
Чайката следва да е била с първокласната си композиция от 63-ки , тъй като нейните вагони в неделя са били на Уикенда и вечерта са пристигнали в София.В петък и неделя няма никакъв смисъл да се купува билет първа класа за нея , тъй като целият влак е първокласен , а само една от 63-ките се таксува като такава.Една е инвалидна , а останалите се водят второкласни , като това е упоменато и на табелите.
Вагоните в състава са 2 Х 10 50 начело, 19 74, 10 50, 19 74.
http://bgrail.info/photos.php?mode=show_album&id=193
http://bgrail.info/photos.php?mode=show_album&id=193

Ха, че то локомотива е СЕРТИФИЦИРАН и е безопасен според сертификата чак до 2013г.
Надявам се занапред да няма глупендери, поне в този форум, които да твърдят, че сертификата гарантирал изправността на ЖП возилата.
Отбелязвам тази подробност, за съжаление, защото в темата БДЖ на съд някои ЖП "любители" твърдяха, че сертификата гарантирал безопасността и изправността на локомотивите.
Моето мнение по темата е, че ревизионен капак не може да предизвика дерайлиране. Така си мисля аз. Може и да греша, но ревизионния капак е трърде малък и тънък за да е причина за дерайлиране.
Ако пък е долната черупка на редуктора (технически не може да е горната), то не мога да си обясня каква би била причината.
Фланеца на захващане на долната и горната черупки има 18 гайки по дължина (по 9 от всеки край) и 2 или 3 по ширина от всеки край, което прави минимум 22 гайки общо.
Що за повреда трябва да е това за да избие 22 гайки минимум M10.
46-205 е имал някакъв проблем с редуктор, дочух.
Същя ден 18.10.2010г. са го очаквали в Пд за вдигане, дочух. Ама не успя да долази до Пд. Това ме навежда на лоши мисли.
Също така дочух, че този локомотив е последния модернизиран за който не са се намерили средства за закупуване на нови колооси и редуктори.
На него са били монтирани стари такива от саламите от 46-ци по оградите на депо Бс, дочух.
Все лоши работи дочувам.
Надявам се занапред да няма глупендери, поне в този форум, които да твърдят, че сертификата гарантирал изправността на ЖП возилата.
Отбелязвам тази подробност, за съжаление, защото в темата БДЖ на съд някои ЖП "любители" твърдяха, че сертификата гарантирал безопасността и изправността на локомотивите.
Моето мнение по темата е, че ревизионен капак не може да предизвика дерайлиране. Така си мисля аз. Може и да греша, но ревизионния капак е трърде малък и тънък за да е причина за дерайлиране.
Ако пък е долната черупка на редуктора (технически не може да е горната), то не мога да си обясня каква би била причината.
Фланеца на захващане на долната и горната черупки има 18 гайки по дължина (по 9 от всеки край) и 2 или 3 по ширина от всеки край, което прави минимум 22 гайки общо.
Що за повреда трябва да е това за да избие 22 гайки минимум M10.
46-205 е имал някакъв проблем с редуктор, дочух.
Същя ден 18.10.2010г. са го очаквали в Пд за вдигане, дочух. Ама не успя да долази до Пд. Това ме навежда на лоши мисли.
Също така дочух, че този локомотив е последния модернизиран за който не са се намерили средства за закупуване на нови колооси и редуктори.
На него са били монтирани стари такива от саламите от 46-ци по оградите на депо Бс, дочух.
Все лоши работи дочувам.
Предполагам говориш за долната черупка (корпус) на редуктора.lok45111 написа:Капака на редуктор на 46 е доскта масивно желязо! И може да направи беля, особено ако някой не си е свършил работата да огледа болтовете, които го държат. Пак човешка грешка е, особено след като машината е била ден преди катастрофата на ТП!
Последно промяна от dido73 на Вто Окт 19, 2010 12:52 am, променено общо 1 път.

«Charioteer» & «Fleetwood» - 1948 г. - 133 bombs
«Dropshot» & «Trojan» - 1949г. - 150 bombs

ОТВИТИbdz46 написа:Изпаднала е точно долната черупка. Всичките гайки на фланеца са отвити, скъсани и изкъртени болтове няма.



Е няма къде да са отвити освен в депо. На гарата няма кой да ги отвие.
То по-скоро не са съответно завити, ако е правен ремонт по него редуктор.

«Charioteer» & «Fleetwood» - 1948 г. - 133 bombs
«Dropshot» & «Trojan» - 1949г. - 150 bombs

Администратор

Днес твърденията на журналистите са, че локомотива е излезнал от текущ ремонт в депо Бургас, предишният ден - тоест на 17 октомври, след съответната проверка (за това се чува думата "сертификат" - толкоз разбират). Ремонтирано е било точно нещо по редуктора...но ако (тое ясно че са) 22 гайки се "самоотвиват" и изпада толкоз лесно капака на редуктора, за каква сигурност в БДЖ става въпрос?
Пенчо Попов ще си подадед оставката и какво от това, да не би някой от мърлячите които не си вършат работата съвестно да се поправят?
Като не им стигат парите - да напуснат и да се оправят другаде по-добре...
Ама като са се хванали за толкоз пари , поне работата да си вършат...
Добре че е станало на входа, та скоростта е била относително ниска и не стана някакъв по-лош сакатлък!
Пенчо Попов ще си подадед оставката и какво от това, да не би някой от мърлячите които не си вършат работата съвестно да се поправят?
Като не им стигат парите - да напуснат и да се оправят другаде по-добре...

Ама като са се хванали за толкоз пари , поне работата да си вършат...
Добре че е станало на входа, та скоростта е била относително ниска и не стана някакъв по-лош сакатлък!
За съжаление господин Попов а с него и господин Цветков трябва да си ходят !
Вчера го гледах господин Попов как с извинение се обяснява ,като п...ка на журналята вместо смислено и разбираемо да им обясни , като на идиоти, какво е сертификата за безопастност , и че наличието му не е доказателство за техническа изправност , а закупуването му е чисто източване на средства!
Много ми е симпатичен , но не БДЖ е необходима "железна ръка в кадифена ръкавица " за да работи безпроблемно , откакто ги девоенизираха настъпи пълен хаос !
Който е ходил войник знае що е Устав и как се гони по него !
Трябват спешни и твърди мерки за излизане на БДЖ от кризата !
Вчера го гледах господин Попов как с извинение се обяснява ,като п...ка на журналята вместо смислено и разбираемо да им обясни , като на идиоти, какво е сертификата за безопастност , и че наличието му не е доказателство за техническа изправност , а закупуването му е чисто източване на средства!
Много ми е симпатичен , но не БДЖ е необходима "железна ръка в кадифена ръкавица " за да работи безпроблемно , откакто ги девоенизираха настъпи пълен хаос !
Който е ходил войник знае що е Устав и как се гони по него !
Трябват спешни и твърди мерки за излизане на БДЖ от кризата !
Най новия журналистически бисер "Грешка на машинистите" на първо място и след това на останалите по веригата. това се изцепиха по N JOY