Мнения: 608
Регистриран на: Вто Ное 17, 2009 7:22 pm
Местоположение: Sofia

Мнение от svd90 »

Чайката със 74-ки ли е била ?
В случая причината е във локомотива, не ввъв вагоните нали ?
Модератор
Мнения: 7683
Регистриран на: Вто Яну 31, 2006 5:49 pm
Местоположение: Пловдив
Аватар
Модератор

Мнение от VESO »

Чайката следва да е била с първокласната си композиция от 63-ки , тъй като нейните вагони в неделя са били на Уикенда и вечерта са пристигнали в София.В петък и неделя няма никакъв смисъл да се купува билет първа класа за нея , тъй като целият влак е първокласен , а само една от 63-ките се таксува като такава.Една е инвалидна , а останалите се водят второкласни , като това е упоменато и на табелите.
Техник
Мнения: 4170
Регистриран на: Пет Фев 25, 2005 8:36 pm
Местоположение: София
Обратна връзка:
Аватар
Техник

Мнение от bdz46 »

Вагоните в състава са 2 Х 10 50 начело, 19 74, 10 50, 19 74.
http://bgrail.info/photos.php?mode=show_album&id=193
Модератор
Мнения: 7683
Регистриран на: Вто Яну 31, 2006 5:49 pm
Местоположение: Пловдив
Аватар
Модератор

Мнение от VESO »

Хмм , 50-ки.Значи първокласната "промоция" е била за кратко. 8)
Техник
Мнения: 4170
Регистриран на: Пет Фев 25, 2005 8:36 pm
Местоположение: София
Обратна връзка:
Аватар
Техник

Мнение от bdz46 »

И тези са първокласни всичките.
Мнения: 1004
Регистриран на: Пет Фев 03, 2006 8:08 pm
Местоположение: София
Обратна връзка:

Мнение от dido73 »

Ха, че то локомотива е СЕРТИФИЦИРАН и е безопасен според сертификата чак до 2013г.
Надявам се занапред да няма глупендери, поне в този форум, които да твърдят, че сертификата гарантирал изправността на ЖП возилата.
Отбелязвам тази подробност, за съжаление, защото в темата БДЖ на съд някои ЖП "любители" твърдяха, че сертификата гарантирал безопасността и изправността на локомотивите.
Моето мнение по темата е, че ревизионен капак не може да предизвика дерайлиране. Така си мисля аз. Може и да греша, но ревизионния капак е трърде малък и тънък за да е причина за дерайлиране.
Ако пък е долната черупка на редуктора (технически не може да е горната), то не мога да си обясня каква би била причината.
Фланеца на захващане на долната и горната черупки има 18 гайки по дължина (по 9 от всеки край) и 2 или 3 по ширина от всеки край, което прави минимум 22 гайки общо.
Що за повреда трябва да е това за да избие 22 гайки минимум M10.
46-205 е имал някакъв проблем с редуктор, дочух.
Същя ден 18.10.2010г. са го очаквали в Пд за вдигане, дочух. Ама не успя да долази до Пд. Това ме навежда на лоши мисли.
Също така дочух, че този локомотив е последния модернизиран за който не са се намерили средства за закупуване на нови колооси и редуктори.
На него са били монтирани стари такива от саламите от 46-ци по оградите на депо Бс, дочух.
Все лоши работи дочувам.
lok45111 написа:Капака на редуктор на 46 е доскта масивно желязо! И може да направи беля, особено ако някой не си е свършил работата да огледа болтовете, които го държат. Пак човешка грешка е, особено след като машината е била ден преди катастрофата на ТП!
Предполагам говориш за долната черупка (корпус) на редуктора.
Изображение - Директива № 432/Д - несбъднатият холокост
«Charioteer» & «Fleetwood» - 1948 г. - 133 bombs
«Dropshot» & «Trojan» - 1949г. - 150 bombs
Техник
Мнения: 4170
Регистриран на: Пет Фев 25, 2005 8:36 pm
Местоположение: София
Обратна връзка:
Аватар
Техник

Мнение от bdz46 »

Изпаднала е точно долната черупка. Всичките гайки на фланеца са отвити, скъсани и изкъртени болтове няма.

