Що се касае до програмата "Таен клиент", има достатъчно запознати с правилниците, наредбите и Тарифата членове на Форум "Локомотиви", които не работят към този момент в системата на нито една от двете компании. Според мен, първоначално може дори и да няма наказания, а само обръщане на внимание за преустановяване на нарушенията. Един вид превенция. Но все пак искам, преди да се отиде на крак при г-жа Райкова, да обсъдим и уточним параметрите на всички точки от предложението, да сформираме една добра тричленна работна група и с ясно представени идеи, да преминем към разискване и реализация.stankos написа:Бих добавил , който все пак трябва да е достатъчно запознат с правилниците и тарифите за да може да оценява правилно поведението на персонала !

Администратор
64.19
Що се касае до тази точка, програмата "Таен клиент" трябва да се приложи предимно във влакове, обслужвани от горнооряховски и карнобатски превозни бригади. Със сигурност ще има много черни точки... Всеки, който е пътувал достатъчно с БДЖ, отлично знае защо съм засегнал Горна и Карнобат. Във форума има не едва или две теми, изписани по този проблем.lok45111 написа: 2. Грубо и невъзпитано отношение на превозния персонал;

Глобален модератор
Въпреки че ще подразня доста от Вас със мнението си, но "Таен клиент" е почети не възможна мисия!. (Просто едно влизане във форума и може да бъде разпознат всеки.) Съжалявам за назадничевото си мислене, но света е малък особенно в БЪЛХАРИЯ!, има опасност "Тайния клиент" някъде и шамари да посъбере... 

В спора се ражда истината!. - А тя боли!!!. http://fedya.snimka.bg/daily/lokomotivi ... 9.18147603

Мнения: 1990
Регистриран на: Вто Дек 26, 2006 1:40 pm
А кога евентуално ще се проведе срещата с г-жа Райкова?
Мисля, че в по-голямата си част от поставените точки имаме някаква яснота. Лично мое мнение е, че "Таен клиент" е крайно наложителна мярка за справяне с ниското възпитание и култура на част от превозния персонал. "Добър ден" и "Заповядайте" не струват пари...
Мисля, че в по-голямата си част от поставените точки имаме някаква яснота. Лично мое мнение е, че "Таен клиент" е крайно наложителна мярка за справяне с ниското възпитание и култура на част от превозния персонал. "Добър ден" и "Заповядайте" не струват пари...
Федя, прав си донякъде, но пък не забравяй, че тук има сттици потребители, знайни и незнайни, още толкова хора има, които се интересуват от влакове или моделизъм, но пък не знаят за форума. Така, че е 50:50.choveka_vlak написа:Въпреки че ще подразня доста от Вас със мнението си, но "Таен клиент" е почети не възможна мисия!. (Просто едно влизане във форума и може да бъде разпознат всеки.) Съжалявам за назадничевото си мислене, но света е малък особенно в БЪЛХАРИЯ!, има опасност "Тайния клиент" някъде и шамари да посъбере...
Пътувай с влак - спаси природата!

Глобален модератор
Прав си Павка но да те подсетя за условието, " Тайния клиент" трябва да е "копетентен", (тоест дори ако трябва и на няколко дневен курс да отиде) влучая нарочно съдействие от транспортна полиция, но "ГАРВАН ГАРВАНО ОКО НЕ ВАДИ!" Пояснение: пример: Крайна гара,,, нарушението е установено, " Тайния клиент" търси съдействие???- от кого???.




В спора се ражда истината!. - А тя боли!!!. http://fedya.snimka.bg/daily/lokomotivi ... 9.18147603

Мнения: 1990
Регистриран на: Вто Дек 26, 2006 1:40 pm
Ами би трябвало да се прати документацията и анкетната карта директно в София. Разбира се, че иначе ще има много въпросителни. Иначе, доколкото съм чувал, една мащабна "операция таен клиент", но извършена с участието на независима агенция за маркетингови проучвания, излиза между 3000 и 4000 лева. 

