Страница 3 от 3

Публикувано на: Пон Ное 08, 2010 7:16 am
от 760mm
Ами, той трамвая това каза?

Публикувано на: Пон Ное 08, 2010 10:33 am
от bdz46
Не виждам каква безценна историческа стойност за БДЖ има машина, от която са доставени само 3 броя за някакво предприятие.

Публикувано на: Пон Ное 08, 2010 10:53 am
от 760mm
Тишина!!! Всичко теснолинейно е безценно! Не успявам да намеря колко км теснолинейка има в САЩ в момента, ама си мисля, че са приблизително колкото е само нашата Родопска теснолинейка...

Публикувано на: Нед Ное 28, 2010 10:08 pm
от VESO
По темата - днес направих неофициална визита на депото в Банско , за да видя двата локомотива от серия 93-00.Резултатите са следните:

- общ вид на двете машини;
- челна снимка;
- 93-01;
- 93-02;
- стария герб;
- все още запазен знак на БДЖ;
- изглед от кабината;
- талигата;
- табелка;
- фар и знакът FAUR;
- хванати за ръчичка.

Както обичайно се случва , няма да пропусна да се снимам за спомен. Знам ли , може и повече да не видя тези локомотиви.

Публикувано на: Пон Ное 29, 2010 4:01 am
от 760mm
Това, че очевидно са били запечатвани капаците при всяко отваряне, както са и в момента, какво следва да ни подскаже?

Публикувано на: Пон Ное 29, 2010 8:07 am
от Mario Evstatiev
760mm написа:Това, че очевидно са били запечатвани капаците при всяко отваряне, както са и в момента, какво следва да ни подскаже?
Че машините се пазят и от разграбване. Последно като ходих Август месец лично заквадратих кабините да не се катери всеки.

Публикувано на: Пон Ное 29, 2010 8:41 am
от VESO
Затова не успях да отворя прозореца на кабината да снимам. :D

Публикувано на: Пон Ное 29, 2010 8:43 am
от 760mm
Ами карето къде ти беше ;)

Публикувано на: Пон Ное 29, 2010 8:45 am
от VESO
Марио не беше с мен. :wink:
Интересното е , че тези локомотиви са били за скорост 40 км/ч за влаков и 25 км/ч за маневрен режим.Котвичката го доказва , но щом скоростомерът е бил до 60 , значи може би са се движили с тази скорст.
Ето малко данни:
Before many years for needs on Factory for paper , received by means of hydrolysis in town of Razlog , were furnished 3 locomotives for 760 mm from Romanian factory "23 AUGUST WERKE" - Bucuresti (now "FAUR"), who had a class 93-00.The locos where powered by 6 cylinder, 450 hp , Maybach engine. The locomotive information is: Lenght - 10.2 m. ; Width - 2.2 m. ; Height - 3.1 m. ; Axle formula: B`- B` ; Weight - 30 tons ; Engine - 450 hp Maybach , Type - MB 836 ; Top Speed - 40 km/h (in main regime) and 25 km/h (in shunting regime).The locomotives were moving only between the Paper Factory and railway station Razlog.

Публикувано на: Пон Ное 29, 2010 8:48 am
от Mario Evstatiev
VESO написа:Затова не успях да отворя прозореца на кабината да снимам. :D
Трябвало е да се сетите с тоя дето те е пуснал вътре да отключите вратата на първата машина. Тя е на каре. Отвътре съм ги залостил с металните им райберчета - те са си фабрични. На втората машина не помня дали бях заключвал. Но то какво и да и снимаш на кабината - аз доволно съм я "обработил" и резултата е в галерията :lol:

Публикувано на: Пон Ное 29, 2010 2:23 pm
от vesko7
Хаслер до 60 км/ч до сега не бях виждал. Наистина интересно. Адаш, скоростомера може да е и за 200 км/ч, но това не значи че локомотива е за толкова. Както сам си написал - Влаков режим - 40 км/ч, Маневрен 25 км/ч.

Публикувано на: Сря Фев 08, 2012 10:56 pm
от Saruman
Ето нещо любопитно от съседна Румъния:

Изображение