Черупката е паднала още на около 800 м преди стрелките и е скачала по скрепленията. На първата стрелка е изпаднала окончателно.
Мнения: 1004
Регистриран на: Пет Фев 03, 2006 8:08 pm
Местоположение: София
Обратна връзка:

Мнение от dido73 »

bdz46 написа:Изпаднала е точно долната черупка. Всичките гайки на фланеца са отвити, скъсани и изкъртени болтове няма.
ОТВИТИ :shock: Еми....не знам какво да кажа. Ако това се потвърди....НА СТЕНАТА и.... наказателния взвод! :evil: :evil: Ама няма съд - НА СТЕНАТА.
Е няма къде да са отвити освен в депо. На гарата няма кой да ги отвие.
То по-скоро не са съответно завити, ако е правен ремонт по него редуктор.
Изображение - Директива № 432/Д - несбъднатият холокост
«Charioteer» & «Fleetwood» - 1948 г. - 133 bombs
«Dropshot» & «Trojan» - 1949г. - 150 bombs
Администратор
Мнения: 7749
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 3:58 pm
Местоположение: София
Администратор

Мнение от Mario Evstatiev »

Според мен, гайките са се лашнали от някакви вибрации. Не са притягани при ТП и ЕП и се е стигнало до саморазвиването им. Сега някой трябва да си изпати, но не Изпълнителния директор, а този, който си е сложил подписа в описа за ТП-то, което се е провело ден по-рано.
Мнения: 148
Регистриран на: Чет Окт 23, 2008 3:51 pm
Местоположение: София

Мнение от pach »

Днес твърденията на журналистите са, че локомотива е излезнал от текущ ремонт в депо Бургас, предишният ден - тоест на 17 октомври, след съответната проверка (за това се чува думата "сертификат" - толкоз разбират). Ремонтирано е било точно нещо по редуктора...но ако (тое ясно че са) 22 гайки се "самоотвиват" и изпада толкоз лесно капака на редуктора, за каква сигурност в БДЖ става въпрос?
Пенчо Попов ще си подадед оставката и какво от това, да не би някой от мърлячите които не си вършат работата съвестно да се поправят?
Като не им стигат парите - да напуснат и да се оправят другаде по-добре... :twisted:
Ама като са се хванали за толкоз пари , поне работата да си вършат...
Добре че е станало на входа, та скоростта е била относително ниска и не стана някакъв по-лош сакатлък!
Координатор УС
Мнения: 629
Регистриран на: Пон Ное 27, 2006 3:34 pm
Местоположение: София
Аватар
Координатор УС

Мнение от stankos »

За съжаление господин Попов а с него и господин Цветков трябва да си ходят !
Вчера го гледах господин Попов как с извинение се обяснява ,като п...ка на журналята вместо смислено и разбираемо да им обясни , като на идиоти, какво е сертификата за безопастност , и че наличието му не е доказателство за техническа изправност , а закупуването му е чисто източване на средства!
Много ми е симпатичен , но не БДЖ е необходима "железна ръка в кадифена ръкавица " за да работи безпроблемно , откакто ги девоенизираха настъпи пълен хаос !
Който е ходил войник знае що е Устав и как се гони по него !
Трябват спешни и твърди мерки за излизане на БДЖ от кризата !
Техник
Мнения: 4170
Регистриран на: Пет Фев 25, 2005 8:36 pm
Местоположение: София
Обратна връзка:
Аватар
Техник

Мнение от bdz46 »

Локомотива няма как да е бил в Бургас предния ден, защото е закарал влак 8615 до там.
Сертификат наистина има.
Мнения: 534
Регистриран на: Пон Дек 08, 2008 12:54 pm
Местоположение: Варна
Обратна връзка:

Мнение от mutagen »

Сложиха синя машинка и хоп...издънка,и то немалка...да си слагат пак някоя очукана баба Шкодичка и газ...не,че е причината в марката на машината,но...
Мнения: 343
Регистриран на: Вто Авг 11, 2009 12:02 pm
Местоположение: РУСЕ

Мнение от kgeorgiev »

Най новия журналистически бисер "Грешка на машинистите" на първо място и след това на останалите по веригата. това се изцепиха по N JOY
Изображение
Ако си от провинцията и мразиш софиянците то ела в http://www.sofiawars.com/register/21305/.
Мнения: 534
Регистриран на: Пон Дек 08, 2008 12:54 pm
Местоположение: Варна
Обратна връзка:

Мнение от mutagen »

Грешка на ушите им,смахнати журналя,чули недочули ръсят простотия до шия...не ги слушйте
Заключено

Обратно към “Архив "Новини и статии"”