Страница 3 от 4
Публикувано на: Чет Ное 09, 2006 7:09 pm
от Гост
Eто и от мен!
___________________________
Typ Br189
___________________________
Baujahr 2003-2005
___________________________
Achsfolge Bo`Bo`
___________________________
StromSystem AC 15KV/16,7HZ
AC 25KV/50HZ
DC3KV
DC1,5KV
___________________________
Dauerleistung am Rad [Kw]
AC6400
DC3KV-6000
DC1,5KV-4200
___________________________
Anfahrzugkraft [km/h] 140
___________________________
Gewicht [t] 86
___________________________
Spurweite [mm] 1435
___________________________
Anzahl 100
Кабина

Талига

И самият локомотив

за лок-тивите сименс
Публикувано на: Пет Ное 10, 2006 7:14 am
от choveka_vlak
Публикувано на: Сря Юни 06, 2007 6:05 pm
от 43.309
http://www.vlaky.net/servis/sprava.asp?lang=1&id=1853
Катастрофа на Таурус край Вилах в Австрия.Който знае словашки(чешки) да помоага.
Публикувано на: Сря Юни 06, 2007 6:49 pm
от Mashinista
Машината паднала ли е,че не видях?И в какво състояние е?
Публикувано на: Сря Юни 06, 2007 9:10 pm
от 44-134
Mashinista написа:Машината паднала ли е,че не видях?
Полегнала е не е паднала

Публикувано на: Сря Юни 06, 2007 9:35 pm
от 07
Доста далеч от пътя е полеганала

Публикувано на: Пет Окт 19, 2007 1:33 pm
от Naskoni
Ето и дизеловия локомотив на Сименс, т.н. Херкулес.
ER-20-002 начело на Allgäu-Express (Alex).
2016 006-5 на Австрийските железници
ER20 CF. Това е първият Eurorunner с Co'Co' задвижване, проектиран по поръчка на Литовските железници.
в процес на изработка
модел на локомотива

Публикувано на: Пет Окт 19, 2007 1:54 pm
от Naskoni
Литовска премиера
27.09.2007 (12:32) вестник Гудок
Във Вилнюс пристигна първият дизелов локомотив ER20 CF, произведен от Siemens Transportation Systems.
В съответствие с по-рано сключения договор Siemens AG ще достави на Литовските железници (Lietuvos gelezinkeliai) 34 такива локомотива.
Това съвсем не е обикновена сделка на покупко-продажба между двете предприятия. Не е изключено, новата серия немски локомотиви да изиграят важна роля в обединението на железниците на Европа и Азия.
Конструкторите на концерна са успели да изготвят универсална машина както за европейските колооси, така и за «руските», с ширина 1520 мм. А експлоатационните изпитания тя ще премине в Литва.
.......
В основата на «руския модел» са вече изпитаните локомотиви Eurorunner. ER20 CF представлява 138-тонен шестосен локомотив с магистрална скорост до 120 км/ч. По принцип, той е концептуално «продължение» на локомотивите тип Rh2016, които се използват по европейските железници от 2002 г. Новите машини може да се използват из цялото евро-азиатско пространство, в летните горещини и в сибирските студове. При необходимост от повече тяга те могат да се включват в система "много единици" до три локомотива.
........
http://www.rzd-partner.ru/press/2007/09/27/311900.html

Публикувано на: Вто Ное 06, 2007 2:04 pm
от Naskoni
Kowloon-Canton Railway Co. (KCRC), Хонг Конг, поръчват 5 дизелови локомотива Eurorunner на Siemens.
На 12.09.2003, локомотивите са доставени по море до товарното пристанище Hung Hom, Kowloon. Локомотивите са с номера 8001-8005.

Публикувано на: Чет Фев 25, 2010 10:47 pm
от COSTACHE MIHAIL
Публикувано на: Пет Фев 26, 2010 3:55 pm
от TAURI
mmmm This loco was made in Munch Germany. As far аs I know Cargotransvagon bought 2 pieces.
Момчета да не се объркате и да почнете да пишете глупости. Локомотива е правен в Германия баш в Мюхен. Явно колегата ползва Гугъл транслейт.
Публикувано на: Пет Апр 30, 2010 10:06 am
от NiGhtPiSH
Четвъртото поколоние ICE (Siemens Velaro D) е в последните стадии на производство. Доста обновен четириситемен вариант на ICE3, с променени кабини (отговарящи на новите изисквания за сигурност), пожароустойчиви врати между вагоните, по-висок покрив и по-малко пантографи. Електрическото оборудване е отделено в изцяло пожароустойчвиво помещение зад кабините на челните вагони. Ще се движи като 8-вагонни гарнитури включително и ресторант и ще превозва до 460 души.
Публикувано на: Пет Апр 30, 2010 3:05 pm
от TAURI
Видяха че е по-бавано от TGV по баирите на новото трасе Париж-Франкфурт и пуснаха нов модел
Иначе се прави с идеята да е пригоден за тунела под Ламанша.
Публикувано на: Съб Май 01, 2010 4:41 pm
от vesko7
TAURI написа:Видяха че е по-бавано от TGV по баирите на новото трасе Париж-Франкфурт и пуснаха нов модел
Иначе се прави с идеята да е пригоден за тунела под Ламанша.
Те си го знаеха от самото начало и не са го криели. Относно габарита - както е видно ще е по-тесничко. А и ще им е доста трудно да се конкурират с AGV.
Публикувано на: Съб Юли 03, 2010 5:39 pm
от disell
Ето първи снимки на новото бижу на СИМЕНС представено на 29.06.2010 г. в Ерланген , Германия - най-новото поколение универсален прототип на електрически ( при желание на клиента и дизелов вариант ) локомотив.По това което успях да си преведа той ще се строи по така да се каже пълна LEGO-технология-според желанията на клиента , в него ще е събран върхът на технологиите от сериите локомотиви
ER 20 Eurorunner ,
ES 64 F4 Eurosprinter и
ES 64 U4 Taurus 
.
Името което е избрала фирмата е ВЕКТРОН (
VECTRON ) в първия момент когато започнах да чета статията по "диагонала" ми се стори ,че пишеше ВЕЙРОН и веднага се сетих за БУГАТИ-то със същото име , помислих си да не е някаква закачка с него но после установих истината.Същия ще бъде една от основните звезди на
Inno Trans 2010 през месец септември в Берлин , форумистите които отидат там ще има какво да видят за което благородно им завиждам(и да не забравят нас простосмъртните и ни постнат по някоя и друга снимчица от там

).
Ето и снимките от представянето му:
SIEMENS VECTRON 1
SIEMENS VECTRON 2
SIEMENS VECTRON 3
SIEMENS VECTRON 4
SIEMENS VECTRON 5
SIEMENS VECTRON 6
Ето и едно pdf-че във връзка с това
цък.
Използвани са матeриали от
http://www.siemens.com