Страница 3 от 12
Публикувано на: Чет Юни 24, 2010 9:17 am
от Tramway
С баданарка ли си го пльоскал тоз грунд? Или с парцал? Кажи ми ако нямаш да ти дам по-фини четки. Като гледам как е омазан и като знам какъв перфекционист си, май туй не е твое дело.
Публикувано на: Чет Юни 24, 2010 6:50 pm
от Mario Evstatiev
Tramway написа:С баданарка ли си го пльоскал тоз грунд? Или с парцал? Кажи ми ако нямаш да ти дам по-фини четки. Като гледам как е омазан и като знам какъв перфекционист си, май туй не е твое дело.
Абе с голямата четка се мина май май

ЗА тая сметка, кранмашиниста ще стане перфектен.
Публикувано на: Чет Юни 24, 2010 7:38 pm
от 44-134
Само да не стане и той син, че ще седи като на свинче-звънче.
Публикувано на: Чет Юни 24, 2010 7:40 pm
от Mario Evstatiev
44-134 написа:Само да не стане и той син, че ще седи като на свинче-звънче.
Мострения ще е син, този на машината - червен.
Публикувано на: Съб Юни 26, 2010 4:30 pm
от Mario Evstatiev
Днес минах през депото и видях, че колегите са приключили с чистенето на старата боя от рамата и вече е пръсната с червена боя. Значително бързо действат по 05-01, което никак не е лошо. Тези дни ще започнат да затварят котела и да го готвят за водна проба. Оставам в очакване кога ще се започне работата и по въздушната инсталация, където ще взема дейно участие.
Публикувано на: Нед Юни 27, 2010 9:10 am
от Vlado
Малко снимки (новите са от номер 30 до 34 включително) любезно предоставени от Стефан Деянов:
http://vkolev.snimka.bg/other/snimkite- ... 367428.big
Публикувано на: Нед Юни 27, 2010 10:24 am
от gzo
Благоразумно ли е да питам колко ще струва ремонта и след него как ще се съхранява машината -на открито или в депо ?
отг
Публикувано на: Нед Юни 27, 2010 2:08 pm
от фена
4 - 5 вноски за мотриси 30 и 31 ва серия
Публикувано на: Нед Юни 27, 2010 7:44 pm
от Mario Evstatiev
Владко, вече има допълнителен напредък по машината, което може само да ни радва. Онзи ден, рамата след като грунда изсъхна, бе боядисана с червена боя. Правят се и малки допълнителни корекции, скоро се очаква най - същественият момент от първия етап - машината да се пусне на колоосите си.
Ето снимка на красавеца:

Публикувано на: Чет Юли 01, 2010 9:59 pm
от Mario Evstatiev
Машината вече е пусната на колоосите си, правят се корекции по лагерите и скоро ще бъде без поддържащите греди, които я крепяха до сега

Публикувано на: Пет Юли 02, 2010 10:01 am
от Tramway
gzo написа:Благоразумно ли е да питам колко ще струва ремонта и след него как ще се съхранява машината -на открито или в депо ?
Отпусната е известна сума, но окончателната стойност ще е ясна като свърши ремонта и са тегли чертата.
Машината ще са съхранява в депо Сф заедно с 01.23 на закрито и заключено.
Публикувано на: Пет Юли 02, 2010 9:20 pm
от Mario Evstatiev
Както казах вчера, машината е пусната на колоосите си и в момента се правят измервания и напасвания по движението и силопредаването. Майсторите доста бързо напредват с възстановителния ремонт и лека по лека започват да се виждат резултатите.
Ето го 05-01 в актуалното си състояние към днешна дата:

Публикувано на: Съб Юли 03, 2010 11:52 am
от NiGhtPiSH
Красавец!

Публикувано на: Сря Юли 07, 2010 12:09 pm
от Mario Evstatiev
Започна вече да се мисли и за изработката на копия на оригиналните табели по локомотива, поради което Директора на Локомотивно депо - София се свърза с мен по този въпрос. Екип на Сдружението след получаване на съответните чертежи, ще проведе разговори с фирми във връзка с изработването на табелите и съответните цени. Избора ще бъде по съотвошението най-ниска цена при най-добро качество на изработката.
Публикувано на: Чет Юли 08, 2010 10:06 am
от vladimir.lekov
Защо ще правите нови, наличните табели повредени ли са или просто не са налични?
Иначе локомотивът е започнал да придобива чудесен вид, за което поздравявам всички работещи по него!