Администратор
Мнения: 7749
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 3:58 pm
Местоположение: София
Администратор

Мнение от Mario Evstatiev »

stankos написа:Бих добавил , който все пак трябва да е достатъчно запознат с правилниците и тарифите за да може да оценява правилно поведението на персонала !
Що се касае до програмата "Таен клиент", има достатъчно запознати с правилниците, наредбите и Тарифата членове на Форум "Локомотиви", които не работят към този момент в системата на нито една от двете компании. Според мен, първоначално може дори и да няма наказания, а само обръщане на внимание за преустановяване на нарушенията. Един вид превенция. Но все пак искам, преди да се отиде на крак при г-жа Райкова, да обсъдим и уточним параметрите на всички точки от предложението, да сформираме една добра тричленна работна група и с ясно представени идеи, да преминем към разискване и реализация.
64.19
Мнения: 3359
Регистриран на: Сря Фев 15, 2006 10:28 pm
Местоположение: Костинброд, София

Мнение от rexkos »

lok45111 написа: 2. Грубо и невъзпитано отношение на превозния персонал;
Що се касае до тази точка, програмата "Таен клиент" трябва да се приложи предимно във влакове, обслужвани от горнооряховски и карнобатски превозни бригади. Със сигурност ще има много черни точки... Всеки, който е пътувал достатъчно с БДЖ, отлично знае защо съм засегнал Горна и Карнобат. Във форума има не едва или две теми, изписани по този проблем.
Глобален модератор
Мнения: 687
Регистриран на: Съб Юли 15, 2006 4:49 pm
Местоположение: Пловдив
Глобален модератор
ПРОЕКТИ

Мнение от choveka_vlak »

Въпреки че ще подразня доста от Вас със мнението си, но "Таен клиент" е почети не възможна мисия!. (Просто едно влизане във форума и може да бъде разпознат всеки.) Съжалявам за назадничевото си мислене, но света е малък особенно в БЪЛХАРИЯ!, има опасност "Тайния клиент" някъде и шамари да посъбере... 8)
В спора се ражда истината!. - А тя боли!!!. http://fedya.snimka.bg/daily/lokomotivi ... 9.18147603
Мнения: 1990
Регистриран на: Вто Дек 26, 2006 1:40 pm

Мнение от Labros »

А кога евентуално ще се проведе срещата с г-жа Райкова?
Мисля, че в по-голямата си част от поставените точки имаме някаква яснота. Лично мое мнение е, че "Таен клиент" е крайно наложителна мярка за справяне с ниското възпитание и култура на част от превозния персонал. "Добър ден" и "Заповядайте" не струват пари...
Модератор
Мнения: 267
Регистриран на: Нед Мар 25, 2007 12:13 am
Местоположение: Шумен
Обратна връзка:
Аватар
Модератор
choveka_vlak написа:Въпреки че ще подразня доста от Вас със мнението си, но "Таен клиент" е почети не възможна мисия!. (Просто едно влизане във форума и може да бъде разпознат всеки.) Съжалявам за назадничевото си мислене, но света е малък особенно в БЪЛХАРИЯ!, има опасност "Тайния клиент" някъде и шамари да посъбере... 8)
Федя, прав си донякъде, но пък не забравяй, че тук има сттици потребители, знайни и незнайни, още толкова хора има, които се интересуват от влакове или моделизъм, но пък не знаят за форума. Така, че е 50:50.
Пътувай с влак - спаси природата!
Глобален модератор
Мнения: 687
Регистриран на: Съб Юли 15, 2006 4:49 pm
Местоположение: Пловдив
Глобален модератор
ПРОЕКТИ

Мнение от choveka_vlak »

Прав си Павка но да те подсетя за условието, " Тайния клиент" трябва да е "копетентен", (тоест дори ако трябва и на няколко дневен курс да отиде) влучая нарочно съдействие от транспортна полиция, но "ГАРВАН ГАРВАНО ОКО НЕ ВАДИ!" Пояснение: пример: Крайна гара,,, нарушението е установено, " Тайния клиент" търси съдействие???- от кого???. :evil: :evil: :evil:
В спора се ражда истината!. - А тя боли!!!. http://fedya.snimka.bg/daily/lokomotivi ... 9.18147603
Мнения: 1990
Регистриран на: Вто Дек 26, 2006 1:40 pm

Мнение от Labros »

Или доклада да се подава директно до г-жа Райкова. Да не се търси съдействие от никой, защото са си навързани като свински черва. Ръчнеш тук, обади се там.
Модератор
Мнения: 267
Регистриран на: Нед Мар 25, 2007 12:13 am
Местоположение: Шумен
Обратна връзка:
Аватар
Модератор

Мнение от pavkata_zaraboy86 »

