Страница 3 от 4
Публикувано на: Вто Дек 08, 2009 10:32 pm
от Nikss
Дай Боже да продължи развитието нагоре, вместо да се затъва.

Публикувано на: Вто Дек 08, 2009 10:35 pm
от Mario Evstatiev
Nikss написа:Дай Боже да продължи развитието нагоре, вместо да се затъва.

Ами решенията са взети мъдро и правилно!
Бързите влакове с предварителна резервация са много интересна оферта, която със сигурност ще привлече още пътници. Особено тези, които приятно ще бъдат изненадани, когато за "експреса" им вземат по - малко пари за същата услуга и дори свито времепътуване

Публикувано на: Вто Дек 08, 2009 10:37 pm
от Nikss
Разбира се, че ще са доволни хората. Това си е като коледен подарък.

Публикувано на: Вто Дек 08, 2009 10:39 pm
от Labros
Nikss написа:Разбира се, че ще са доволни хората. Това си е като коледен подарък.

... само че подаръка е целогодишен

.
Публикувано на: Вто Дек 08, 2009 10:40 pm
от Nikss
Именно с тази разлика, която според мен ще се окаже доста печеливша.

Какво следва оттук нататък? Как какво? Ами понижаване на категорията на някои бързи влакове в пътнически каквито са наистина и понижаване на техните цени.

Тогава вече наистина може да дойде светлината в тунела.

Публикувано на: Сря Дек 09, 2009 5:57 am
от Mario Evstatiev
Nikss написа:Именно с тази разлика, която според мен ще се окаже доста печеливша.

Какво следва оттук нататък? Как какво? Ами понижаване на категорията на някои бързи влакове в пътнически каквито са наистина и понижаване на техните цени.

Тогава вече наистина може да дойде светлината в тунела.

Понижаването на категорията на някои бързи влакове поне сега е невъзможно, както и премахването на календарните цени. След като обаче ремонтите по инфрата приключат след две - три години, тогава нещата коренно ще се променят в положителна насока.
Публикувано на: Сря Дек 09, 2009 6:19 am
от Nikss
Какво му е невъзможното?
5620/5625 са готови... само да ги понижат. По 5-та, 6-та, 7-ма и 9-та същата работа с останалите "БВ".

Публикувано на: Сря Дек 09, 2009 6:24 am
от Mario Evstatiev
Nikss написа:Какво му е невъзможното?
5620/5625 са готови... само да ги понижат. По 5-та, 6-та, 7-ма и 9-та същата работа с останалите "БВ".

По - скоро трябва да се редуцират спиранията им, което напомня за безумието, наречено 5620/5625. На този влак спиранията са адски много на брой.
По 7-ма линия причините ги изясних по - горе, малкия брой влакове и нуждата от по - голям брой спирания за обслужване на населението. Според мен може да се мисли в участъка Бо - Вд, влака да се таксува като пътнически, от Бо до Сф обаче да се прилагат цени за бърз влак.
Публикувано на: Сря Дек 09, 2009 6:35 am
от Nikss
Голяма цигания ще стане, но може и да има ефект. Най-хубаво обаче си е да се пускат допълнителни ПВ и така ще се реши най-после проблема с БВ, принудени да спират на 80% от гарите и спирките по трасето си.

Публикувано на: Сря Дек 09, 2009 11:12 am
от pavel
А каква е причината да не могат да се премахнат т.нар. календарни цени?
Виждам, че нещата вървят в положителна посока. В тази връзка да питам беше ли поставен въпроса за знаете кои бакии по пета линия? Които бакии все така продължават да пълнят турските скотовози....Защото ако още веднъж се наложи да досадя на еврочиновниците, ще последва наказателна процедура срещу България, от което цялата верига надолу ще си изпати, включително и всички ние...Но това съвсем не означава, че няма да го сторя.
Публикувано на: Сря Дек 09, 2009 1:13 pm
от Mario Evstatiev
Календарните цени при този издънен бюджет на "БДЖ - Пътнически превози" ЕООД няма как да бъдат премахнати, тъй като и без това малкия приход съвсем ще спадне, от което ще последват пагубни за дружеството последици. Г-жа Райкова подчерта, че тя също е била един от основните противници на политиката "календарен влак", но просто в този момент, тази тарифна практика няма как да се премахне.
За 5-та линия време не остана, тъй като разисквахме други въпроси, но при следващата работна среща, запитването на Павел ще бъде предадено на Г-жа Райкова, а отговора публикуван във форума.
Публикувано на: Сря Дек 09, 2009 1:17 pm
от Labros
Лека-полека. Работата не става изведнъж. Проблемите за решаване са много...
Публикувано на: Сря Дек 09, 2009 1:53 pm
от pavel
В тази връзка аз имам и друго предложение. Просто ж.п. билетите да се издават не за точно определен влак и да са валидни само за него, а да няма номер на влак и пътникът сам да си избира на кой такъв в съответното направление да се качи в рамките на деня. В западните ж.п. администрации е точно така - номер и час няма. Просто кондукторът закръгля с химикалката датата на пътуване, перфорира билета с клещи или слага печат. Разбира се пътникът ще си доплаща разликата във влака, ако пътува с по-висока категория или в първа класа. Също и с т.нар. заверки - необходимо е на билета просто да има две места за отбелязване/перфорация, пък ти ако искаш се връщай същия ден, ако искаш след един месец. Хайде стига сме гледали на пътника като на шмекер, чиято първа работа е да прави шменти-капели и да пътува няколко пъти с един и същ билет....
Публикувано на: Сря Дек 09, 2009 2:27 pm
от bdz_bg
Да си доплаща разликата във влака това създава предпоставки за корупция.Малко кондуктори биха издали документ за разлика.
Публикувано на: Сря Дек 09, 2009 3:10 pm
от pavel
Като има билетоиздаващи компютри, каквито се въвеждат, да видим за каква корупция може да става въпрос.