
Мнения: 1990
Регистриран на: Вто Дек 26, 2006 1:40 pm

Мнения: 1990
Регистриран на: Вто Дек 26, 2006 1:40 pm
Платежоспособните клиенти предпочитат да пътуват с гъзарските си коли, а не с влак. В момента хората използват влака, защото е най-евтиния транспорт, както и позволява пренасянето на доста багаж.
Спалните вагони дори и през лятото, когато има повишен пътникопоток към морето, не са пълни. Шафнерите седят по пероните и приканват като някакви глашатаи пътниците да се качат.
Спалните вагони дори и през лятото, когато има повишен пътникопоток към морето, не са пълни. Шафнерите седят по пероните и приканват като някакви глашатаи пътниците да се качат.
Като се смени мисленето ни, но трябва много, много време... За жалост.Дедо Попе -кога ще стане за нас такъв лукс.
При 150 човека пътуващи средно, на вечер 8627 би изкарвал около 3500 лв.
От тях 500 лв. да са за заплати, осигуровки на превозната бригада, машинистите и транспортна полиция, 1000 лв. амортизационни разходи на състава за ден. 1000 лв. инфраструктурни такси, пак остават 1000 лв. печалба от един отвозен влак, който се движи 365 дни в годината, което значи, че може ей така от един влак да има 365 000 лв. печалба.
Ако приемем, че цената на една гарнитура е 15 млн. евро и има експлоатационен срок от 15 години, то само един влак ще изкара за този период 2,5 млн. евро чисти, но тук не слагам в предвид в сметката, смяната на национална валута, промяна на цените и прочие. То за целия експлоатационен срок сметката би се вързала много добре.
От тях 500 лв. да са за заплати, осигуровки на превозната бригада, машинистите и транспортна полиция, 1000 лв. амортизационни разходи на състава за ден. 1000 лв. инфраструктурни такси, пак остават 1000 лв. печалба от един отвозен влак, който се движи 365 дни в годината, което значи, че може ей така от един влак да има 365 000 лв. печалба.
Ако приемем, че цената на една гарнитура е 15 млн. евро и има експлоатационен срок от 15 години, то само един влак ще изкара за този период 2,5 млн. евро чисти, но тук не слагам в предвид в сметката, смяната на национална валута, промяна на цените и прочие. То за целия експлоатационен срок сметката би се вързала много добре.

Администратор
В момента надали някой ще мисли за нови спални вагони, още повече, че в момента тепърва се разплита далаверата на предишното управление на държавата и железниците с 30-те уж нови спални вагони, които се оказаха доста стари, неотговарящи на изискванията за безопасност и като цяло неефективни. По тази причиа, бившия изпълнителен директор на "БДЖ - ЕАД" Христо Монов има повдигнато обвинение за вреди в особено големи размери!
64.19

Ясно е че вагоните 7171 и 7176 не струват по 550 000 евро, но със сигурност са безопасни! В Румъния и в други европейски страни карат и по-стари (например 7131). Радвам се обаче, че истината за откраднатите кушети също излиза на яве. Както вече писах в темата за кушетите, Оптима открадна 40-те най-нови и най-добри кушета на БДЖ (оцеляха само 5) не без помощта на А. Крушкова и Н. Василев. За по 30 000 евро!!! Сякаш са ги дали за скраб!
Влака щади природата - пътувайте с ВЛАК!!!
Върнете ни кушетите!
Върнете ни кушетите!
Tова и аз го разправям
Но си мисля, че четири такива гарнитури Талго ще върнат народа към нощните влакове и накрая ще има нужда да се купят още. Не е такъв непостижим лукс, могат да се теглят от наличния ТПС и отговарят на UIC стандартите.
А правило е, че българинът обича лукса, дори и да не може да си го позволи, а това ще може да си го позволи и да се повози.

Но си мисля, че четири такива гарнитури Талго ще върнат народа към нощните влакове и накрая ще има нужда да се купят още. Не е такъв непостижим лукс, могат да се теглят от наличния ТПС и отговарят на UIC стандартите.
А правило е, че българинът обича лукса, дори и да не може да си го позволи, а това ще може да си го позволи и да се повози.

Мнения: 1990
Регистриран на: Вто Дек 26, 2006 1:40 pm
За "онова " време ,ако не си " Човек на Човека " и те хванеха нищо чудно да те "разкостят " я у Белене , я у Скравена ! Докато такива грабежи , като сегашните са си позволявали единици и то под зоркото око на ДС !07 написа:От 20 ли? Краде се поне от 40...........stankos написа:Не случайно казвам , че България е най-богатата държава на света , от 20 години се краде поголовно и все още има какво да се открадне !!!
Днес получих ново съобщение по електронната поща и то гласеше следното:
Ще ми е интересно да видя тези френски бивши спални вагони , затова , който получи някаква информация , нека да споделя.Hello Veselin,
last Wednesday an extra train with 15 former SNCF type T2 sleeping cars runs through Austria, heading to BDZ Septemvri.
So i think they will arrive next week at Bulgaria. Have a look for them and maybe we will see SNCF T2 carrying the ICE livery soon.
Best regards
Michael

Администратор
Информация
Модератори