакаше на Дъбово за "повторна връзка". По гарите из балкана и уникалните осморки се качваха доста туристи. В Трявна пристигнахме с 15 минути "вътре". И в този влак отоплението го бяха "надули", та не се траеше.
Гара Трявна, а и повечето гари в участъка, са с релси на двузвенни траверси (като тези в метрото).
Тръгнах да се връщам в неделя след обед с влак 40103. Пълничък беше, но имаше къде да се седне. Пак бяха 4 вагона. Аз се настаних в една 17-ка, без купета, но този беше по - различен - проходната пътека не е в средата, а в края. Също прозорците бяха с капаци (като на 63-та серия), а преградата в средата беше като в психиатрична болница....Кенефът беше само един. През балкана влакът се пълнеше с туристи, но правостоящите бяха рядкост....Пак същия проблем с парното. На Тулово бяхме абсолютно навреме. 3622 чакаше, пълен до горе. пак със същия брой вагони, но просто ужасни. Единственото място, където можеше да се седне, беше първата класа. Заминахме навреме. И този път вътре беше като във фурна. А кондукторките този път се случиха строги. На Казанлък просто стана нещо страшно - беше невъзможно да се отиде дори до кенефа. На Карлово пък стана още по - неописуемо. Преди това ни спряха на Ботев, където висяхме точно половин час, за да се разминем с чайката. Това си беше чиста диспечерска мизерия, тъй като дотогава влакът беше абсолютно навреме. А по сметките, тъй като след това до Карлово се пътуваше точно 15 минути, излиза, че разминаването можеше да стане точно там. Иначе по разписание това трябва да стане на Христо Даново, демек чак след Карлово. Пълна мистерия. Да допуснем, че Чайката е закъсняла, но защо другите влакове да и опират пешкира. Нали и единия е бърз, и другия, макар че се води УБВ (не експрес). И е близко до акъла, че в неделя следобед за Бургас я има 50 човека, я не. Може ли заради тази работа да предизвикваш закъснение на влак, за който се знае, че е пълен догоре. На Карлово положението стана още по - неописуемо. Кондукторките гонеха дори от коридора на първата класа и постоянно правехе тегели да не би да е седнал някой с второкласен билет. Хората естествено възроптаха и накрая едната "омекна" като си призна (не знам колко е вярно), че специално за тая ш...на първа класа много ги гонели и много ги наказвали. Дори разправяше, че постоянно пускали искания за повече вагони в неделя за този влак. Но началниците нали все се оправдавали, че няма вагони, а те се возят знаете с какво. Крайният резултат беше пристигане в София с 40 минути вътре, този път обаче не заради връзката от "балкана". С една дума нищо ново......
Гара Трявна, а и повечето гари в участъка, са с релси на двузвенни траверси (като тези в метрото).
Тръгнах да се връщам в неделя след обед с влак 40103. Пълничък беше, но имаше къде да се седне. Пак бяха 4 вагона. Аз се настаних в една 17-ка, без купета, но този беше по - различен - проходната пътека не е в средата, а в края. Също прозорците бяха с капаци (като на 63-та серия), а преградата в средата беше като в психиатрична болница....Кенефът беше само един. През балкана влакът се пълнеше с туристи, но правостоящите бяха рядкост....Пак същия проблем с парното. На Тулово бяхме абсолютно навреме. 3622 чакаше, пълен до горе. пак със същия брой вагони, но просто ужасни. Единственото място, където можеше да се седне, беше първата класа. Заминахме навреме. И този път вътре беше като във фурна. А кондукторките този път се случиха строги. На Казанлък просто стана нещо страшно - беше невъзможно да се отиде дори до кенефа. На Карлово пък стана още по - неописуемо. Преди това ни спряха на Ботев, където висяхме точно половин час, за да се разминем с чайката. Това си беше чиста диспечерска мизерия, тъй като дотогава влакът беше абсолютно навреме. А по сметките, тъй като след това до Карлово се пътуваше точно 15 минути, излиза, че разминаването можеше да стане точно там. Иначе по разписание това трябва да стане на Христо Даново, демек чак след Карлово. Пълна мистерия. Да допуснем, че Чайката е закъсняла, но защо другите влакове да и опират пешкира. Нали и единия е бърз, и другия, макар че се води УБВ (не експрес). И е близко до акъла, че в неделя следобед за Бургас я има 50 човека, я не. Може ли заради тази работа да предизвикваш закъснение на влак, за който се знае, че е пълен догоре. На Карлово положението стана още по - неописуемо. Кондукторките гонеха дори от коридора на първата класа и постоянно правехе тегели да не би да е седнал някой с второкласен билет. Хората естествено възроптаха и накрая едната "омекна" като си призна (не знам колко е вярно), че специално за тая ш...на първа класа много ги гонели и много ги наказвали. Дори разправяше, че постоянно пускали искания за повече вагони в неделя за този влак. Но началниците нали все се оправдавали, че няма вагони, а те се возят знаете с какво. Крайният резултат беше пристигане в София с 40 минути вътре, този път обаче не заради връзката от "балкана". С една дума нищо ново......
Егати простотията. Да задържат 3622 половин час ей така. Чайката да беше чакала на някоя друга гара. По форумите не на едно място може да се намери фразата: "Закъснелият влак трябва да изчака другите, за да не закъсняват и те". Но явно това не се спазва. Когато лятото пътувах до Карлово с 3621 на Клисура чакахме допълнително за да се разминем пак с Чайката, само че този път я чакахме 15 минути.
Иначе браво за описанието. Само да те поправя малко. В събота пътническият от Карлово нямаше вагон 74 серия. Имаше смесен 1/2 класа от ГДР-ските. Другият беше 47 серия, минал ревизия на 07.02.2006. Локомотивът начело бе 43 539, чийто локомотивен машинист беше нашият колега benslavovski.
Ще ни разкажеш ли нещо за чистотата на вагоните на влаковете през Балкана?
Иначе браво за описанието. Само да те поправя малко. В събота пътническият от Карлово нямаше вагон 74 серия. Имаше смесен 1/2 класа от ГДР-ските. Другият беше 47 серия, минал ревизия на 07.02.2006. Локомотивът начело бе 43 539, чийто локомотивен машинист беше нашият колега benslavovski.

Ще ни разкажеш ли нещо за чистотата на вагоните на влаковете през Балкана?

Един вагон, ама пълен! (4627)

Мнения: 1481
Регистриран на: Пет Фев 03, 2006 11:23 pm
Информация
Модератори