Ами би трябвало да се прати документацията и анкетната карта директно в София. Разбира се, че иначе ще има много въпросителни. Иначе, доколкото съм чувал, една мащабна "операция таен клиент", но извършена с участието на независима агенция за маркетингови проучвания, излиза между 3000 и 4000 лева. :roll:
Пътувай с влак - спаси природата!
Глобален модератор
Мнения: 687
Регистриран на: Съб Юли 15, 2006 4:49 pm
Местоположение: Пловдив
Глобален модератор
ПРОЕКТИ

Мнение от choveka_vlak »

Уважаеми !, съфорумци радвам се на ентусиазма Ви и на младоста, просто сте (чисти и не опетнени) от помията Българска, не Ви е налегнал живота със пълната си сила, на всяка крачка да ти подливат вода да те плюят, да те омаскаряват и то за нищо... Но Уви във момента писанията ми изглеждат като на някакво квазимодо от подземния свят!. Не съм Ви враг!, мислете... 8) Пример: Гандевввввввввввввввввввввв..............
В спора се ражда истината!. - А тя боли!!!. http://fedya.snimka.bg/daily/lokomotivi ... 9.18147603
Модератор
Мнения: 267
Регистриран на: Нед Мар 25, 2007 12:13 am
Местоположение: Шумен
Обратна връзка:
Аватар
Модератор

Мнение от pavkata_zaraboy86 »

Разбираме те, Федя, спокойно. :D Нека изкажем менията пък да видим ще получи ли идеята реализация.
Пътувай с влак - спаси природата!
Модератор
Мнения: 267
Регистриран на: Нед Мар 25, 2007 12:13 am
Местоположение: Шумен
Обратна връзка:
Аватар
Модератор

Мнение от pavkata_zaraboy86 »

Тъй като т. 5 от предложения план от Марио предизвика най-голям интерес и съответно дискусия, и ввъв връзка със запитването на Станко, ви предлагам един линк към информация за този тип маркетингово проучване:

http://www.taenklient.com/info.htm

А това е сайта на една от специализираните компании, предлагащи такива услуги на база поръчка на подобен род прочувания от отб страна на съответен работодател.

http://www.marketeyes.biz/
Пътувай с влак - спаси природата!
Координатор УС
Мнения: 629
Регистриран на: Пон Ное 27, 2006 3:34 pm
Местоположение: София
Аватар
Координатор УС

Мнение от stankos »

Благодаря ви ! Изясниха ми се нещата ! Заемащите се с подобна работа поемат и сериозна отговорност за обективно отразяване на истината !
Администратор
Мнения: 7749
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 3:58 pm
Местоположение: София
Администратор

Мнение от Mario Evstatiev »

stankos написа:Благодаря ви ! Изясниха ми се нещата ! Заемащите се с подобна работа поемат и сериозна отговорност за обективно отразяване на истината !
Обективното отразяване на истината не епроблем. Всеки сериозен човек при такова гласувано доверие ще си свърши работата сериозно. Що се касае до казаното от Федята за шамарите, няма как да стане това, защото в момента на пътуването това е идеята, тайният да си мълчи. Прибира се в София и пише доклада. Така нито се знае кой е той, нито кога пак ще мине.
64.19
Глобален модератор
Мнения: 687
Регистриран на: Съб Юли 15, 2006 4:49 pm
Местоположение: Пловдив
Глобален модератор
ПРОЕКТИ

Мнение от choveka_vlak »

НО ПРАВИ ВПЕЧАТЛЕНИЕ!!!, Пример: нима работейки като кондуктор в даден участък от години няма да забележа не познатото лице!, хм не можете да излъжете педанта които си знае "ПРИХОДА" за деня... точно на тази база лесно не можеш го хвана!.
В спора се ражда истината!. - А тя боли!!!. http://fedya.snimka.bg/daily/lokomotivi ... 9.18147603
Администратор
Мнения: 7749
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 3:58 pm
Местоположение: София
Администратор

Мнение от Mario Evstatiev »

Федя,

за да е ефективна една такава програма "Таен клиент", естествено е да не се обикаля непрекъснато един и същ маршрут, а да се наблегне предимно на бързите влакове като за начало. Както казах, задачата на тайния клиент в самия влак е да седи и да гледа, пък като слезе от влака да напише един доклад за нарушенията, които е установил. Освен с дирене на куруси, тайните клиенти тук обаче могат да бъдат бдителни и за добре изпълнени задължения от страна на дадени служители и да бъдат изказвани и похвали, защото в действителност има много съвестен превозен персонал. Доста внимателно трябва да се обсъди една подобна стратегия и да се почерпи опит от различните търговски вериги, които за да контролират качеството си на обслужване, прибягват до тази програма.
64.19
Заключено

Обратно към “Архив "Трейнспотинг, ГДВ, мероприятия и общи теми"”

Информация