Страница 3 от 10

Публикувано на: Пон Авг 21, 2006 7:45 pm
от Гост
bdz46 написа:Аз пък предлагам машината да се възстанови в стария и вид, а в шкода за модернизация да се пратят други ерки. Има няколко потенциални кандидатки - 097, 142, 143, 079. Така или иначе липсата им се усеща еднакво, независимо къде са.
a nqma li da e dobre da se slujat laminati ot 42 ?

Публикувано на: Пет Авг 25, 2006 4:41 pm
от Ilian
KRAKOMOBILA написа:a nqma li da e dobre da se slujat laminati ot 42 ?
Spored teb dobre li 6te e?
lok45111 написа:
KRAKOMOBILA написа: Забрави и двете фирми са държавни да си виждал държавата да съди себе си ?
Това ще се види. Дано се разберат и платят ремонта на машината.
БДЖ дължи на НКЖИ милиони от неплатени инфраструктурни такси. Така че евентуално обезщетение от НКЖИ ще представлява опрощаването на нищожен процент от тези дългове.

Публикувано на: Пет Авг 25, 2006 7:34 pm
от Гост
Ilian написа:
KRAKOMOBILA написа:a nqma li da e dobre da se slujat laminati ot 42 ?
Spored teb dobre li 6te e?
lok45111 написа:
KRAKOMOBILA написа: Забрави и двете фирми са държавни да си виждал държавата да съди себе си ?
Това ще се види. Дано се разберат и платят ремонта на машината.
БДЖ дължи на НКЖИ милиони от неплатени инфраструктурни такси. Така че евентуално обезщетение от НКЖИ ще представлява опрощаването на нищожен процент от тези дългове.
Да мисля,че с ламинати ще е добре!

Публикувано на: Съб Авг 26, 2006 8:21 am
от bdz46
Ще е върха! По-зле и от преди.

Публикувано на: Съб Авг 26, 2006 8:28 am
от Mario Evstatiev
bdz46 написа:Ще е върха! По-зле и от преди.
Дайте да им сложиме едни кабини от ТАУРУС и ще станат хубави. :wink: :idea:

Публикувано на: Съб Авг 26, 2006 10:32 pm
от bdz46
Стига с тези изчанчени избушлици. Само кабини от лок 44/45 и нищо друго. Като че ли това е първата удряна машина.

Публикувано на: Чет Авг 31, 2006 12:30 pm
от TAURI
Я да вземат да възстановят малко ерки, после да се занимават с труд и творчество по 44002.

Публикувано на: Пет Сеп 01, 2006 2:10 pm
от joroitaly
ВЧЕРА 44-002 беше в халето на депо София

някой наясно ли е какво ще я правят

Публикувано на: Пет Сеп 01, 2006 2:57 pm
от Mario Evstatiev
joroitaly написа:ВЧЕРА 44-002 беше в халето на депо София

някой наясно ли е какво ще я правят
Ми надявам се да я превърнат в рулони :lol:

Публикувано на: Пет Сеп 01, 2006 3:15 pm
от rexkos
Ще ми се да я възстановят и евентуаллллно да оправят поне едно дефектче. :lol:

Публикувано на: Пет Сеп 01, 2006 6:03 pm
от Гост
lok45111 написа:
joroitaly написа:ВЧЕРА 44-002 беше в халето на депо София

някой наясно ли е какво ще я правят
Ми надявам се да я превърнат в рулони :lol:
Ще е върха ! :lol:

Публикувано на: Пет Сеп 01, 2006 7:05 pm
от bdz46
Машината трябва да се възстановява, плащани са пари за нея.

Публикувано на: Пет Сеп 08, 2006 11:01 am
от icobdz
Ще я напавят но не се знае кога. Навремето когато учех в Горна '90/93г. в депото режеха рамите на ударени лок до края на кабината и заваряваха нова а на тази на 002 нищо и няма само козметика.

Публикувано на: Пет Сеп 08, 2006 11:04 am
от Mario Evstatiev
icobdz написа:Ще я напавят но не се знае кога. Навремето когато учех в Горна '90/93г. в депото режеха рамите на ударени лок до края на кабината и заваряваха нова а на тази на 002 нищо и няма само козметика.
Е трябва да и првят нова буверна греда, защото тая се е пукнала под дясния буфер, но пак е възстановимо. Друг е въпросът, че може да им хрумне да я зарежат, а чарковете да идат за някоя от нашите 46 200, които в момента са 46 221 и 46 234 - те ще са за депо Подуяне заедно с 46 238.

Публикувано на: Пет Сеп 08, 2006 11:28 am
от rexkos
1. 46234? Не съм знаел, че и тя се модернизира. :o

2. Eто и от мен снимка на 44002, правена този вторник (05.09). В момента се намира в депо София.