Би могло да се предложи съдействие от наша страна на представителите на Катедра ЕОЖТ и да се прецени доколко ще може да се възстановят веригите. Моделирането на работата на спомагателните машини изисква всички контактори да са там, ако това условие е изпълнено, кабел ще се тегли по схема, стига някой да желае това да стане факт.amon написа:Има възможност да се възстанови локомотива до възможност да служи като нагледен модел на действието на електрически локомотив, но ще бъде трудно. Проблема са не веригите за набиране и реверсиране а спомагателните машини. Ще е нужно възстановяване на веригите за управление на спомагателните машини.
Контролера си е типичен 19KR1, но от по - стара конструкция. Това са първите локомотиви с този контролер, който се различава основно по броя на контактите и по външната конструкция на рамата му. Въпреки това, такъв контролер след препрограмиране успешно се използва за локомотиви серия 44/45. В Горна Оряховица има такива екземпляри. Ако визираш ламарината, покриваща контролера, то тя не дава значение. Лошото при нея е, че за да извадиш контролера, сваляш първо волана, махаш ламарината, после пак си връщаш волана на мястото и измъкваш контролера. В Го, Р и Ва са ги вадили заедно с ламарината.amon написа:П.П. Някой дали би могъл да даде подробности за използвания на 42 - серия контролер за управление. Той е близък до 19КR, но има все пак някой разлики разлики.