Пътувай с влак - спаси природата!

Глобален модератор
Уважаеми !, съфорумци радвам се на ентусиазма Ви и на младоста, просто сте (чисти и не опетнени) от помията Българска, не Ви е налегнал живота със пълната си сила, на всяка крачка да ти подливат вода да те плюят, да те омаскаряват и то за нищо... Но Уви във момента писанията ми изглеждат като на някакво квазимодо от подземния свят!. Не съм Ви враг!, мислете...
Пример: Гандевввввввввввввввввввввв..............

Последно промяна от choveka_vlak на Сря Ное 25, 2009 12:41 pm, променено общо 1 път.
В спора се ражда истината!. - А тя боли!!!. http://fedya.snimka.bg/daily/lokomotivi ... 9.18147603
Тъй като т. 5 от предложения план от Марио предизвика най-голям интерес и съответно дискусия, и ввъв връзка със запитването на Станко, ви предлагам един линк към информация за този тип маркетингово проучване:
http://www.taenklient.com/info.htm
А това е сайта на една от специализираните компании, предлагащи такива услуги на база поръчка на подобен род прочувания от отб страна на съответен работодател.
http://www.marketeyes.biz/
http://www.taenklient.com/info.htm
А това е сайта на една от специализираните компании, предлагащи такива услуги на база поръчка на подобен род прочувания от отб страна на съответен работодател.
http://www.marketeyes.biz/
Пътувай с влак - спаси природата!

Администратор
Обективното отразяване на истината не епроблем. Всеки сериозен човек при такова гласувано доверие ще си свърши работата сериозно. Що се касае до казаното от Федята за шамарите, няма как да стане това, защото в момента на пътуването това е идеята, тайният да си мълчи. Прибира се в София и пише доклада. Така нито се знае кой е той, нито кога пак ще мине.stankos написа:Благодаря ви ! Изясниха ми се нещата ! Заемащите се с подобна работа поемат и сериозна отговорност за обективно отразяване на истината !
64.19

Глобален модератор
НО ПРАВИ ВПЕЧАТЛЕНИЕ!!!, Пример: нима работейки като кондуктор в даден участък от години няма да забележа не познатото лице!, хм не можете да излъжете педанта които си знае "ПРИХОДА" за деня... точно на тази база лесно не можеш го хвана!.
В спора се ражда истината!. - А тя боли!!!. http://fedya.snimka.bg/daily/lokomotivi ... 9.18147603

Администратор
Федя,
за да е ефективна една такава програма "Таен клиент", естествено е да не се обикаля непрекъснато един и същ маршрут, а да се наблегне предимно на бързите влакове като за начало. Както казах, задачата на тайния клиент в самия влак е да седи и да гледа, пък като слезе от влака да напише един доклад за нарушенията, които е установил. Освен с дирене на куруси, тайните клиенти тук обаче могат да бъдат бдителни и за добре изпълнени задължения от страна на дадени служители и да бъдат изказвани и похвали, защото в действителност има много съвестен превозен персонал. Доста внимателно трябва да се обсъди една подобна стратегия и да се почерпи опит от различните търговски вериги, които за да контролират качеството си на обслужване, прибягват до тази програма.
за да е ефективна една такава програма "Таен клиент", естествено е да не се обикаля непрекъснато един и същ маршрут, а да се наблегне предимно на бързите влакове като за начало. Както казах, задачата на тайния клиент в самия влак е да седи и да гледа, пък като слезе от влака да напише един доклад за нарушенията, които е установил. Освен с дирене на куруси, тайните клиенти тук обаче могат да бъдат бдителни и за добре изпълнени задължения от страна на дадени служители и да бъдат изказвани и похвали, защото в действителност има много съвестен превозен персонал. Доста внимателно трябва да се обсъди една подобна стратегия и да се почерпи опит от различните търговски вериги, които за да контролират качеството си на обслужване, прибягват до тази програма.
64.19
Информация
Модератори