Страница 3 от 20
Публикувано на: Пет Дек 25, 2009 5:40 pm
от rexkos
По информация на lok45111 влак 7624 се движи с неопределено закъснение по повреда в контактната мрежа между Зверино - РП Черепиш.
Публикувано на: Пет Дек 25, 2009 5:45 pm
от 44142
Повредата е близко до РП-Черепиш. Скъсана конзола и нейното падане върху мрежата и на двата пътя. Лок 44087 с влак 2610 се нахендря и чупи пантографа.
Публикувано на: Пет Дек 25, 2009 5:59 pm
от rexkos
7624 вече половин час престоява на РП Левище. Начело е с 45 196.
Публикувано на: Пет Дек 25, 2009 6:00 pm
от 44142
Трудно се вдига напречна двупътна конзола от решетъчния тип.
Публикувано на: Пет Дек 25, 2009 6:27 pm
от bdz46
Мастото е на 200 м пред предупредителния светофор на РП Черепиш на км 75. Двупътната конзола се е откачила от стълба и е увиснала на КМ.
2615 с 44 085 +60 на Мездра, в момента около +35.
1623 чакаше на Ребърково, има и счупен пантограф по път 1 в посока Мездра.
Очаквайте снимка по-късно.
Публикувано на: Пет Дек 25, 2009 6:32 pm
от rexkos
В 18.26 влак 7624 е заминал от РП Левище.
Публикувано на: Пет Дек 25, 2009 6:36 pm
от bdz46
Публикувано на: Пет Дек 25, 2009 10:35 pm
от tsolov69
освен 7624 20111и 4612 чакат на Елисейна 2641наЛк.Първо замина 4612 след него 7624 и 2641 а Аз с 20111 на 19:02.Отдолу след 20204 също със закъснение на Ел движението беше прекъснато. Нагоре първи беше 7623 .
Публикувано на: Пет Дек 25, 2009 10:45 pm
от 07
И гвоздея на деня - днес "Чайка" се домъкна навреме в София (с 1 мин закъснение да бъдем точни) И това при условие че на сливен беше вътре с 5.....
Публикувано на: Пет Дек 25, 2009 10:47 pm
от n0_aLoNe
44142 написа:Повредата е близко до РП-Черепиш. Скъсана конзола и нейното падане върху мрежата и на двата пътя. Лок 44087 с влак 2610 се нахендря и чупи пантографа.
Поради тази причина +30 минути на 2610 и още куп влакове.
Странното, което е, че нито енерго диспечер дига телефон, нито прекото....
Одарили са го на Коледа ..

Публикувано на: Пет Дек 25, 2009 11:07 pm
от Labros
07 написа:И гвоздея на деня - днес "Чайка" се домъкна навреме в София (с 1 мин закъснение да бъдем точни) И това при условие че на сливен беше вътре с 5.....
Лично мога да ти кажа, че бригадата за "Чайка"-та на 24/25 беше от огън машинисти
А как се е откачила тая конзола?
Публикувано на: Пет Дек 25, 2009 11:25 pm
от 43.309
Силен вятър.
Публикувано на: Съб Дек 26, 2009 5:48 am
от Nikss
24.12
ПВ 20133 с
ЕЛ 45 183.1
ПВ 20131 с
ЕМВ 32 035.8 + 32 036.6
R БВ 2611 "ЗЛАТНИ ПЯСЪЦИ" с
ЕЛ 44 126.1 и малко закъснение на Пл (не повече от 7-8') още от начална гара
БВ 2613 с
ЕЛ 44 065.1 и ~+35' на Пл, общо 12 вагона - 7 стандартни - фургон, бюфет, 2 ABy, 3 By и 5 допълнителни - 2 50-ки, 2 74-ки и първокласна 50-ка, прясно излязла от ревизия, с номер 5152 1050 067-2 , напълно сходна и отвън и отвътре на първокласна 40-ка, направо не можах да повярвам като я видях, дори не можах да видя кога и къде е излязла от ревизия
БВ 2612 с
ЕЛ 44 111.3
ПВ 20137 с
ЕМВ 32125.7 + 32126.5
ПВ 23102 с
ДМВ 10039.9 + 10040.7
25.12
БВ 2615 с
ЕЛ 44 085.9 на Чб 16:30-16:32
БВ 2612 с
ЕЛ 44 118.8 точен на Чб
КПВ 20233 с
ЕЛ 45 160.9
Публикувано на: Съб Дек 26, 2009 12:16 pm
от 46 242
Снощи 2615 е приситгнал с +20 на Варна, а тръгна +61 от Мездра. Тошко е железен.
Публикувано на: Съб Дек 26, 2009 7:46 pm
от Naskoni
27.12.2009
БВ 5611/5610 с 44 115
БВ 5623 с 44 098
Форумната група бе засечена в 5610, очаквайте много снимки от тях, но след като им приключи пътуването.
